Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (216/345) > >>

axe76:
Itseäni ei haittaa yhtään ilveksen  konttaaminen ;D. Tulee väkisinkin mieleen radiomainos viime kaudelta, jossa ilves mainosti paikallispeliä "jotain mestis "porukkaa vastaan. Tappara voitti sen pelin muistaakseni.

holvius:
Mälkiä antaa todella kovaa palautetta pelaajille urheiluruudussa. Voiko oikeastaan pahemmin haukkua ammattipelaajia kuin toteamalla, että pelaavat itselleen ja sopimukset ovat taskussa jo muualle.

Mielenkiintoinen viikko tulee ensi viikosta. Luulen, että Pesonen, Seikola ja Genoway lähtevät kaikki. Kuukka ja Antila tuskin lähtevät vaikka huhuilevat, että molemilla on jo sopimus muualle.

Erkki:
hyvä meno hurmeen haastattelun loppu puolella  ;) ;D
http://www.nelonen.fi/?vt=video&vid=60663
vähä käy sääliks jo ilves faneja jos omalle kohalle ajattelis mut onnesta Tappara on terästä...

Eunukki:
Ilveksen touhu on limbonnut kaikki ennätyskirjat takansytykkeeksi. Ja jatkoa lienee luvassa lähipäivinä. Ja arvatkaapa onko kyseessä oikeiden syyllisten nöyrä takavasen askel, vaiko se helpoin, eli Heikki Mälkiän julistaminen työttömyyskortistoon?

Henkilökohtaisesti arvostan suuresti Ilves-kannattajien tämäniltaista ulosmarssia. Kohde  mielenilmaisussa oli selkeä, ja ennen kaikkea oikea. Tuntuu vain siltä, että ainoa joka ymmärsi yskän oli Esa Honkalehto. Tosin hänkin vasta yöunet "nukuttuaan". Juha Hautamaa on rukkasensa sannalle potkaissut jo aikaa sitten, ja itse pääpirut ovat pihalla kuin tukkakoskelot.

jani73:

--- Lainaus käyttäjältä: Eunukki - Tammikuu 23, 2010, 23:13:18 ---Henkilökohtaisesti arvostan suuresti Ilves-kannattajien tämäniltaista ulosmarssia.
--- Lainaus päättyy ---
Jos ulosmarssi on huhupuheiden mukaan sellainen, että ensimmäisen erän 10 minuutin kohdalla lähdetään tupakalla ja kaljalle ja palataan toiseen erään katsomoon - niin ulosmarssi on säälittävää ja merkityksetöntä. Minä ulkopaikkakuntalaisena usein lähden erän 15. minuutin kohdalla vessaan ja tilaamaan oluen että selviän ruuhkista fanipäädyssä. Se ei ole ulosmarssia vaan ihan normaali hinta-laatusuhteen maksimointia lätkäottelussa. Televisiosta näkee hyvin viimeiset erän minuutit - tosin vessoihin voisi pienet screenit asentaa pisuaarin yläpuolelle asentaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta