Digiaikaan siirtyminen ei koskaan oikein innostanut minua missään vaiheessa. Digiboksin hankkiminenkin vaan venyi ja venyi ja venyi. Viikko ehdittiin alkukeväästä olla totaalisessa tv-pimennossa. Sitten alkoi jo lievä ahdistus ja stressi vaivata. Eihän tällainen tv-orja tiedä miten olla kun kodissa kahdet mustat ruudut ikäänkuin tuijottaa sinua koko ajan. Telkkaria tulee ihastella ja palvoa jatkuvalla syötöllä. Sehän on ensimmäisiä asioita mitä pikkulapsille opetetaan. Ei auttanut muu kuin hankkia olkkariin tallentava boksi.
Enivei, äsken muutettiin uuteen kämppään ja ajattelin tehdä toisesta makuuhuoneesta itselleni oman "luolan", omilla leluilla (xbox, tietokoneet, tv, oma lepotuoli, luettavat). Saa sitten vaimo hääriä vapaasti noissa muissa huoneissa sisustuksineen ja hömpötyksineen. Elieli, joku haplisboxi tarttis varmaan hankkia tänne, mutta millainen? Mitä ominaisuuksia siihen haluankaan? Lähinnä varmaan
- nopea tekstitv, hyvällä muistilla.
- perusasiat, mm tekstitykset pitää toimia.
Ehdotuksia otetaan lämpimästi vastaan Nykyinen tallentava on Topfieldin joku malli. Ihan tyytyväinen olen kyllä siihen ollut. Ja niin, kaapeliverkossa ollaan.
Tiedän että tämä ei ole mikään paras mahdollinen palsta kysellä tällaista, mutta jostain on aloitettava. (ja tämä on niinku ainut palsta mihin mulla on toimivat tunnarit tällä hetkellä..)
Kiitos Tack.