Äänestys

Pitäisikö Tapparan uusia musiiki kotipeleihinsä?

Ehdottomasti uusiksi
131 (57.2%)
Vaikea sanoa
56 (24.5%)
Ei todellakaan!
42 (18.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 220

Kirjoittaja Aihe: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu  (Luettu 190008 kertaa)

Poissa jigi jixon

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #225 : Syyskuu 16, 2012, 12:23:11 »
Eniten eilisessä pelissä musiikin suhteen mua ainakin hävetti toi ylivoimapelin alkaessa ja pelikatkojen aikana soinut torvimusiikki, tappara on terästä-melodiaa tapaillen...voi hemmetti....ei todellakaan kuullostanut hyvältä...vanhojen tapparapelurien marssilla toimisi mutta EI halliin.

rännipakki

  • Vieras
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #226 : Syyskuu 17, 2012, 07:52:35 »
Pelikatkoilla soi ihan mukavasti rokkia, mutta muutama aivan kamala poppi biisi eksynyt joukkoon.
Näistä poppi biiseistä kun vielä päästään eroon, niin hyvä tulee ;)

Mitä tulee uusiin videoihin, niin mielestäni huomattavasti parempi kuin viime kaudella. Treenivideo on hyvä, ja myös videolla soiva musiikki saa adrenaliinin liikkeelle.
Pelaajaesittelyvideo on ihan ok.

Eniten eilisessä pelissä musiikin suhteen mua ainakin hävetti toi ylivoimapelin alkaessa ja pelikatkojen aikana soinut torvimusiikki, tappara on terästä-melodiaa tapaillen...voi hemmetti....ei todellakaan kuullostanut hyvältä...vanhojen tapparapelurien marssilla toimisi mutta EI halliin.
Mielestäni tämä voisi toimia siten, että kuutiolla tulisi Tappara on terästä biisin sanat. Tätä ainakin voisi kokeilla.

Poissa Calzo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 461
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #227 : Syyskuu 17, 2012, 09:17:30 »

Joo sanoja kuutiolla voisi hyvinkin kokeilla, ja onhan tuo "torvisoitto" ainakin selkeästi jotain uutta....

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #228 : Syyskuu 17, 2012, 10:42:27 »
Toi torvisoittoversio tosta ikiaikaisesta Tappara on terästä biisistä oli jo kaikessa kauheudessaan ja paskuudessaan niin surkee ,että se vois jopa toimia, koska mua rupes joka kerta naurattaan kun se rävähti sieltä kuutiosta. Toivottavasti se on myös version tarkoitus...naurattaa.

Kai se ihan sama on mitä siellä soitetaan, kun peli kulkee niin tunnelma nousee. Itse haluaisin pelkkää rokkia tai rankempaa settiä siten ,että se rokkimeininki a`la backyard babies olis sieltä rennoimmasta päästä ja vaikka Pantera sit sitä jytkympää. Kirkonpolttoo ei sentään tarvi tulla. Kyllä sekin kävis mainiosti, mutta oon niin joviaali kaveri muita kohtaan etten sellaista odotakkaan.

Mutta sen karmeen keinotekosen taputuksen vois heittää jo meneen. Meillä on Sinioranssit ja fanikatsomo jonka pitäis pitää huolta ,että se taputus lähtee ja jos ei lähde niin sit ei taputeta. Siinä taputuksessa on sama meininki kun näissä frendeissä jossa kaikki vitsit nauretaan valmiiks, että se daijumpikin kaveri osaa siellä kotona nauraa oikeissa kohdissa.

Ja sit se Ile Vainion Tappara biisi on niin myötähäpeää herättävää paskaa, että toivoisin ettei sitä soiteta koskaan missään ikinä. "Tapparasta tärähtää ,housuissa pärähtää" Ei se poika välttämättä oo isänsä veroinen vaikka kuinka haluais.....karmee biisi ja toivoisin senverran tyylitajua siellä dj-kopissa ,että tota väenväkisin 2 minuutissa väännettyä biisiä ei enää kuultais.

Tällasta....kivaahan siellä hallissa kuiteski aina on.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa Globe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 682
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #229 : Syyskuu 17, 2012, 11:02:05 »
Itse olen sitä mieltä, että ottelutapahtumaan mahtuu musiikkia joka laidalta ja näin pitäisikin olla. Ei voi rajoittua vain rockiin tai raskaampaan, meitä on monenlaisia makuja. Tapparasta tärähtää on hieno biisi, jota toivottavasti soitetaan jatkossakin kuten Junnun Tappara on terästä versiotakin. Torvimelodia oli myös hieno juttu.
Musiikkia siis jatkossakin laidasta laitaan ihan vapaasti, ei rajoituta liikaa. :)


Tappara is playing really well and pressing for more goals.

Voittavan joukkueen pelityyli on voittajan mielestä aina tarpeeksi kaunista. Voittaminen on kaunista.

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #230 : Syyskuu 17, 2012, 11:09:38 »
Kai se ihan sama on mitä siellä soitetaan, kun peli kulkee niin tunnelma nousee. Itse haluaisin pelkkää rokkia tai rankempaa settiä siten ,että se rokkimeininki a`la backyard babies olis sieltä rennoimmasta päästä ja vaikka Pantera sit sitä jytkympää. Kirkonpolttoo ei sentään tarvi tulla. Kyllä sekin kävis mainiosti, mutta oon niin joviaali kaveri muita kohtaan etten sellaista odotakkaan.

Olin tästä soittolista-asiasta yhteydessä Tapparaan joku tovi sitten rokin soittamisen puolesta ja sieltä todettiin epäsanatarkasti niin, että elämyksiä on saatava aikaan, mutta on myös muistettava, että täytyy tyydyttää monenlaisia ja -ikäisiä kannattajia, sen tähden musiikkia soitetaan laajalta skaalalta. Ihan ymmärrettävää, bisnes is bisnes eikä kaikkia voi aina miellyttää, pääasia, että isossa kuvassa asia on kunnossa. On nuo korvat vielä toistaiseksi kestäneet ottelumusiikkia kuunnella ilman eri tuskia.

Mutta sen karmeen keinotekosen taputuksen vois heittää jo meneen. Meillä on Sinioranssit ja fanikatsomo jonka pitäis pitää huolta ,että se taputus lähtee ja jos ei lähde niin sit ei taputeta. Siinä taputuksessa on sama meininki kun näissä frendeissä jossa kaikki vitsit nauretaan valmiiks, että se daijumpikin kaveri osaa siellä kotona nauraa oikeissa kohdissa.

Tähän pieni huomio, että se taputapu-kädenlyöntikohtaus valotaululla on myös myytävää mainosaikaa, en muista mikä firma siinä mainosti mutta joku mainos siinä kulmassa hytkyi tahdissa käsien kanssa. Ei tuota tainnut olla kuin max kerran erässä, kyllä senkin kestää. Muovisen oloinen on toki, kun muutenkin kannustusta löytyy, aktivoi sitten myös ns. peruskatsojia taputtamaan tahdissa. Mutta bisnes is bisnes ja kaksi kärpästä yhdellä iskulla, mainosrahaa ja muidenkin kuin SO:n ja fanikatsomon aktivoimista kannustamiseen.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2012, 14:04:06 kirjoittanut Screamager »

rännipakki

  • Vieras
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #231 : Syyskuu 17, 2012, 11:15:06 »
Ja sit se Ile Vainion Tappara biisi on niin myötähäpeää herättävää paskaa, että toivoisin ettei sitä soiteta koskaan missään ikinä. "Tapparasta tärähtää ,housuissa pärähtää" Ei se poika välttämättä oo isänsä veroinen vaikka kuinka haluais.....karmee biisi ja toivoisin senverran tyylitajua siellä dj-kopissa ,että tota väenväkisin 2 minuutissa väännettyä biisiä ei enää kuultais.

Aamen! Olen täysin samaa mieltä! Yksi maailman hirveimpiä biisejä!

Poissa jigi jixon

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #232 : Syyskuu 17, 2012, 11:18:20 »
Tappara on terästä-biisin sanoja nyt senkummemmin ei tarvitse kuutiolle laittaa, eiköhän porukka ole nyt sen verran valveutunutta että tietää mistä laulusta on kyse, palikat erikseen. Ja kyllähän tosiasia on se että hallin tunnelma pitää lähtee yleisöstä käsin, oli se musiikki mitä tahansa...muistan pentuna kun ei hallissa soinut käytännössä mikään vaan meteliä halliin toi päätymainoksia paukuttaneet fanit, allekirjoittanut mukaan lukien...the end.

Poissa Calzo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 461
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #233 : Syyskuu 17, 2012, 13:51:15 »
Mielestäni paras biisi on joka tapauksessa meitin oma "maalilaulu" - live if life. Sitä kuulisi enemmänkin, enkä tarkoita nyt että se johtuisi maalien puuttumisesta. Se biisi jos joku tuo itselle mieleen hyvät ajat ja siihen yhdistyy mm. iso 8 jollain tavalla. Koska Tappara tunnetaan tästä, sitä kannattaisi vaalia eikä himmata pois. Eli mielellään vaikkapa aloitukseen pätkä tätä tms.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #234 : Syyskuu 17, 2012, 15:07:44 »
Toi torvisoittoversio tosta ikiaikaisesta Tappara on terästä biisistä oli jo kaikessa kauheudessaan ja paskuudessaan niin surkee ,että se vois jopa toimia, koska mua rupes joka kerta naurattaan kun se rävähti sieltä kuutiosta. Toivottavasti se on myös version tarkoitus...naurattaa.
Kai se ihan sama on mitä siellä soitetaan, kun peli kulkee niin tunnelma nousee. Itse haluaisin pelkkää rokkia tai rankempaa settiä siten ,että se rokkimeininki a`la backyard babies olis sieltä rennoimmasta päästä ja vaikka Pantera sit sitä jytkympää. Kirkonpolttoo ei sentään tarvi tulla. Kyllä sekin kävis mainiosti, mutta oon niin joviaali kaveri muita kohtaan etten sellaista odotakkaan.
Mutta sen karmeen keinotekosen taputuksen vois heittää jo meneen. Meillä on Sinioranssit ja fanikatsomo jonka pitäis pitää huolta ,että se taputus lähtee ja jos ei lähde niin sit ei taputeta. Siinä taputuksessa on sama meininki kun näissä frendeissä jossa kaikki vitsit nauretaan valmiiks, että se daijumpikin kaveri osaa siellä kotona nauraa oikeissa kohdissa.
Ja sit se Ile Vainion Tappara biisi on niin myötähäpeää herättävää paskaa, että toivoisin ettei sitä soiteta koskaan missään ikinä. "Tapparasta tärähtää ,housuissa pärähtää" Ei se poika välttämättä oo isänsä veroinen vaikka kuinka haluais.....karmee biisi ja toivoisin senverran tyylitajua siellä dj-kopissa ,että tota väenväkisin 2 minuutissa väännettyä biisiä ei enää kuultais.
Tällasta....kivaahan siellä hallissa kuiteski aina on.

Samaa mieltä:
a) ilevainion biisi on todellista kuraa ja säälittävä yritys isänmaineella ratsastella
b) torvisetti on ihan koominen
c) MUTTA taputukset kuuluu halliin ja mitä enemmän niitä sadaan sen parempi

Poissa Seula

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #235 : Syyskuu 17, 2012, 15:22:49 »
Onko muuten jollain tietoa, mikä tuo kappele treenivideossa on? Itseekin yllätti, että noin "raskas" biisi on valittu taustalle. Mutta nythän onkin tekemisen meininki koko joukkueella!  ;)

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #236 : Syyskuu 17, 2012, 15:44:00 »
Onko muuten jollain tietoa, mikä tuo kappele treenivideossa on? Itseekin yllätti, että noin "raskas" biisi on valittu taustalle. Mutta nythän onkin tekemisen meininki koko joukkueella!  ;)

Amon Amarthia tuo oli, mutta biisiä en ulkoa muista. Minä tykkäsin, mutta vierässä istuvat ilmeisesti ei. Toki, itselleni yleensäkin uppoaa heavy ja rock parhaiten, mutta ymmärrän niitäkin jotka haluavat muuta. Mielestäni pidempään on menty niin, että pelikatkoilla tuota rockia soi kohtuu paljon, mutta ainakin erätauoilla mennään sitten poppi-linjalla. Molemmat mahtuvat halliin hyvin ja musiikista ei juurikaan valittamista ole. Tuo torviversio Tappara on terästä kappaleesta ei lämmittänyt, etenkään kun sitä soitettiin yli viisi kertaa, niin se koki jo ensimmäisessä ottelussa melkoisen inflaation. Lisäksi tuo Tapparasta Tärähtää on tosiaan aivan hirveä ilmestys, mutta muuten tosiaan musiikki uppoaa hyvin.

Olikos se treenivideon biisi sittenkin The Pursuit of Vikings?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2012, 15:55:55 kirjoittanut #51 »

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #237 : Syyskuu 17, 2012, 18:13:39 »
Samaa mieltä, että se "Tapparasta tärähtää" samantien helvettiin hallista. Aivan hirveää.

Muutenkin Rock on se tyyli joka sopii halliin, ei mikään väsynyt pop. Tosin Venäjällä tulee pelkkää trancea, joten kai sekin toimisi :D
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Mazza

  • Vieras
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #238 : Syyskuu 19, 2012, 22:52:45 »
Yksi asia muuten vielä mikä söi miestä urakalla tässä pelissä oli se ennen Tapparan ylivoimia kuultu karmee torviparodia Live is Lifesta. Ajattelin jotenkin että se olisi toimimattomaksi todettu jo KalPa-matsissa mutta mitä vielä. On ihan pieni ero katsomossakin odottaa ylivoimapelin alkua kun kajareista tulisi vaikka sitä Zombie Nationin biisiä kun vertaa tällaiseen tunnelmantappajaan. Ei ihme ettei jätkilläkän kuviot lähde :)

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Tapparan ottelutapahtumakeskustelu
« Vastaus #239 : Syyskuu 19, 2012, 23:29:40 »
Yksi asia muuten vielä mikä söi miestä urakalla tässä pelissä oli se ennen Tapparan ylivoimia kuultu karmee torviparodia Live is Lifesta. Ajattelin jotenkin että se olisi toimimattomaksi todettu jo KalPa-matsissa mutta mitä vielä. On ihan pieni ero katsomossakin odottaa ylivoimapelin alkua kun kajareista tulisi vaikka sitä Zombie Nationin biisiä kun vertaa tällaiseen tunnelmantappajaan. Ei ihme ettei jätkilläkän kuviot lähde :)

Tarkoitat varmaan Tappara on terästä -biisin torviparodiaa, ainakaan itse en muista vastaavaa versiota Live is lifestä kuulleeni, mutta kamala tunnelmantappotöräytys joka tapauksessa. Zombie Nation takas!