Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jatkoajan keskustelut

<< < (9/26) > >>

#51:
Kannattaa hakiessa olla tarkkana ainakin kieliopin (isot kirjaimet yms.) kanssa ja perustella hyvin. Voisi jopa sanoa, että perseen nuolemista kannattaa harrastaa ;D Toivottavasti mahdollisimman moni koittaisi tuonne kirjautua, jotta Tappara ei täysin jäisi muista jälkeen.

Green Hill:
aijaa.kyllä mää sain heti tunnukset sinne.Olen siellä kyllä eri nimellä ;D

Rouhija:
Itsekin hakenut sinne ties kuinka monta kertaa, eikä tunnuksia tule. Ei pysty käsittämään.
Niitä keskusteluja kun katselee, niin kyllä siellä aika paskankirjoittajia/provosoijia löytyy, mutta jos itse haluaisi kirjoittaa asiallisesti, niin ei pääse joukkoon.

Hakkuri:
Hieman hämilläni tuosta "kynnyksestä" Jatkoaikaan... Luulin sinne mentävän nykyään heittämällä!! Silloin joskus aikojen alussa oma hakemukseni oli kyllä aika pitkä stoori ja taisi tehdä vaikutuksen. Olihan minulla silloin kokemusta sfnetin r.s.h-palstalta jo noin vuodesta 1990 vai oliko jo ennen?? Töissä tuli roikuttua aina välillä vax:ssa... Varsinkaan 1980-luvulla ei meillä siellä edes ollut mitään PC:itä ja verkko oli mikä oli. Luulis nyt kuitenkin normaalin asiallisille lätkästä kiinnostuneille paikka JA:ssa löytyvän. Ihmettelen.  ???

Iceman88:
Ei saa mainita suosikkijoukkuetta ellei ole pääkaupunkiseudulta :) Itse pääsin kesällä sisään varmaan viidennellä yrittämällä :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta