Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (126/345) > >>

isokasi:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 16, 2008, 11:43:07 ---Mielenkiintoista pelaajaliikennettä tosiaan Ilveksessä. Itse pitkään kiekkoa seuranneena voin sanoa, että Sandellin taitopelin maine on junnuajoilta. Viimeisten parin kauden aikana Marko Anttila on esittänyt huomattavasti enemmän käsiä.

Bues-kannattajien mukaan saattaa jopa käydä niin, että Ilves voittaa tuossa vaihtokaupassa. Aika näyttää.

Matt'n tulo on tähän pakkipulaan loistava asia, mutta pitemmällä tähtäimellä se asettaa seuran hankalan tilanteeseen. Ilves joutuu luopumaan joko hyvästä hyökkääjästä, tai puolustajasta. Tiedän, että Millam sopisi tällä hetkellä hyvin vaikka Tapparan puolustukseen, mutta silti luopuisin mieluummin Hackerista. Aika näyttää, kumpi lähtee.

--- Lainaus päättyy ---

Maisemanvaihdos tekee joskus ihmeitä tai sitten ei mitään. Sandellin taidoista olen ainakin minä nähnyt väläyksiä aikuisenakin. Samin harmi on ollut lähinnä se, että aikuisaika on vietetty Saken suoraviivaisen tahtokiekon parissa aika pienellä peliajalla. Todellista taitojen näyttöpaikkaahan ei ole koskaan tarjottu riittävän kärsivällisesti. Olisi saanut minun puolestani vaihtaa keväällä vaikka meille. Uusivirta ei tuo mukanaan mitään varsinaista lahjakkuutta. Asennetta, kusipäisyyttä ja liikettä lähinnä. Hyviä ominaisuuksia toki nekin ja taitavat sopia ainakin Saken pirtaan. Onnea valitulle tielle.

Milamista sen verran, että toivottavasti Ilveksen johdon sekoilu jatkuu ja myyvät miehen meille edukkaasti (kalliillahan ei Mikki osta..). Liipaisimella taitaa olla kuitenkin Hacker, josta vaikkapa Pelicans saisi oivan vahvistuksen.

Naapuri:
Välähdyksiä toki, mutta liian paljolti on jäänytkin Välähdyksien tasolle. Osin varmaan johtuu pienestä peliajasta, mutta esimerkiksi mainitsemani Marko Anttila nousi viime kaudella huipputasolle yhtä pienillä peliminuuteilla. Hänellä vaan tuntui riittävän tahtoa ja kuten sanoin, niin tekniikkakin oli paremmalla mallilla.

Milamista en itsekään haluaisi luopua, koska kaveri on parantanut peliään hienosti ja vaikka ei mikään maalitykki olekaan, niin on hyvä pelintekijä hyökkäyksessä. Toisaalta kun Lehtivuori ja Seikola palavat ruotuun, niin onko hänestä helpompi luopua, kuin loistavasta ikiliikkujasta Hackerista. Tilanne on äärimmäisen vaikea. Itse katselisin muutaman kierroksen ajan kierrätyksellä kaverien peliesityksiä. Ei se ainakaan voi olla rahasta kiinni.

onnenkirves:
Summanen on ilmeisesti ollut vetämässä Ilveksen A-junioreiden harjoituksia. Tälläinen juttu liikkui eilisessä pelissä. Taustaa en tiedä sen enempää.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: onnenkirves - Lokakuu 17, 2008, 13:47:11 ---Summanen on ilmeisesti ollut vetämässä Ilveksen A-junioreiden harjoituksia. Tälläinen juttu liikkui eilisessä pelissä. Taustaa en tiedä sen enempää.

--- Lainaus päättyy ---

Mielenkiintoinen tieto, jos pitää paikkansa. Jos siis pitää, niin todennäköisesti kyseessä on ollut yksittäisjuttu, jolla koitetaan hakea vaihtelua harjoitusrutiineihin.

Trafan:
Kissapeto harvinaisen oikeassa
Ihmetyttää kovasti. Siis se, että vakaumuksellinen ilvesfani kirjoittaa noin kuin kirjoittaa.
Kertalukemalla en löytänyt kohtia, joista olisin kovasti eri mieltä.
Tarttiskohan meikäläisen vaihtaa nicki heti vai vasta kohta? :)
Kissapeto: Uudet saranat Ilveksen pukukopin oveen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta