Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Riikaan katsoon MM-kisoja 4-10.5
koohoo:
Olin just laittamassa samaa asiaa. Jätkät näyttää viihtyvän reissussa, vaikka kyllähän sen jo töllöstäkin näki. Ehkä oli kuitenkin ihan hyvä etten päässy mukaan...
ressi:
Taitaa olla porukan ukko miehillä "lämmin" vastaan-otto kotio palatessa. Toivottavasti ovat tietoisia lehti jutusta jo ennen kotio oven aukaisua jotta ehtisivät edes jonkin säälittävän selityksen keksiä esim. ..."enhän minä vaan ne muut..."
Dolphin:
Ohhoh, käykö jotkut suomalaiset miehet todellakin huorissa? :o Kyllä on taas Iltalehti jutun aiheen keksiny. Joka päivä lautat kärrää suomalaisia ukkoja mm. Viroon "ostoksille". Iltalehdelle se taitaakin olla ihan uusi juttu.
DON:
Kunnon kännissä viikko aamusta iltaan. Siihen ei ulkomaanpellet pysty! Kummallista jeesustelua tuosta suomalaisten mukahuonosta käytöksestä. Perseet olalle ja sekaa pitämään hauskaa! Vapautukoon kahleistaan viimeisetkin jeesustelijat tässä maassa.
rämä:
--- Lainaus käyttäjältä: Dolphin - Toukokuu 10, 2006, 17:34:19 ---Ohhoh, käykö jotkut suomalaiset miehet todellakin huorissa? :o Kyllä on taas Iltalehti jutun aiheen keksiny. Joka päivä lautat kärrää suomalaisia ukkoja mm. Viroon "ostoksille". Iltalehdelle se taitaakin olla ihan uusi juttu.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä, mikä siitä Latviasta tekisi erilaisen kuin naapurimaa?
Viron "ostos"-reissuthan on joskus ihan hauskoja.
Tyhmimmät yleensä juopoimmat tuovat kotiin jopa "tuliaisia".
-Mulla pysyy kyllä housut jalassa pitelemättäkin, joten älkää mua katsoko:)
Voihan virosta ostaa muutakin.Leffoja tai musiikkia..merkkivatteita...Kaikki paljon halvemmalla kuin suomessa. Perkules.
Eniten naurattaa kuitenkin käteen ojennettu ruutupaperin pala -Pilu 60E-
Hyi olkoon.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta