Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

P R O N S S I A 2008

<< < (9/14) > >>

Battleaxe:
Kiitokset täältä ponsastakin!
Hianoo!

tsrautia:
Kiitos täältäkin päin Tapparalle! Harmi, ettei päässyt pronssipeliin paikalle. Sen verran hieno tunnelma siellä Tapparan päässä näkyi olevan.
 Hieno kausi kokonaisuudessaan! Ensi kaudella sitten jatketaan.

Seula:
Tällä kaudella tuli seurattua Tapparaa enemmän kuin koskaan aikaisemmin, melkein kaikki kotipelit tuli nähtyä ja seurattua aktiivisesti netistä uutisointia ja forumeita. Kiitokseksi tuli mitali, joka tuntuu hienolta. (Varsinki kun Hjalliksen rahapojat jäi ilman ;D) Tästä on hyvä jatkaa ensi kaudelle, pelejä odotellessa. Kiitos Tappara!

Memmu26:
Tätä huutomyrskyä kelpaa kyllä katsella, hyvä et nelonenkin älysi tällä kertaa huomioida ihan erikseen http://www.nelonen.fi/smliiga/videot.asp?videoId=410

Kiitos kaikille! <3

Naapuri:
Onnittelut pronssimitallien johdosta. Jotenkin tuntuu, että valmentajat eivät ymmärrä hevon p:tä tällaisten pelien merkityksestä. Itse olen ollut paikan päällä näkemässä kun Ilves viimeksi sai pronssia ja oli ilo nähdä, miten kokeneet pelimiehetkin (Raipe etunenässä) nauttivat kevään viimeisen pelin voitosta ja siittä, että kaudesta jää käteen jotain konkreettista.

Sama juttu on meidän kannattajien kohdalla, eli kyllä kausi on aina paljon hienompaa lopettaa voittoon. Itse asiassa on tavallaan hienompaa voittaa pronssia, kuin "hävitä" hopeaa.

Ne ihmiset, jotka vaativat pronssiottelusta luopumista, eivät ymmärrä tuon taivaallista eurooppalaisesta urheiluperinteestä. Tähän kulttuuriin kuuluu se, että kolmanneksikin tullutta palkitaan mitallilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta