Kirjoittaja Aihe: Virallisten jälkipelien lopettaminen  (Luettu 27659 kertaa)

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #45 : Tammikuu 19, 2006, 16:05:09 »
Ilveksen perskärpänen Santtu Silvennoinen on ansiokkaasti hehkuttanut tämän päivän Aamuilveksessä Ilveksen hienoa toimintaa. Toisaalta kun luin toimittajan nimen, niin mitään hirveän objektiivista juttua ei voinut edes odottaa. Paras kohta oli, kun Ilveksen palstaa kuvailtiin "asialliseksi ja hyväksi keskusteluksi".

Silvennoiselta varsin asiallinen kirjoitus. Ilves valitsi toisen tien kuin Tappara ja itse olen siittä erittäin iloinen.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Jälkipelien sulkemisesta Aamulehdessä 19.01.2006
« Vastaus #46 : Tammikuu 19, 2006, 16:37:52 »
Tapparan virallisten jälkipelien sulkeminen ja Ilves.com:in keskustelupalstan tiukentuva linja läpäisi Aamulehden uutiskynnyksen. Aiheesta on pitkä juttu lehden B-osassa tänään torstaina.

Valitettavasti juttu jätti mainitsematta sen, että aktiiviset Tapparalaiset itse organisoivat uuden keskusteluympäristön Tamhockey Oy:n tarjoaman tilalle. Puutteistaan huolimatta ihan mielenkiintoinen artikkeli - suosittelen vilkaisemaan.

Nyt kun tätä hanketta tarkastelee vajaan puolen kuukauden aikajänteellä, sanoisin että Tapparan osalta tämä oli muutos parempaan:

- Jälkipelit pyörivät teknisesti erinomaisella alustalla. Sivut latautuvat nopesti, palvelin kestää kuormitushuiput, forum-softa tarjoaa enemmän ominaisuuksia kuin ennen (mm. äänetykset jne.).
- Innokkaat Tapparalaiset suorittavat palstan valvontaa ja ylläpitoa talkoohengessä - tavoitteena on ylläpitää keskustelun tasoa ja asiallisuutta.
- Toisin kuin vanhalla palstalla, ylläpitotiimi on nyt riittävät iso ja valvonta on aktiivista
- Palsta on saanut Tapparalta virheää valoa logon käytön myöntämisen muodossa.
- Kirjoituksia on kohta yli 2000 ja käyttäjissä häämöttää 400:n raja. Tämä kaikki ilman minkäänlaista markkinointia, tai linkitystä virallisilta sivuilta.
- Kirjoitukset ovat olleet pääsääntöisesti asiallisia, rikkeisiin on puututtu nopeasti


Kiitokset käyttäjille, ylläpitäjille/moderaattoreille, sekä täältä käsin näkymättömälle Jarille joka suoritti ohjelmisto- ja palvelinasennukset pikavauhtia.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2006, 16:40:20 kirjoittanut Ljpp »
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #47 : Tammikuu 19, 2006, 16:50:37 »
Olisko mahdollista saada juttua skannattuna tai referaattia tjtn? Ei täällä mitään Aamulehtiä lueta... :)
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #48 : Tammikuu 19, 2006, 17:04:03 »
Olisko mahdollista saada juttua skannattuna tai referaattia tjtn? Ei täällä mitään Aamulehtiä lueta... :)
Kannattaisi lukea, voisi löytää oman nimimerkin lehdestä...

Tapparan kannalta mielenkiintoista jutussa oli lähinnä Grönlundin kommentti "kirjoittelu ei ollut enää asiapohjaista, vaan heikkotasoista" ja toteamus että keskustelupalstaa ei lopetettu välttämättä lopullisesti.


Ljpp:n listaan voisi lisätä tämän:

- Nimimerkki **n puuttuu

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #49 : Tammikuu 20, 2006, 00:20:15 »
Olisko mahdollista saada juttua skannattuna tai referaattia tjtn? Ei täällä mitään Aamulehtiä lueta... :)
Kannattaisi lukea, voisi löytää oman nimimerkin lehdestä...
No oliskohan täällä jossain kirjastossa...? Siis 19.01. lehti? Kai sitä sitten on kokeiltava huomenna käynnistellä autoa pakkasesta huolimatta...

*muoks* Piti sitten verkkolehteä heti tilata sen verran että ehti jutun käydä lukemassa. Että semmosta.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2006, 00:30:47 kirjoittanut Anikos »
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #50 : Tammikuu 20, 2006, 00:36:14 »
Ilveksen perskärpänen Santtu Silvennoinen on ansiokkaasti hehkuttanut tämän päivän Aamuilveksessä Ilveksen hienoa toimintaa. Toisaalta kun luin toimittajan nimen, niin mitään hirveän objektiivista juttua ei voinut edes odottaa. Paras kohta oli, kun Ilveksen palstaa kuvailtiin "asialliseksi ja hyväksi keskusteluksi".

Silvennoiselta varsin asiallinen kirjoitus. Ilves valitsi toisen tien kuin Tappara ja itse olen siittä erittäin iloinen.

Mikä helkkarin Silvennoinen?
Mikä toinen tie? Mitä naapuri tietää Tapparan teistä?
Tappara on Tappara. Ilvestä ei edes tunneta yli 100 kilometrin säteellä Tampereelta.

Täällä Tapparassa toimii kaikki jos vastaanottajalla on vastaanottokykyä. Ei sitä kaikilta voi vaatia, sehän on selvä.
Mikä helvetin haloo niiden vanhojen jälkipelien lopettamisen takia on nostettu? Enkä mä tarkota toki yksin sua Naapuri, en tosiaankaan.
Nyt täällä on moderaattorit, joita kaikki aina huutelivat siellä vanhalla foorumilla.
Siis sellaset jotka tarpeen tullen myös jotain tekevät.


Mää en tunne Silvennoista, enkä mää tunne Naapurakaan mää en tunne Willeäkään muutaku näöltä ja et se on ruma iso mies ja kalju ja huutaa huomaamattan puhuessaankin. HD-nahkis vaan puuttuu hartioilta.

-Sen mää vaan halusin sanoa, että mää järkytyin tässä kuun alussa kun mää en päässy Tapparan jälkipeleihin.
Kolme kertaa ainakin klikkasin Taparan pääsivuilta jälkipelejen linkkiä ennenku uskoin.
Mä olin aika lähellä itsariakin.
23 sekunnin päästä ekasta klikkauksesta mää kuitenki ajattelin jos Jatkoajasta löytyis jotain tuttuja kirjottelijoita.
Jotenki siinä meni kaksi sekuntia ennenku Firefoksi suostu avaamaan Jatkoajan pääsivun. Mä menin sinne Tapparan keskusteluun ja jotenki taas meni viisi sekuntia kun löysin haluamani.
Siellä keskusteltiinkin kärkevään sävyyn Tapparan jälkipelejen lopettamisesta.
Taas meni ehkä jopa 15 sekuntia kun jäin lukeen jotain turhaa.
Sit löyty onneks ensiapu. Mä olin jo niin lähellä itsetuhoa...
Syrän oli jo pysähtyä.
"Enkö mää saa mitään tänään lukee jälkipeleistä."

 Onneks yks villapaita oli avannu jo terapiaryhmän.
Määki kirjoitin yhden viestin, ku mulla oli niin kauheen paha olo.

Seuraavana aamuna.. en muistakkaan mistä, mutta mulle ilmoitettiin että uudet jälkipelit osoitteessa se ja se.
Mä vaan jäin hetkeks siinä miettimään, että meillä Tapparafaneilla taitaa olla jonkinäköinen yhteenkuuluvuuden tunne vaikkei oikein tunnettaiska toisiamme.
Mää väitän että tällanen ei ole mahdollista kaikissa Liigan fanipiireissä.

-Helppo huudella taustalta viisuksia.
Joku sais selittää mulle mitä radikaalia on tapahtunut?
Mitä tai kuka/ketkä on tehnyt väärin?
Mun elämää ei jälkipelejen siirtyminen oikealle taholle haittaa.
Mikä tässä on ongelma?
Käsittääkseni joku tiesi jotain vähän aikaisemmin kuin muut, so fu.....

-"Niisk, se tyyli jolla se tehtiin niisk"



-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #51 : Tammikuu 20, 2006, 00:43:34 »
Kai minäkin sitten käyn vilkaisemassa sitä verkkolehteä.
Alko oikeen kiinnostamaan.
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #52 : Tammikuu 20, 2006, 16:51:39 »
Ilveksen perskärpänen Santtu Silvennoinen on ansiokkaasti hehkuttanut tämän päivän Aamuilveksessä Ilveksen hienoa toimintaa. Toisaalta kun luin toimittajan nimen, niin mitään hirveän objektiivista juttua ei voinut edes odottaa. Paras kohta oli, kun Ilveksen palstaa kuvailtiin "asialliseksi ja hyväksi keskusteluksi".

Silvennoiselta varsin asiallinen kirjoitus. Ilves valitsi toisen tien kuin Tappara ja itse olen siittä erittäin iloinen.

Mikä helkkarin Silvennoinen?
Mikä toinen tie? Mitä naapuri tietää Tapparan teistä?
Tappara on Tappara. Ilvestä ei edes tunneta yli 100 kilometrin säteellä Tampereelta.

Täällä Tapparassa toimii kaikki jos vastaanottajalla on vastaanottokykyä. Ei sitä kaikilta voi vaatia, sehän on selvä.
Mikä helvetin haloo niiden vanhojen jälkipelien lopettamisen takia on nostettu? Enkä mä tarkota toki yksin sua Naapuri, en tosiaankaan.
Nyt täällä on moderaattorit, joita kaikki aina huutelivat siellä vanhalla foorumilla.
Siis sellaset jotka tarpeen tullen myös jotain tekevät.


Mää en tunne Silvennoista, enkä mää tunne Naapurakaan mää en tunne Willeäkään muutaku näöltä ja et se on ruma iso mies ja kalju ja huutaa huomaamattan puhuessaankin. HD-nahkis vaan puuttuu hartioilta.

-Sen mää vaan halusin sanoa, että mää järkytyin tässä kuun alussa kun mää en päässy Tapparan jälkipeleihin.
Kolme kertaa ainakin klikkasin Taparan pääsivuilta jälkipelejen linkkiä ennenku uskoin.
Mä olin aika lähellä itsariakin.
23 sekunnin päästä ekasta klikkauksesta mää kuitenki ajattelin jos Jatkoajasta löytyis jotain tuttuja kirjottelijoita.
Jotenki siinä meni kaksi sekuntia ennenku Firefoksi suostu avaamaan Jatkoajan pääsivun. Mä menin sinne Tapparan keskusteluun ja jotenki taas meni viisi sekuntia kun löysin haluamani.
Siellä keskusteltiinkin kärkevään sävyyn Tapparan jälkipelejen lopettamisesta.
Taas meni ehkä jopa 15 sekuntia kun jäin lukeen jotain turhaa.
Sit löyty onneks ensiapu. Mä olin jo niin lähellä itsetuhoa...
Syrän oli jo pysähtyä.
"Enkö mää saa mitään tänään lukee jälkipeleistä."

 Onneks yks villapaita oli avannu jo terapiaryhmän.
Määki kirjoitin yhden viestin, ku mulla oli niin kauheen paha olo.

Seuraavana aamuna.. en muistakkaan mistä, mutta mulle ilmoitettiin että uudet jälkipelit osoitteessa se ja se.
Mä vaan jäin hetkeks siinä miettimään, että meillä Tapparafaneilla taitaa olla jonkinäköinen yhteenkuuluvuuden tunne vaikkei oikein tunnettaiska toisiamme.
Mää väitän että tällanen ei ole mahdollista kaikissa Liigan fanipiireissä.

-Helppo huudella taustalta viisuksia.
Joku sais selittää mulle mitä radikaalia on tapahtunut?
Mitä tai kuka/ketkä on tehnyt väärin?
Mun elämää ei jälkipelejen siirtyminen oikealle taholle haittaa.
Mikä tässä on ongelma?
Käsittääkseni joku tiesi jotain vähän aikaisemmin kuin muut, so fu.....

-"Niisk, se tyyli jolla se tehtiin niisk"


Älä ny rämä pelinerkkareitasi revi, vaikka minä olenkin tyytyväinen Ilveksen sivujen jatkumisesta. Se on ihan sama mulle, mitä Tappara sivuilleen tekee, enkä siihen puoleen ole juuri puuttunutkaan. Ainoastaan tapa lopettaa ne ilman ennakkoilmoitusta minua kummastuttaa.

Mikä mihinkin liittyy, mutta jälkipelien sulkeutumisen jälkeen Tapparan yleisökeskiarvo on jäänyt alle 5000/ottelu. Siinä vähän tuumailtavaa.

Patu

  • Vieras
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #53 : Tammikuu 20, 2006, 16:56:13 »
Mikä mihinkin liittyy, mutta jälkipelien sulkeutumisen jälkeen Tapparan yleisökeskiarvo on jäänyt alle 5000/ottelu. Siinä vähän tuumailtavaa.
Ja pakkasetkin tuli melkein samantien...

Miettikääpä sitä.

Poissa Henkka

  • aasian tuntija
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 736
  • I quarantee we will...
    • Profiili
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #54 : Tammikuu 20, 2006, 17:11:54 »

Mikä mihinkin liittyy, mutta jälkipelien sulkeutumisen jälkeen Tapparan yleisökeskiarvo on jäänyt alle 5000/ottelu. Siinä vähän tuumailtavaa.

Ah, ihanan älykästä päättelyä.

Et millään viitsinyt katsoa Tapparan otteluohjelmaa, josta huomaat, että tammikuussa on tolkuton otteluputki ja parhaimmillaan Tappara pelaa 7 ottelusta 5 kotona lyhyen aikavälin sisään?

Voisiko millään mieleesi juolahtaa ajatus, että nämä lukuisat kotipelit liian lyhyen aikavälin aikana voisi mitenkään syödä katsojia toisiltaan pois? Varsinkin kun kyseiset ottelut ovat olleet arkipelejä erittäin vähän marginaalikatsojia kiinnostavia vastustajia vastaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2006, 17:14:39 kirjoittanut Henkka »
"Se on ihmiset sillä lailla, että oli siellä kirvesnuttujen alla ketä hyvänsä, niin heitä mennään kannustamaan, eikä itketä joukkueen paskuutta, sillä Tappara on aina terästä."
-ajl

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #55 : Tammikuu 20, 2006, 17:17:47 »
Ei ei Henkka, kyllä sen täytyy olla jälkipelien sulkeminen. Samasta syystä myös autokauppa on kasvanut, pakkaset koventuneet ja kännyköiden akkujen latausajat pidentyneet.

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #56 : Tammikuu 20, 2006, 22:18:10 »
Ja mä ihmettelin miksi mun ilmavaivat on lisääntyneet... Sekin on nyt selitetty.
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #57 : Tammikuu 20, 2006, 23:59:15 »
Naapuri kirjoitti:

[/quote]Älä ny rämä pelinerkkareitasi revi, vaikka minä olenkin tyytyväinen Ilveksen sivujen jatkumisesta. Se on ihan sama mulle, mitä Tappara sivuilleen tekee, enkä siihen puoleen ole juuri puuttunutkaan. Ainoastaan tapa lopettaa ne ilman ennakkoilmoitusta minua kummastuttaa.

Mikä mihinkin liittyy, mutta jälkipelien sulkeutumisen jälkeen Tapparan yleisökeskiarvo on jäänyt alle 5000/ottelu. Siinä vähän tuumailtavaa.
[/quote]

Ilves otti itteensä?
Ihme piiloprovoa.
Mä en ole repiny omia peliverkkareitani, mutta sä oot tän kommentin jälkeen jo esiripun takana munasillaan.
Siis ihan oikeesti vedätkö johtopäätöksiä jälkipelien ja yleisömäärien välillä?
Sattuko joku asia nilkkaan? Oletko sinä se Silvennoinen?

Kummasta sinä oikeasti olet kiinnostunut enemmän Ilveksen sivujen jatkumisesta vai Tapparan?
Mikä on sun nikkis Ilveksen sivuilla?
Mä käyn siellä ehkä kolme kertaa vuodessa kattomassa mitä kirjoittelevat. Kuten jääkiekosta kiinnostuneena joidenkin muiden liigajoukkueiden sivuilla+ Forssanpalloseura.
 Aina samaa surkeutta samoista asioista Ilveksen keskusteluissa, eikä toki aiheetta.
 En omaa kirjotusoikeuksia sinne, enkä näe sitä aiheelliseksikaan .

Mulle Ilves on joukkue muiden joukossa, mulla ei ole yhtään enempää antipatiaa/sympatiaa Ilvestä kohtaan ku esinerkiksi vaikka Saipaa.

Sinulla varmaankin on kirjotushalukkuutta siellä Ilveksen omilla sivullakin kuten täällä?
Tuskin kirjoittelet siellä nimimerkillä Naapuri?
Ei se mulle tietenkään mitään kuulu, mutta sulla on ollu ihan fiksuakin juttua joskus Tapparan jälkipeleissä.
Ei mitään muuta, olis kiva joskus tunnistaa yksikin kirjoittaja I.comista.
Älä ota nokkiis, saat sää minun puolestani täälläkin kirjoitella.

Amatöörinäkin tiedän että Tapparalla on vuosiki etukäteen suunnitellut tavoitteet, Ilves jatkaa tutulla "parhaaksi mahdolliseksi" katsastamallaan linjalla.
Oho, offtopikkia..








-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #58 : Helmikuu 09, 2006, 01:50:58 »
Naapuri:
Voi täällä kirjoitella:)
Ammuin vähä yli taas.
Mulla on _kai_ jakomielitauti tai jotain häikkää ainakin tuolla vintillä.
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Virallisten jälkipelien lopettaminen
« Vastaus #59 : Helmikuu 09, 2006, 23:42:33 »
Naapuri:
Voi täällä kirjoitella:)
Ammuin vähä yli taas.
Mulla on _kai_ jakomielitauti tai jotain häikkää ainakin tuolla vintillä.

Kyllä minä tänne edelleenkin kirjoittelen ja koitan aina asiallisiin kirjoituksiin vastata ja siinä sivussa korjata tahallaan, tai vahingossa täällä esitettyihin Ilvestä koskeviin "vääriin väitteisiin" (katsoppa vaikka tuo "Ilves" otsikon alla ollut juttu, joka tyrehtyi täysin, kun perustelin ihmettelyjä aiheettomiksi).

Minun tyyliini ei vain kuulu lähteä provosoimaan ainakaan täällä "kylässä", enkä myöskään viitsi vastailla asiattomiin provosointeihin.