Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Riikaan katsoon MM-kisoja 4-10.5

<< < (2/5) > >>

pahalampi10:
Kuule Konna soita mulle niin sovitaan reissusta koska paikkoja on 10 vapaana ja jos sää lähdet 2 kaverin kans niin niitä olis 7 jäljellä. Jos soitat lauantaina niin älä ihmettele jos ääni kangertelee se johtuu vaan kuningas ALKOHOLISTA. 050-5498256 ja toi numero on tolle konnalle eikä teille naisille koska teillä on jo toi numero. Terveisin PÄÄLLIKKÖ PUUSKA

Konna:

--- Lainaus käyttäjältä: pahalampi10 - Tammikuu 27, 2006, 21:33:43 ---Kuule Konna soita mulle niin sovitaan reissusta koska paikkoja on 10 vapaana ja jos sää lähdet 2 kaverin kans niin niitä olis 7 jäljellä. Jos soitat lauantaina niin älä ihmettele jos ääni kangertelee se johtuu vaan kuningas ALKOHOLISTA. 050-5498256 ja toi numero on tolle konnalle eikä teille naisille koska teillä on jo toi numero. Terveisin PÄÄLLIKKÖ PUUSKA

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos tiedosta,Joku päivä voisi soitella. Kerään tässä vielä sen mahdollisen porukan kasaan ja lähtevätkö he reissuun,puhetta kovasti on ollut ja tämä tuntuu olevan tähän asti halvin/helpoin vaihtoehto lähteä matkaan.

pahalampi10:
En huomannut mainita että reissussa pitää olla 18v tai ottaa itsellensä valvoja mukaan.

ippe:
Kukas Puuskaa valvoo? Meinaan Puuska ei pysty valvoon kovin myöhään iltaisin itse kuitenkaan.

pahalampi10:
Mortonki nyt olis äijille tarkoitetulla reissulla vielä 5 paikkaa vapaana. Reissu suuntaa Riikaan katsoon jääkiekon MM-kisoja. Matkan ajankohta 4-10.5 ja reissun hinta vain 300e. Torstaina 4.5 lähtö Tampereen linja-autoasemalta aamulla 8.15 bussilla Hesaan ja siittä rosella päivälaivalla Tallinnaan josta kuljetus Riikaan (Latviaan) jossa 6 yötä perillä ja sama reissu takaisin. Jos kiinnostusta ota pikaisesti yhteyttä numeroon 050-5498256.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta