Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (149/345) > >>

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: pieni m - Joulukuu 31, 2008, 12:26:24 ---Uskosin, että Jesse antaa vielä jossain pelissä ihan hyvät näytöt ja tienaa jatkosopimuksen. Ainaki loppukaudeks. Sen jälkeen saldo tullee oleen about 0+1 ja fanit huutaa miestä vilttiin. Jääräpäinen Pietilä vaan pitää äijää ykkösylivoimassa. Luulisin, että noin suurinpiirtein menee.

--- Lainaus päättyy ---
Tää kuulosti niin tutulta, niin tutulta. Näinhän loppukausi menee Niinimäen pojalla.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: pieni m - Joulukuu 31, 2008, 12:26:24 ---Uskosin, että Jesse antaa vielä jossain pelissä ihan hyvät näytöt ja tienaa jatkosopimuksen. Ainaki loppukaudeks. Sen jälkeen saldo tullee oleen about 0+1 ja fanit huutaa miestä vilttiin. Jääräpäinen Pietilä vaan pitää äijää ykkösylivoimassa. Luulisin, että noin suurinpiirtein menee.

--- Lainaus päättyy ---

Kuulostaa niin suloisen katkeralta. Itse luulisin, että Jesse tuo Ilveksen ylivoimapelaamiseen juuri sitä, mitä sieltä on puuttunut, eli oivaltavia syöttöjä ja tarvittavaa tehoa. Taiteilijahan hän on luonteeltaan ja sen myötä tulee heikkojakin hetkiä, mutta kokonaissaldo jää varmasti kirkkaasti plussalle ja sen myötä suora pleijaripaikka on edes toiselle tamperelaisseuralle saavutettavissa.

Ei ollenkaan huono saldo kahden ottelun jälkee, kun tehtynä 2 maalia, joista toinen vielä voittomaali, eikä Tapparan tappavan tehokas hyökkäyspelikään saanut häntä näyttämään ensimmäisessä pelissään huonolta edes puolustussuunnassa.

pieni m:
Emmää tota katkeraa allekirjota. Mulla ei oo mitään Jesseä vastaan. Oikeestaan jopa toivon onnistuvan jossain määrin, sillä kyseessä on ilman muuta taidoiltaan hyvän liigatason kaveri. Miestä en tunne lainkaan, enkä tiedä mitä päässä liikkuu (edes omassani), siks en oikeen osaa sanoa, pystyykö Jesse oikeesti tekeen +40 pistettä liigassa. Jos naapuri yhtään mua tuntis, tietäis etten oo katkera Ilvekselle juur koskaan. Tosin ei oo ollu lähiaikoina syytäkään.

Näin nopsaan kännykällä.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: pieni m - Joulukuu 31, 2008, 15:36:25 ---Emmää tota katkeraa allekirjota. Mulla ei oo mitään Jesseä vastaan. Oikeestaan jopa toivon onnistuvan jossain määrin, sillä kyseessä on ilman muuta taidoiltaan hyvän liigatason kaveri. Miestä en tunne lainkaan, enkä tiedä mitä päässä liikkuu (edes omassani), siks en oikeen osaa sanoa, pystyykö Jesse oikeesti tekeen +40 pistettä liigassa. Jos naapuri yhtään mua tuntis, tietäis etten oo katkera Ilvekselle juur koskaan. Tosin ei oo ollu lähiaikoina syytäkään.

Näin nopsaan kännykällä.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä Jessellä on täydet eväät +40 kauteen. Se onkin kokonaan eri asia, että saavuttaako sitä ikinä. Minä voin kuitenkin lyödä vetoa, että mikäli hänen kanssaan tehdään koeajan jälkeen sopimus, niin kevään saldo tulee olemaan vähintään 10 pistettä. Onko kanttia ottaa vetoa vastaan?

Täällä on haukuttu Saarista, kun sekoittelee koko ajan ketjuja. Samaan aikaan pidetään huonona sitä, jos Pietilä jaksaa luottaa pelaajaan pitkämielisesti, vaikka onnistumisia ei koko ajan tulisikaan. Itse arvostan sitä, että valmentaja on pitkämielinen, oli hän sitten Saarinen, Pietilä, tai vaikka Jalonen. Tempoilemalla ei tulos ole koskaan hyvää. Jo näiden kahden pelin perusteella on selvää, että Jessellä on sellaisia avuja, joita Ilveksen yv-peliin on kaivattu. Olisi tyhmyyttä jättää yrittämättä niiden hyödyntämistä.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Betonileuka - Joulukuu 31, 2008, 17:19:14 ---Mikä on Sm-liiga kauden toistaiseksi suurin vitsi? Ilves- "Taitokiekkoa vuodesta 1931".

--- Lainaus päättyy ---

Mikä on näitten sivujen toistaiseksi suurin vitsi. Nimimerkki, joka kirjoittelee näitä suuria filosofioita.

Se taitokiekko riitti hienosti muutama päivä sitten tuomaan voiton Tapparasta ja taitoa löytyi siinä määrin, että alivoimallakin pari maalia tehtiin. Ei se taitamattomilta onnistu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta