Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (127/345) > >>

Naapuri:
Paljon on asiaa Kissapedon kirjoituksessa. Niin on toki ollut tapana aiemminkin. Arvostankin sitä, että tämä kolumnisti pystyy kirjoittamaan kriittisestikkin, toisin kuin eräs toinen, jolla ei kyky oman joukkueen kriittiseen arviointiin riitä.

Siitä olen eri mieltä, etteikö Sandellin kanssa tehty olisi ollut viisasta. Se oli mielestäni viisasta niin seurojen, kuin myös pelaajan itsensä kannalta. Samilla on suuri Ilves-sydän ja uskon, että palaa Ilvekseen, niin kuin aikanaan Salmela palasi Tapparaan. Samilla on vaan niin suuri jumi päällä tällä hetkellä, että hänen on pakko lähteä hakemaan uutta alkua muualta.

Itsekkin suhtaudun Nickersonin tilanteeseen hyvin varauksellisesti. Tässä tilanteessa me tarvitsemme ehdottomasti häntä. Seikola pelikiellossa, Lehtivuori ja Kuukka sairaslomalla. Lukko-pelissä näkyi, että viidellä pakilla ei jaksa koko ottelua. Tilanne onkin sitten toinen viikon, parin päästä. Ei niin, etteikö Matt olisi hyvä vahvistus minkä tahnsa seuran puolustukseen, mutta kun seuralla on ennestään kolme hyvää ulkolaista, niin kenestäkään en haluaisi luopua.

Olen pitkän linjan ilvesläinen ja olen saanut nauttia muutamasta mestaruuskaudestakin ihan katsojana. Arvostan perinteistä taitokiekkoa, mutta olen tykännyt todella paljon siitä kiekosta, mitä Ilves ällä kaudella on pelannut. Vaikka monen mielestä täällä Ilveksessä on pelkkiä puukäsiä, niin esimerkiksi Lukku pelin ensimmäisessä erässä kiekko liikkui ja tilanteita syntyi niin hienosti ja vauhdilla, että ei se ihan puukäsillä onnistu. Tänään muuten pelikaanit kaatuu.

HelmanT:
Ilves on tällä kaudella ulkona jopa säälipudotuspeleistä, sanokaa minun sanoneen. Nyt jännitetään vaan, onko sarjajumbo Ilves, TPS vaiko Ässät. Veikkaan loppupeleissä porilaisia. Ilves on täynnä puukäsiä. Tuskin Plattistakaan on pelastajaksi.

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 18, 2008, 09:43:42 ---Vaikka monen mielestä täällä Ilveksessä on pelkkiä puukäsiä, niin esimerkiksi Lukku pelin ensimmäisessä erässä kiekko liikkui ja tilanteita syntyi niin hienosti ja vauhdilla, että ei se ihan puukäsillä onnistu. Tänään muuten pelikaanit kaatuu.

--- Lainaus päättyy ---
Jari Perkiö hassunhauskasti kirjottaa Ilta-Sanomissa ihan eri tyylillä Ilveksestä kuin Aamulehdessä. Kertoo joukkueen olevan kädettömin Ilves kausiin ja taitokiekko on joukkueesta kaukana. Kumma kyllä Aamulehden murheilusivuille moista tarinaa ei pääse vahingossakaan.

Loppujen lopuksi ei tuo Ilveksen touhu kiinnosta nimeksikään, taitaa olla vaan hiljainen uutispäivä, kun tuohon edes jaksoin kiinnittää huomiota.

Kahvara:
Moniongelmainen Ilves notkonpohjalla

keigykedy:
En tiedä pitäiskö olla vahingoniloinen vai surullinen vai mitä. Ilveksen meno on sitä luokkaa että uskon vahvasti että tässä on ainekset kaikkien aikojen katastrofikauteen. Sellanen fiilis on että kaikki kikat on jo about käytetty, ulkkarikortti käytetty, ei varmaan ihan halvalla ja lopputulos on mitä on. Joukkue on täytetty haalariosaston miehillä ja varmaan yritetty hakea vähän samaa kuin Blues viime kaudella. Itse asiassa joukkue on paperilla mielestäni hyvinkin samankaltainen eikä häviä vertailussa kovinkaan paljoa. Penkin päässä se suurin ero taitaa syntyä. Matikaisen resepti kauhea määrä duunia, 110%-sitoutuminen joukkueelta pelityyliin=> voittavaa hokia riippumatta siitä ketä on milloinkin rosterissa. Ilveksen kohdalla homma ei oo luistanut "ihan" samalla tavalla kuin Matikaisen Bluesilla.
Vaikea kuvitella että valmentajavaihdos merkittävästi auttaisi enään tänä vuonna. Taitokiekkossa tuo tämän vuoden Ilves-nippu ei pysty kilpailemaan tämän vuoden liigassa.

No mitäs sitten jos kävisi niin että Ilves tosiaan karsintoihin jostain syystä päätyisi ja vieläpä menisi tippumaan liigasta ? Oliskohan homma sitten siinä eikä tulevaisuudessa Tampereella olisi enään kuin yksi liiga-joukkue ? Haikeetahan se tietyllä tavalla olisi mutta avaishan se ihan mielenkiintoisia mahdollisuuksia tulevaisuudessa jos tämän kokoisella talous- ja kiekkoalueella olisi vain yksi joukkue...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta