Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Play off Tifo

(1/8) > >>

Konna:
Eli,aijomme toteuttaa Tifon play off:seissa. Tifo koostuu 200 oranssista pikkulipusta, http://www.tifo.it/ce/prodotti.php3?foto=543DQ3L.jpg  Liput tilataan italiasta ja koko hankkeen hinnaksi muodostuu 160e,tuohon hintaan sisältyy verot+toimituskulut,jos esim.20 rahottajaa olisi mukana,jokaisen tulisi maksaa 8e. YV.tä minulle jos kiinnostusta rahottamiseen löytyy.

ippe:
Paljon hienompi lippumeri muodostuu Tappara-lipuista, niitä myydään Tappara shopissa sekä hallilla että kissanmaankadulla. Lipuista saatavilla myyntituloilla Tappara kasvattaa uusia huippukiekkoilijoita. Monilla on noita myös valmiina, itselläni on neljä erilaista.

Konna:

--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Helmikuu 12, 2006, 15:16:16 ---Paljon hienompi lippumeri muodostuu Tappara-lipuista, niitä myydään Tappara shopissa sekä hallilla että kissanmaankadulla. Lipuista saatavilla myyntituloilla Tappara kasvattaa uusia huippukiekkoilijoita. Monilla on noita myös valmiina, itselläni on neljä erilaista.

--- Lainaus päättyy ---

Siitä sitten vaan ippe,lippu meree toteuttaan ::) Eihän mistään hienous kilapailusta oo kyse.

ippe:
Niin no, on mulla vieraspeleissä katsomolippu ollu tälläkin kaudella jo pari kertaa mukana, kotipeleissä päälle tulee katsomolippu joten siellä ei mahdu lippua heilutteleen. Joskus oon heiluttanu molemmissa käsissä lippua, eli olin yhden hengen lippumeri.

Konna:

--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Helmikuu 12, 2006, 15:41:33 ---Niin no, on mulla vieraspeleissä katsomolippu ollu tälläkin kaudella jo pari kertaa mukana, kotipeleissä päälle tulee katsomolippu joten siellä ei mahdu lippua heilutteleen. Joskus oon heiluttanu molemmissa käsissä lippua, eli olin yhden hengen lippumeri.

--- Lainaus päättyy ---


Katsomolipun pois jättäminen sen tifon ajaksi? eli,sen tarvitsisi jättää pois vaina se ekan erän alku. tai riippuu siitä haluuko niitä lippuja käyttää läpi ottelun

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta