Äänestys

Pitäisikö Tapparan uusia musiiki kotipeleihinsä?

Ehdottomasti uusiksi
131 (57.2%)
Vaikea sanoa
56 (24.5%)
Ei todellakaan!
42 (18.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 220

Kirjoittaja Aihe: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu  (Luettu 190529 kertaa)

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #615 : Huhtikuu 19, 2015, 12:58:51 »
Ehdoton ei vaalimainoksille. Oli tuloo tai ei. Politiikkaa ja urheilua ei pidä sekottaa ja eiköhän immeiset muutenkin muista äänestää.
Vaikee muuten kuvitella vaikka poriin kokoomuksen mainoksia kuutiolle. Henkilökohtaisesti meinasin kävellä ulos hallista kun tuli Satosen ja Kiurun mainos.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa weedee

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 315
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #616 : Huhtikuu 19, 2015, 13:00:01 »
Kaikkialta mistä joukkue saa rahaa niin ehdoton kyllä!

Poissa Serpi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #617 : Huhtikuu 19, 2015, 13:37:09 »
Näköjään tää vaalimainostaminen jakaa ihmisiä yhtä paljon samaa sukupuolta olevien avioliitto!  ;D facebookissa tosta vaalimainonnasta käytiin melkosta vääntöö jonku ottelun jälkeen jossain noista Tappara-ryhmissä. Sielä sit oikein Aki Holma tuli kertoon, että Tappara ei ole poliittisesti sitoutunut mihinkään ryhmään vaan pelkästään tulojen takia on tälläne vaalimainonta otettu käyttöön kuutiolla.

Täytyy kyllä sanoo, että pienet on ihmisillä murheet jos tosta jaksaa nähdä vaivaa! Seura saa siitä tuloja ja parhaimmassa tapauksessa jopa yks noista Ouluun suuntautuvista lentomatkoista saadaan maksettua noilla mainoksilla! Mulle henkilökohtasesti on aivan sama pyöriikö siä taululla vaalimainoksia vai ei! Ite seuraan peliä sen verran intensiivisesti, että ihan sama mitä siä taululla pyörii! Ja niinkun sanoin, niin seurahan saa euroja laariin, joten who cares!?

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #618 : Huhtikuu 19, 2015, 14:52:01 »
Täytyy kyllä sanoo, että pienet on ihmisillä murheet jos tosta jaksaa nähdä vaivaa!
Tälle linjalle kun lähdetään niin voidaankin sulkea samantien koko keskustelupalsta. Pienet on ihmisellä murheet jos jaksaa murehtia jonkun urheilujoukkueen edesottamuksia ja nähdä vielä aiheesta keskustelemisen vaivakin!
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Kilroy

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #619 : Huhtikuu 19, 2015, 15:54:46 »
Ei tosiaankaan mitään politiikkaa mukaan, vaikkei saataskaan rahaa muualta. Lopetaan ennen koko pelaaminen.

Poissa Axe Boobs

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 488
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #620 : Huhtikuu 19, 2015, 16:04:08 »
Ok:
"jämäkkä asiaosaaja, Matti Möttönen, 987",
"nuorisourheilun puolesta, Matti Möttönen, 987"
"Suomi kasvuun, Matti Möttönen, 987".

Ei sovi hallimainonnaksi:
"virkamieskunta puolitettava, Matti Möttönen, 987"
"ydinvoima tappaa, Matti Möttönen, 987"
"mamurikollisuus kuriin, Matti Möttönen, 987"

Tuota ylempää sarjaa mainokset ovat mainokset olleet niissä peleissä, joissa olen ollut paikalla. Raja on häilyvä kylläkin.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #621 : Huhtikuu 19, 2015, 17:54:39 »
Politiikka nyt kuitenkin on urheilussa mukana, niin kauan kuin laji tarvitsee suorituspaikan ja saa tukea yhteiskunnalta. Seura ei ole poliittisesti sitoutunut riittää mulle.

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #622 : Huhtikuu 19, 2015, 18:36:04 »
Seura ei ole poliittisesti sitoutunut ja saa noista hyvää fyrkkaa, joten mikä siinä on ongelmana? Mainostilaahan siellä taululla myydään kuten lehdissä, radiossa ja telkkarissakin... Mulle on ainakin ihan sama minkä Jäntin tai Kiurun mainoksia siellä pyörii.. Eiköhän jokainen äänestäjä kuitenkin ehdokkaansa osannut valita muutenkin. Puhdasta busnestähän tuo Tapparan osalta oli ja mun mielestä hieno oivallus myydä ehdokkaille kuutiotilaa, koska ilmaista se ei ole!

Ihmettelen miten joku siitä lämpöä ottaa. Toki jokaisella on oikeus tuntemuksiinsa eikä siinä mitään..

Poissa Pelle

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #623 : Huhtikuu 20, 2015, 07:32:20 »
Olenko ainoa, jonka mielestä vaalimainokset olisi hyvä jättää pois urheilutapahtumista? Toki vaalit on tänään joten ei niitä enää huomisessa pelissä tarvi katsellakaan.

Minua vaalimainokset ja eräs vammalalainen kansanedustaja tukijoukkoineen ärsyttivät niin paljon, että lakkasin käymästä peleistä.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #624 : Huhtikuu 20, 2015, 07:49:36 »
Olenko ainoa, jonka mielestä vaalimainokset olisi hyvä jättää pois urheilutapahtumista? Toki vaalit on tänään joten ei niitä enää huomisessa pelissä tarvi katsellakaan.

Minua vaalimainokset ja eräs vammalalainen kansanedustaja tukijoukkoineen ärsyttivät niin paljon, että lakkasin käymästä peleistä.
EVVK, vaalit meni jo. Tuolla on politiikkaketju sitten olemassa joten olisko tässä ketjussa vaaliteema loppuunkäsitelty.

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #625 : Huhtikuu 20, 2015, 08:43:29 »
Olenko ainoa, jonka mielestä vaalimainokset olisi hyvä jättää pois urheilutapahtumista? Toki vaalit on tänään joten ei niitä enää huomisessa pelissä tarvi katsellakaan.

Mun mielestä mainos kuin mainos. Jotkut oli jopa ihan oivaltavia. "imuroi kiekot ja äänet" sai mut hetken nauraan mielessäni. Toisaalta siitäkin voi aina ihmiset varmaan jotain päätellä, että minkä puolueen edustajat muuten mainostaa aika näkyvästi isoilla tauluilla ja minkä ei. Sanoisin, että hieman yksipuolisesti oli puoluevalikoimaa Hakametsässä :D Taisi kaikki mainokset olla Kokoomuksen ehdokkaiden.

Poissa P3

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #626 : Huhtikuu 20, 2015, 11:58:53 »
Eiköhän sinne halliin saa rahalla mainoksen mikä puolue tahansa. Eipä nuo häirinneet.

Mitä tulee jääkiekkopiirien kokoomusvaltaisuuteen, se on aika luonnollista. Jääkiekko on yksi kalleimmista nuorten harrastuksista, joten lajissa pääsevät eteenpäin lähinnä ne, joiden vanhemmilla on varaa maksaa tuhansia euroja vuodessa lapsen kiekkoilusta. Kokoomus puolestaan on taloudellisesti hyvin pärjäävien suosima puolue. Näin voi sanoa, ettei Suomen maajoukkuekaan edusta koko Suomea, vaan on noin 10-20% varakkaimman kansanosan aikuistuneista lapsista koottu ryhmä.
Tappara on terästä - Livenä Hakametsässä: https://www.youtube.com/watch?v=jPDk0IxuUfM

Poissa weedee

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 315
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #627 : Huhtikuu 20, 2015, 17:16:10 »
Se on vain plussaa jos ollaan saatu käytettyä hyväkseen Sekoomuksen rahoja ja paras tapa vastata mainoksiin on äänestää ihan eri puoluetta. Silloin voittajia ollaan vai me! :D

Ja eipä tätäkään tarvitse murehtia taas neljään vuoteen...

rännipakki

  • Vieras
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #628 : Huhtikuu 21, 2015, 06:33:12 »
Olen hieman pettynyt Tapparan saamattomuuteen playoffeissa. Ottelutapahtumaan ei ole tullut mitään muutosta runkosarjasta, vaikka pelataan finaaleissa. Videot ovat tylsiä sekä todella huonoja, eikä myöskään niistä käy ilmi että taistellaan mestaruudesta. Playoff löylyt ei eroa juurikaan normaaleista viikonlopuista, eikä jaksa enää sytyttää. Toivottavasti tulevaisuudessa tapahtumaa kehitetään, ja se suunnataan katsojille!

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #629 : Huhtikuu 21, 2015, 07:37:33 »
Olen hieman pettynyt Tapparan saamattomuuteen playoffeissa. Ottelutapahtumaan ei ole tullut mitään muutosta runkosarjasta, vaikka pelataan finaaleissa. Videot ovat tylsiä sekä todella huonoja, eikä myöskään niistä käy ilmi että taistellaan mestaruudesta. Playoff löylyt ei eroa juurikaan normaaleista viikonlopuista, eikä jaksa enää sytyttää. Toivottavasti tulevaisuudessa tapahtumaa kehitetään, ja se suunnataan katsojille!
Pettyny olen minäkin. Ottelutapahtumassa ei muutosta, taas otetaan kuokkaan Kärpiltä ja se tuttu ja tympeä hopea tulossa.
Onneks Liiga osaa suunnata yleisölle hupia finaaleissa, siellä on ulkona sirkushupia ollu ennen hallin ovien aukeamista. Vois käydä vaan ne kattomassa kun on ilmaista.

Elikkäs nyt kun ei kaukalossa tule menestystä niin alkaa taas tää ujellus ottelutapahtumasta.  Säälittävää.