Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Play off Tifo
Niina:
Tässä keskusteltuamme Konnan kanssa syvällisemmin, olemme tulleet siihen tulokseen, että jos se tifo tehtäiskin ihan niillä omilla Tapparan lipuillamme, joita varmasti lähes jokaiselta löytyy. Jokainen tois ne hallille pleijareitten ekassa matsissa ja sit kun niitä samaan aikaan heiluitettais, niin olis varmaan ihan hienon näköstä. Onnistuiskos??? Lippujen tilaaminen Italiasta saakka onko ainakin musta vähän turhan kallista puuhaa.
ippe:
Mää tuon ittelleni ja vieruskavereilleni liput ja pakotan ne heilutteleen.
Niina:
No niin. Hyvä Ippe! Asiameininki ;D
JH75:
Ketjun otsikon avaukseen. Mulle tuo 8 euroa on hiukan iso summa, kun takeita sen tifon onnistumisesta ei ole. Tuo esiin nostettu katsomolipuista tehty tifo tuntuu ideana järkevämmältä. Olen tällä kaudella katsellut, että C3:ssa on säälittävän vähän katsomolippuja. Itse otin katsomolipun mukaan Tappara-Ässät-peliin. Eilen lippu jäi kotiin, mutta loppukauden runkosarjan peleihin se olisi taas tarkoitus ottaa.
Stobe:
Itselläni on pari kpl noita vanhempia katsomolippuja. Tosin varsia ei ole tallessa. Playoffeja silmällä pitäen voisin kyllä ostaa fanishopista modernin katsomolipun keppeineen ja osallistua tifoon ja muutenkin sitä heiluttaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta