Kirjoittaja Aihe: Play off Tifo  (Luettu 13973 kertaa)

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Play off Tifo
« : Helmikuu 12, 2006, 14:54:27 »
Eli,aijomme toteuttaa Tifon play off:seissa. Tifo koostuu 200 oranssista pikkulipusta, http://www.tifo.it/ce/prodotti.php3?foto=543DQ3L.jpg  Liput tilataan italiasta ja koko hankkeen hinnaksi muodostuu 160e,tuohon hintaan sisältyy verot+toimituskulut,jos esim.20 rahottajaa olisi mukana,jokaisen tulisi maksaa 8e. YV.tä minulle jos kiinnostusta rahottamiseen löytyy.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2006, 14:56:09 kirjoittanut Konna »

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #1 : Helmikuu 12, 2006, 15:16:16 »
Paljon hienompi lippumeri muodostuu Tappara-lipuista, niitä myydään Tappara shopissa sekä hallilla että kissanmaankadulla. Lipuista saatavilla myyntituloilla Tappara kasvattaa uusia huippukiekkoilijoita. Monilla on noita myös valmiina, itselläni on neljä erilaista.

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #2 : Helmikuu 12, 2006, 15:33:06 »
Paljon hienompi lippumeri muodostuu Tappara-lipuista, niitä myydään Tappara shopissa sekä hallilla että kissanmaankadulla. Lipuista saatavilla myyntituloilla Tappara kasvattaa uusia huippukiekkoilijoita. Monilla on noita myös valmiina, itselläni on neljä erilaista.

Siitä sitten vaan ippe,lippu meree toteuttaan ::) Eihän mistään hienous kilapailusta oo kyse.

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #3 : Helmikuu 12, 2006, 15:41:33 »
Niin no, on mulla vieraspeleissä katsomolippu ollu tälläkin kaudella jo pari kertaa mukana, kotipeleissä päälle tulee katsomolippu joten siellä ei mahdu lippua heilutteleen. Joskus oon heiluttanu molemmissa käsissä lippua, eli olin yhden hengen lippumeri.

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #4 : Helmikuu 12, 2006, 15:44:10 »
Niin no, on mulla vieraspeleissä katsomolippu ollu tälläkin kaudella jo pari kertaa mukana, kotipeleissä päälle tulee katsomolippu joten siellä ei mahdu lippua heilutteleen. Joskus oon heiluttanu molemmissa käsissä lippua, eli olin yhden hengen lippumeri.


Katsomolipun pois jättäminen sen tifon ajaksi? eli,sen tarvitsisi jättää pois vaina se ekan erän alku. tai riippuu siitä haluuko niitä lippuja käyttää läpi ottelun

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #5 : Helmikuu 12, 2006, 15:57:10 »
Tässä keskusteltuamme Konnan kanssa syvällisemmin, olemme tulleet siihen tulokseen, että jos se tifo tehtäiskin ihan niillä omilla Tapparan lipuillamme, joita varmasti lähes jokaiselta löytyy. Jokainen tois ne hallille pleijareitten ekassa matsissa ja sit kun niitä samaan aikaan heiluitettais, niin olis varmaan ihan hienon näköstä. Onnistuiskos??? Lippujen tilaaminen Italiasta saakka onko ainakin musta vähän turhan kallista puuhaa.
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #6 : Helmikuu 12, 2006, 16:09:27 »
Mää tuon ittelleni ja vieruskavereilleni liput ja pakotan ne heilutteleen.

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #7 : Helmikuu 12, 2006, 16:15:44 »
No niin. Hyvä Ippe! Asiameininki  ;D
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #8 : Helmikuu 12, 2006, 17:58:53 »
Ketjun otsikon avaukseen. Mulle tuo 8 euroa on hiukan iso summa, kun takeita sen tifon onnistumisesta ei ole. Tuo esiin nostettu katsomolipuista tehty tifo tuntuu ideana järkevämmältä. Olen tällä kaudella katsellut, että C3:ssa on säälittävän vähän katsomolippuja. Itse otin katsomolipun mukaan Tappara-Ässät-peliin. Eilen lippu jäi kotiin, mutta loppukauden runkosarjan peleihin se olisi taas tarkoitus ottaa.

Poissa Stobe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 64
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #9 : Helmikuu 14, 2006, 17:11:19 »
Itselläni on pari kpl noita vanhempia katsomolippuja. Tosin varsia ei ole tallessa. Playoffeja silmällä pitäen voisin kyllä ostaa fanishopista modernin katsomolipun keppeineen ja osallistua tifoon ja muutenkin sitä heiluttaa.

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #10 : Helmikuu 14, 2006, 17:36:43 »
Täähän alkaa vaikuttaan jo ihan hyvältä! Tapparan lipuilla saadaan mukavasti väriä meidän katsomoon. Pitää saada vaan enemmän porukkaa innostumaan ajatuksesta  :)
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #11 : Helmikuu 14, 2006, 17:46:57 »
Joops, meidänkin taloudesta tuollainen katsomolippu löytyy. Lupaamme osallistua tokikin.
Ei aina kaiken tarvitse maksaa erikseen, kun tosiaankin monelta jo omasta takaa löytyy jonkun kokoista lippua..
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #12 : Helmikuu 14, 2006, 17:55:34 »
Sitten kun noita lippuja jengi alkaa tuora peleihin,joista muodostuisi jonkinlainen "lippumeri" Voisi varmaan tehrä sillein,että jättäisi sen ison levitettävän katsomolipun pois siinä pelin alussa,eli ei siinä tilanteessa sitä levittäisi. Sen jälkeen sen levittäisi,kun siihen on seuraavan kerran aihetta.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #13 : Helmikuu 14, 2006, 20:49:58 »
Tätä ideaa olisi hyvä alkaa kauppaamaan jo viimeisissä runkosarjan peleissä. Liput eivät välttämättä ilmesty kertarysäyksellä C3:een playoffien alkaessa. Mulla oli Tappara-Ässät-pelissä lippu mukana ja niin piti olla Kärppiäkin vastaan. Kärppiä vastaan lippu jäi sattuneista syistä kotiin. Loppuihin runkosarjan peleihin otan kuitenkin lipun mukaan. Jos esimerkki innostaisi muitakin ottamaan lipun mukaan. Paikallispelissä katselin C2:n alaosaa ihaillen. Siinä oli ihan tyylikäs lippumeri.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Play off Tifo
« Vastaus #14 : Helmikuu 19, 2006, 15:15:51 »
Meidän Tapparalipussa on puinen varsi ja aina on lähellä istuvien päät vaarassa, kun meidän Santtu heiluttaa lippua. Mutta silläkin uhalla, että tulee lähiympäristöön mustelmia voidaan tuoda omia lippuja tosipeleihin.