Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan yv-/av-pelaaminen

<< < (10/24) > >>

jukka823:

--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Helmikuu 19, 2011, 13:45:40 ---Sitä ylivoimaa pitää hiukan muuttaa jos ne kaikki pitää yhdellä pelaajalla Leimua viivassa!!! Silloin voi vaikka pistää jonkun muun vetämään siihen Leimun viereen? Vaikka Tuukka vetää sellaisen ohjattavan Topolle maalille? Siellä on tilaa muualla jos Leimu on pihdeissä ja se pitää huomioda!!! Turha sen Leimun on vedellä kiekkoa jalkoihin josta voi tulla läpiajo??

--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä.Tuntuu et muilta on usko loppunut itseensä ja ei uskalla laukoo.Turha hierominen pois ja muiltakin vetoja...

marjaliisa:
Jännää nähdä miltä tän kauden ylivoima peli näyttää, onko erilaista? siis käytetäänkö enemmän kuvioita vai onko perinteinen maalille poppoota ja kuteja viivalta.

Hende:
Pää-asia ois mun mielestä se, että saatais kiekko nopeempaa omasta päästä liikkeelle ja päästäis vihollisen alueelle helpommin mitä viime kaudella. Kyllä siellä notkee ranteisia kavereita löytyy yyveetä pyörittään mutta se alueelle pääsy on ollu kompastuskivi viime vuosina. Sama homma yyveellä ja tasakentällisin. Pakeilta helpot ja nopeet ykkös-syötöt ja levityksen kautta laajalla rintamalla yli siniviivan. Toivottavasti en nää yhtään ristikulmaan ja sutena perään ratkasua ens kaudella. Ton pelitavan toimivuus vaatii jalkoja hyökkääjiltä ihan sikana ja on melko väsyttävää.

cace6969:
Itse laittaisin yveelle viivaan Männikön ja Leimun olis kaks pelotetta viivassa.Siihen viä Tenute ja vaikka Erkinjuntti pyörittään ja Makkonen maalille niin vaikuttas aika kovalta kentältä.Näillä siis itse lähtisin kokeileen.

kyynaama:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Heinäkuu 26, 2011, 19:28:34 ---Itse laittaisin yveelle viivaan Männikön ja Leimun olis kaks pelotetta viivassa.Siihen viä Tenute ja vaikka Erkinjuntti pyörittään ja Makkonen maalille niin vaikuttas aika kovalta kentältä.Näillä siis itse lähtisin kokeileen.

--- Lainaus päättyy ---
Noilla viivamiehillä samassa kentässä tulisi melko varmaan uusi päästettyjen av-maalien ennätys. Pitäis jonkun osata edes hiukan puolustaa yvlläkin!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta