Kirjoittaja Aihe: Tapparan markkinointi  (Luettu 257716 kertaa)

Poissa himmmaaa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 603
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #360 : Syyskuu 09, 2012, 15:18:09 »
https://pbs.twimg.com/media/A2WF-lfCYAAfexO.jpg:large  <---------- Tässä kuvaa edellä mainituista paidoista.
"Leikitään jossain muualla, ei kaukalossa"
-Ville Nieminen

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #361 : Syyskuu 09, 2012, 16:17:03 »
https://pbs.twimg.com/media/A2WF-lfCYAAfexO.jpg:large  <---------- Tässä kuvaa edellä mainituista paidoista.

Täältä plussa tälle kampanjalle, kerrankin jotain innovatiivista. Ja lätkän pitää ehdottomasti näkyä myös katukuvassa eikä pitäisi olla epäselvää milloin on pelipäivä.

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #362 : Syyskuu 09, 2012, 21:03:03 »
On kyllä hirveä tekele tää Tapparan tv-mainos. Hävettää joka kerta kun se töllöstä tulee. Esim. Ilveksen tv-mainos on kyllä todella hieno ja vakuuttava verrattuna tähän meidän oksennukseen, jossa joku ressukka pukee käytännössä kaikki Kissanmaan toimistolta löytyvät fanireleet päälle samalla kun taustalla soi Cardiantin sukkahoususkeida.

Onko kellään hajua, onko uutta mainosta kenties tulossa?

EDIT: YT: Ilves mainos
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2012, 21:14:58 kirjoittanut Manse-Fani »

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #363 : Syyskuu 09, 2012, 21:16:12 »
On kyllä hirveä tekele tää Tapparan tv-mainos.

Äläs nyt, on siinä sentään liikkuvaa kuvaa verrattuna viime kauden still-kuvamainokseen. Vakavasti puhuen Tappara näyttää suuntaavan markkinoinnin fokuksen muualle kuin televisiomainontaan, mikä näkyy näissä Sulo Vilen -tyyppisissä toteutuksissa.

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #364 : Syyskuu 09, 2012, 21:34:19 »
On kyllä hirveä tekele tää Tapparan tv-mainos.

Vaikea kuvitella, että tuolla mainoksella saadaan montaakaan ihmistä houkuteltua hallille. Tappara sisääntulo- ja esittelyvideot hallissa ovat olleet laadukkaita jo useana vuonna peräkkäin. Miksiköhän ei saman firman tuotoksia voisi käyttää myös tv-mainontaan kuten ilmeisesti ainakin Ilves tekee?

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #365 : Syyskuu 10, 2012, 10:29:38 »
On kyllä hirveä tekele tää Tapparan tv-mainos.

Vaikea kuvitella, että tuolla mainoksella saadaan montaakaan ihmistä houkuteltua hallille. Tappara sisääntulo- ja esittelyvideot hallissa ovat olleet laadukkaita jo useana vuonna peräkkäin. Miksiköhän ei saman firman tuotoksia voisi käyttää myös tv-mainontaan kuten ilmeisesti ainakin Ilves tekee?
Halvalla hyvää..... Kuten hiukan Tapparan fanitoutteetkin ja Kirvesklubin tarjoilut.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #366 : Syyskuu 10, 2012, 18:27:05 »
Laitetaan nyt vaikka vertailun vuoksi tänne. En tiedä mitä muut diggaavat näistä Ilveksen tahi Kalpan mainoksista. Itselle nämä ei ihan uppoa, mitä tekemistä näillä on jääkiekon kanssa, olen varmaan jo liian vanha...no nuorenpaan väkeen nämä varmaan vetoavat.

Kalpan mainos Youtubessa

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #367 : Syyskuu 10, 2012, 19:33:16 »
Toi Kalpan mainos on kyl näyttävästi tehty, mutta mikä helve..n LOHIKÄÄRME!!!!!!!!! Mä oon ihan aidosti sitä mieltä, että toi Tapparan mainos ajaa ihan saman asian. En mä kyllä ton Kalpan mainoksen perusteellakaan halliin lähtis. Mulla oo mitään säkkikangasta päälle heittää, eikä jaksais mitään sisiliskojen nuijimista 3 erää kattoo.....
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #368 : Syyskuu 10, 2012, 21:07:42 »
Kamalasti puhetta Tapparan mainoksesta, mutta onko tää jossain nähtävillä internetin syövereissä? :) En oo löytänyt... Vai tarttisko alkaa katteleen telkkaria?

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #369 : Syyskuu 10, 2012, 21:17:36 »
Kamalasti puhetta Tapparan mainoksesta, mutta onko tää jossain nähtävillä internetin syövereissä? :) En oo löytänyt... Vai tarttisko alkaa katteleen telkkaria?

Youtubesta nuo on ollut bongattavissa, kun seura ne sinne virallisesti latailee, mutta pienellä viiveellä sinne menevät. Kyllä ne sinne varmaan kohta pian ilmestyvät, jos ei television edessä ehdi oikeaan aikaan olemaan. Ittekään en viä ole kerennyt näkemään, en tosin ole koittanutkaan bongata.

edit. Jos se tuo alle linkitetty video on, niin sehän on jo keväältä.. onko se nyt vasta alkanut pyöriin telkkarissa? Aika myöhään jos on nyt vasta alkanut.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2012, 21:27:34 kirjoittanut Screamager »

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #370 : Syyskuu 10, 2012, 21:23:18 »
Kamalasti puhetta Tapparan mainoksesta, mutta onko tää jossain nähtävillä internetin syövereissä? :) En oo löytänyt... Vai tarttisko alkaa katteleen telkkaria?

http://www.youtube.com/watch?v=F1V6ooaIMe8

Onkohan kenties kyse tästä videosta?

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #371 : Syyskuu 10, 2012, 21:48:41 »
No joo eipä toi KalPan roolipeli -henkinen tuuba ole yhtään parempi. Ilveksen mainos on mielestäni hieno. Pelicansin huumorimainokset toki aivan omassa luokassaan, aivan huippukamaa nämä.

Alunperin pointtini oli siinä, että kannattaako iha mitä tahansa roskaa tunkea vastaanottimiin kun ei tosiaan mainontakanavana ole niitä edullisimpia. Kerralla kunnon mainokset pyörimään, jos kerta teevee-aikaan on ylipäätään massia.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #372 : Syyskuu 10, 2012, 22:58:07 »
http://www.youtube.com/watch?v=F1V6ooaIMe8

Onkohan kenties kyse tästä videosta?

Joo kyllähän mä tuon oon nähnyt, mutta ei kai tuota kausikorttimainosta keväältä nyt voi verrata näihin Kalpan ja Ilveksen kauden alkua mainostaviin pätkiin... Tai ainakin luulin, että kyse oli nyt jostain Tapparan vastaavasta.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #373 : Syyskuu 11, 2012, 09:59:19 »
Joo kyllähän mä tuon oon nähnyt, mutta ei kai tuota kausikorttimainosta keväältä nyt voi verrata näihin Kalpan ja Ilveksen kauden alkua mainostaviin pätkiin... Tai ainakin luulin, että kyse oli nyt jostain Tapparan vastaavasta.

Tuo Kalpan mainos on aivan kauhea. Olisivat jättäneet tuon surkeasti tehdyn lohikäärmeen pois tai keksineet siihen jotain esim. Cloverfield tyyppistä tilalle jos rahat eivät kerran riitä kunnon settiin.

Tapparalta perusmainos ilman suurempia pröystäilyjä. Viesti tulee perille.

Ilveksen mainoksia en ole katsonut, sloganiksi voisivat valita tällä(kin) kaudella "Konkurssikypsää taitokiekkoa, ei menis paljoa ohi.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tapparan markkinointi
« Vastaus #374 : Syyskuu 11, 2012, 22:06:21 »
Markkinointi hereille, Jokerit-Hifk kurinpidon tuoksinnassa Hesari olis vapaata sponssiriistaa!
Olishan se komeeta ku lukis polkkeissa "Helsingin Sanomat"... AL:n kiusaksi!