Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (215/345) > >>

Isoo-Antti:
Edellisessä viestissä on ainoastaan yksi mutta.... Leki kun ei nouse. Jos joku nousee, se on Sport, niin ihmeelliseltä kun se nyt tuntuukin. Jos Tamminen saadaan Vaasassa ruotuun, niin joukkueen meno muuttuu kertaheitolla lentokeliksi ja kevät on kokonaan kotkapaitojen. Mutta jos jotain sitten tuohon Leki-Ilves akseliinkin... Nyt Ilveksin parhaat Lekiin hakemaan kokemusta mestistasolta, niin ei tule sitten yllätyksenä liigakarsinnassa, kun siellä on nälkäinen ja motivoitunut joukkue vastassa. Mestisjoukkueella kun on aina vain voitettavaa noissa karsinnoissa. Mutta, tää on taas vaan mun vaatimaton mielipiteeni.

Jasu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Hooligan - Tammikuu 21, 2010, 21:19:44 ---Naapurin palstalla on modetki aikas hermona näköjään..
Joku kysy siel, et paljo peli päätty. Vastasin 6-1 ja hyvää yötä Ilves, niin kirjoitusoikeudet läks.
Karsintaan vaan.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Hävettää tuollainen^ käytös Tapparafanien keskuudessa. Tuo nyt on melkoisen naurettavaa ja lapsellista touhua. Turha sinne on mennä ilkkumaan kun tietää, että se ei paljon "lohduta" tuossa tilassa, lisää vaan kaaosta ja asialliset keskustelijat häviää kuvasta. Itse kun on kokenut ne 90 luvun synkimmät kaudet, niin moraali on sieltä kasvanut, ja tietää kuinka paljon tuollainen provo raivostuttaa, asiallinen, pilke silmäkulmassa tehty v¤"#¤#lu on asia erikseen. Lisäksi olen sitä mieltä että Tampereella tarvitaan molemmat joukkueet, ilman toista kiekkokulttuuri katoaa ja marginaalilajit vie voiton kaupungissa. Ilves saa kyllä saada selkäänsä mutta ei sen tarvitse sentään pudota.

Hooligan:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Tammikuu 23, 2010, 13:05:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hooligan - Tammikuu 21, 2010, 21:19:44 ---Naapurin palstalla on modetki aikas hermona näköjään..
Joku kysy siel, et paljo peli päätty. Vastasin 6-1 ja hyvää yötä Ilves, niin kirjoitusoikeudet läks.
Karsintaan vaan.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Hävettää tuollainen^ käytös Tapparafanien keskuudessa. Tuo nyt on melkoisen naurettavaa ja lapsellista touhua. Turha sinne on mennä ilkkumaan kun tietää, että se ei paljon "lohduta" tuossa tilassa, lisää vaan kaaosta ja asialliset keskustelijat häviää kuvasta. Itse kun on kokenut ne 90 luvun synkimmät kaudet, niin moraali on sieltä kasvanut, ja tietää kuinka paljon tuollainen provo raivostuttaa, asiallinen, pilke silmäkulmassa tehty v¤"#¤#lu on asia erikseen. Lisäksi olen sitä mieltä että Tampereella tarvitaan molemmat joukkueet, ilman toista kiekkokulttuuri katoaa ja marginaalilajit vie voiton kaupungissa. Ilves saa kyllä saada selkäänsä mutta ei sen tarvitse sentään pudota.

--- Lainaus päättyy ---

Olin kirjoittanut sinne jo yli sata viestiä ennen, kun oikeudet lähtivät. Ja tutakaan en kirjoittanut vittuilulla!
Tarkoitus ei ainakaan ollut vittuilla. Kirjoitin "hyvää yötä ilves" lähinnä peliesitysten perusteella. En ole mikään teini, joka hommaa sinne kirjoitusoikeudet vain ilkkuakseen.
Ja olen myös sitä mieltä itsekkin, että Tampereella tarvitaan molemmat joukkueet.
Enkä edes usko, että ipa karsii tänä vuonna vaikka vahvasti siltä tällä hetkellä näyttää.

mrcrowley:
Ainakin naapurissa laitetaan nyt kaikki peliin kurssin kääntämiseksi. Kokoonpanosta löytyy Hurmeet sekä Genowayt ja muutenkin kokoonpano näyttää tasapainoiselta ja leveeltä. Kuten Ipan foorumillakin tätä Blues -peliä on pohdittu, niin tämä ei ole kolmen, kuuden eikä yhdeksän pisteen ottelu, vaan tässä nähdään onko Ilves myynyt sielunsa. Tappio tästä ja liigakarsinnat on käytännössä varma juttu. Voitolla oljenkorsi vielä säilyy, mutta siltikään se ei poista tosiasiaa, että lopuissa 18 ottelussa ipan on kyettävä vähintään 1.5 pistettä/ottelu keskiarvoon, jotta karsinnat pelaisi joku muu ryhmä.

Mitä tamperelaiseen kiekkokulttuuriin tulee, niin ilman Ilvestä ei ole Tapparaa ja toisinpäin. Niin paljon kuin tuota karsintaa naapurille toivoisinkin, niin putoamista en missään nimessä. Tämä viime vuosien trendi on ollut ihan mukava. Molemmat joukkueet pelaa liigaa, mutta Tappara on selkeä ykkönen. Jatkakoon Vinnie vaan vielä Ilveksen taustalla, niin tuskin sieltä edes meidän haastajaksi noustaankaan. Tosin paikallispelitaistoihin toivoisin pientä muutosta. Ne kun on viime aikoina tupannut mennä liikaa Ilveksen nimiin.

iroj:
Alkaa olla Ilveksessä vitsit vähissä kun taas hävittiin.
Paine ja tuska ovat kovia kun edes avausmaalin tekeminen ei auta ja huono alivoimapelaaminen jatkuu.

Joskus Tampereella veikkailtiin että koska Näsijärvi jäätyy.
Nyt vois veikkailla että voittaako Ilves seuraavan kerran ennen kuin Näsijärven jää sulaa.

Saa nähdä mitä pelaajapolitiikkaa Ilveksessä harrastetaan ensi viikolla kun karsintoihin joutuminen alkaa näyttää todennäköiseltä.
Luulisi seurajohdonkin ajattelevan, että kaikki pitää tehdä putoamisen välttämiseksi.

Jos ulosmarssi ei vaikuttanut niin pitääkö fanien ruveta seuraavaksi uhkailemaan jaloilla äänestämisillä ja sillä että jätetään seuraavan kauden kausikortit ostamatta.
Siis kumpi lopuksi sanoo viimeisen sanan: Fanit eli katu ja tori vai toimisto ja herrat?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta