Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

P R O N S S I A 2008

<< < (2/14) > >>

karsson:
Kiitos ja kumarrus! Kausi oli loppujen loppuksi paljon parempi kuin osasi odottaa.

slapshot:
Onhan tää kuitenkin kermaa kakun päälle. Tunnustan että kauden alussa veikkailin saavutusta kuuden parhaan joukkoon jo hyvänä saavutuksena. Mitalipeleistä en uskaltanut vielä haaveilla. No, Tapparan joukkue sitten näytti mulle pitkää nenää..

Nälkä alkoi kasvaa syödessä kauden menestysten mukana. JYP-sarjan voitto ja putoaminen Kärpille oli sitten taas tunneskaalaa laidasta laitaan.

Mutta hienoa oli pikällä kaudella käydä pelejä katsomassa. Pitkä kotivoittoputki ja lähes noiduttu menestys lauantailöylyissä!

Kiitos tästä kaikesta!

Kyllä hymyilyttää ny!

Kiitos Tappara! Kiitos Fan Club!

Romppa:
Kovin oli enteellinen SM-Liigan etusivun paitajärjestys, aika näyttää pitääkö se kokonaan paikkansa.

Huh, mikä kausi. Niin vain sääleihin tuomittu joukkueemme nappasi mitalin. Kiitos Tappara! Kiitos Rale! Kiitos Janne, Nichlas, Steve, Juha, Mika, Anssi, André... KIITOS TAPPARA! Kiitos fanit! ja hitto, kiitetään nyt vielä vaikka posteljooniakin, kun on kantanut kausarikirjeet kunnialla perille asti.

Tappara8:
Kiitos Tappara tästä kaudesta! Hienot pelit ja joukkuehenki mahtava!!
Janne, number 8, älä lopeta vielä, lisää maaleja sinulta kaivataan kaudella 08-09!!!

NYR:

--- Lainaus käyttäjältä: slapshot - Huhtikuu 05, 2008, 18:25:09 ---Onhan tää kuitenkin kermaa kakun päälle. Tunnustan että kauden alussa veikkailin saavutusta kuuden parhaan joukkoon jo hyvänä saavutuksena. Mitalipeleistä en uskaltanut vielä haaveilla. No, Tapparan joukkue sitten näytti mulle pitkää nenää..

Nälkä alkoi kasvaa syödessä kauden menestysten mukana. JYP-sarjan voitto ja putoaminen Kärpille oli sitten taas tunneskaalaa laidasta laitaan.

Mutta hienoa oli pikällä kaudella käydä pelejä katsomassa. Pitkä kotivoittoputki ja lähes noiduttu menestys lauantailöylyissä!

Kiitos tästä kaikesta!

Kyllä hymyilyttää ny!

Kiitos Tappara! Kiitos Fan Club!

--- Lainaus päättyy ---

Tässä o hienoo tekstiä ja olen ihan samoilla linjoilla...KIITOS!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta