Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jatkoajan keskustelut

<< < (8/26) > >>

Jaakkima:
Olishan siellä ollut kiva keskustella mutta kun ei saa hakemusta lävitse eikä edes mitään vastausta niin antaa olla.
Epäilen erittäin vahvasti myös että tuo on jonkun sisäpiirin hallussa.

Sitäpaitti täällä on paljon mukavampaa ;)

FORTUNA:
Kriteerit sinne pääsyyn on varmaan tiukentuneet, sillä 2000-luvun alussa sinne pääsi sisään perustellen tyyliin "haluan keskustella jääkiekkoaiheisista kysymyksistä".

Jaakkima:

--- Lainaus käyttäjältä: FORTUNA - Maaliskuu 21, 2011, 16:12:49 ---Kriteerit sinne pääsyyn on varmaan tiukentuneet, sillä 2000-luvun alussa sinne pääsi sisään perustellen tyyliin "haluan keskustella jääkiekkoaiheisista kysymyksistä".

--- Lainaus päättyy ---

OK, jos tuo on muuttunut niin sitten en tarvitse tuota. Aattelin ehkä naivisti että siellä keskusteltaisiin jääkiekosta.

ekunkikat:


Hain nyt parin vuoden sisään jo neljättä kertaa asiallisella hakemuksella jatkoajan tunnuksia. Saapa nähdä tuleeko. Pariin viikkoon ei oo kuulunu mitään joten ei niitä todennäkösesti tuu nytkään. Olen aina vastannu kaikkiin asetettuihin kysymyksiin jne. Bannia ei oo ikinä tullu missään foorumilla niinkuin ei täälläkään, mutta joku mättää päästä tonne sisään.

Jos ei nytkään tuu oikeuksia niin enää en aio hakea.

jukka823:
Itse olen hakenut viisi kertaa ja ei pääse. Aina olen laittanut asiallisen hakemuksen/vastannut asiallisesti mutta ei
En viitsi nykyään edes hakea kun vastauksen tietää ennakkoon

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta