Kirjoittaja Aihe: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010  (Luettu 496672 kertaa)

Poissa Kilroy

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #780 : Syyskuu 21, 2009, 11:34:40 »
Olettekos miettineet sitä, että minkälainen joukkuehenki joukkueessa voi olla tällä hetkellä.
Yksikin henkilö riittää tuhoamaan sen. Kannattaisi selvittää se ennenkuin alkaa isompia puhuun puoleen tai toiseen.

Poissa McCalhoun

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 74
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #781 : Syyskuu 21, 2009, 12:27:14 »
Olettekos miettineet sitä, että minkälainen joukkuehenki joukkueessa voi olla tällä hetkellä.
Yksikin henkilö riittää tuhoamaan sen. Kannattaisi selvittää se ennenkuin alkaa isompia puhuun puoleen tai toiseen.

Viittaatko johonkin henkilöön valmennuksesta vai pelaajistosta?
Ilo pukukopissa näkyy katsomossa

Poissa juti fan

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 424
  • Ja hermoissa ei ole mitään vikaa!
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #782 : Syyskuu 21, 2009, 12:32:38 »
Mun mielestä on ainakin psotiivista, että jotain tapahtuu ja asia on esillä (siis joukkueen huonot esitykset) ja tulee puhetta ja mielipiteitä.Jos olisi ihan hiljaista, olisin enemmän huolestunut. Nyt on sentään mahdollista, että tavalla tai toisella laiva saadaan käännettyä.
Mun mielestä seurajohto on ummistanut silmänsä sille tosiasialle, että valmentajan rooli tasaisessa liigassa on vaan tosi suuri, vaikka sitä toisaalla halutaan vähätellä sanomalla, että pelaajathan kaukalossa pelaavat. Vaikkapa nyt TPS on hyvä esimerkki siitä miten suuren käänteen innokas ja osaava valmentaja voi joukkueeseen saada. Niin kokenut ja kova nimi kuin Hantta Virta olikin, ei hän saanut tepsiä lentoon.Mutta Suikkasen myötä tulokset alkoivat näkyä melkein heti.Miettikääpä sitä.

Mazza

  • Vieras
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #783 : Syyskuu 21, 2009, 12:33:40 »
Nimimerkille juti, niin tuo viestihän on kirjoitettu sunnuntaina ja 'episodi' tapahtui lauantaina joten ei siinä ristiriitaa ole. Tässä alkaa vaan kärsivällisemmältäkin loppua usko. Homma on niin pahassa umpisolmussa että luuleeko joku tosiaan että nykyvalmennus saisi sen auki? Minulle ja monelle muulle ei riitä minimisuoritus eli joku 10s sija runkosarjassa. Huippukoutsi veisi tämän ryhmän kuuden joukkoon. Ja keväästäkin voitaisiin odottaa jotain muuta kuin nopeaa putoamista kesälomalle.

Poissa tombraider

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #784 : Syyskuu 21, 2009, 13:16:19 »
Mitäs se Kuulapää lehkonen tekee?? Eikös siinä olisi sellainen nälkäinen kaveri ruoriin. Minun puolestani Saarisen aika saa unohtua mustaan aukkoon. Hänellä ei ole auktoriteettia johtamiseen.

A unohtus

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #785 : Syyskuu 21, 2009, 13:36:25 »
Minulle ja monelle muulle ei riitä minimisuoritus eli joku 10s sija runkosarjassa.

Nykyisellä taaperruksella urheilullisen tappion lisäksi kansa jää kotiin, jolloin kausi painuu kovaa vauhtia tappiolliseksi - taas kerran.

Pelin ei ole pakko olla näyttävää, mutta apaattista se ei saa olla tai muuten ihmiset äänestävät jaloillaan. Jokunen voitto silloin tällöin pitää uskoa yllä. Tästä löytyy esimerkki läheltä: Mälkiän kurinalaista pelitapaa noudattava ja meikäläisiä kovempaa taisteluilmettä näyttänyt Ilves on houkutellut halliin keskimäärin yli 6000 katsojaa. TPS:kin on saanut Suikkasen aikakaudella pienen buumin aikaiseksi ja Turkuhallissa on välillä ollut jopa ihan tunnelmaakin.

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #786 : Syyskuu 21, 2009, 13:41:47 »
Mitäs se Kuulapää lehkonen tekee??

Valmentaa TPS:n C-junnuja ja Viron miesten maajoukkuetta.

Poissa Jusu75

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 78
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #787 : Syyskuu 21, 2009, 13:57:16 »
Q: Mitä yhteistä on miehittämättömällä avaruuslennolla ja Tapparan liigajoukkueella?
A: Kummatkin tähtää onnistuneesti kohti pimeyttä vaikka kukaan ei ole ratissa.

Poissa tombraider

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #788 : Syyskuu 21, 2009, 14:15:30 »
Mitäs se Kuulapää lehkonen tekee??

Valmentaa TPS:n C-junnuja ja Viron miesten maajoukkuetta.

Toisin sanoen helposti saatavana

Vuodesta89

  • Vieras
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #789 : Syyskuu 21, 2009, 14:33:15 »
Olen koko aamupäivän päivitelly eri medioiden sivuja jos vaikka jossain olis se ilon uutinen Saarisen erottamisesta. Tosin hiitelä puhu kiekkoradiossa pari päivää sitten että saarisessa ei ole vikaa pitäis kohdistaa katseet kakkos valmentajaan joka kuulemma aiheuttaa eripuraa joukkueen sisällä.  ???

Poissa keigykedy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 590
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #790 : Syyskuu 21, 2009, 14:35:38 »
Lehkonen kelpaisi kyllä. Pahoin vain pelkään että valmentaja ei tällä kertaa Tapparassa vaihdu jos ei Saarinen sitten itse päädy eroamaan. Luulen että viime kevään sairaus ja siitä toipuminen on syynä siihen että Mikolle ei potkuja anneta, meni sitten kuinka päin persettä hyvänsä.

Itse seuraan tätä murhenäytelmää jatkossa teksti-tv:stä ja keskityn liigapörssin hoitamiseen. Syksy painaa muutenkin päälle ja mitään ylimääräisiä vitutuksen aiheuttajia, tyyliin Saarisen Tapparan peliesitykset ja suosikkipelaajani viltittäminen, en tarvitse siihen lisäksi.

Palaan asiaan kun
A) joukkue kokee jonkun ihmeryhdistäytymisen ja osoittaa että olen täysin metsässä Saarisen suhteen
B) Hommataan ensimmäisen runkosarjaneljänneksen aikana uusi valmentaja, mielellään seuran ja organisaation ulkopuolelta

ja jos/kun ei kumpaakaan tapahdu niin lupaan seurata myös Ojasen paluuottelun, oltiin sitten jumboja tai ei

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #791 : Syyskuu 21, 2009, 15:30:45 »
Siirryn myös UrpoTV:n lähetysten varaan, kunnes Tapparassa tapahtuu jonkinlainen tuuletus tai muu kunnollinen yritys kääntää kelkka. Eipä Leinosenkaan kädenjälki ole ollut sellaista, että peukun yläviistoon nouseminen Colisseumin lehtereillä olisi itsestäänselvyys. Leijonille.

Vastiikkeeton rahan pumppaaminen "viihteeseen" nimeltään tapparalainen jääkiekko saa riittää osaltani.

Vuodesta89

  • Vieras
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #792 : Syyskuu 21, 2009, 16:11:38 »
Tapparan mikki hiiri johtohan ei eettisistä syistä ns "uskalla" erottaa saarista.
Voin vain kuvitella iltalehdne otsikot "Tappara antoi syöpä sairaalle valmentajalleen kenkää" jnejne .

pelataan tää kausi vielä päin ****** ihan niinku viime kausikin mutta nyt vaan play out pelit loppuun saakka.

silti se kirves sykkii aina sydämmessä meni ihan miten huonosti tahansa. Itse vaan olen sitä ikä luokkaa joka on pääsääntöisesti tottunut siihen että tappara on ja kuuluu olla vähintää kuuden kastissa sarjan päätyttyä, vituttaahan se käydä peleissä kun C3 istuu turpa tukossa ja hallissa alle 2000 ihmistä.

Poissa PTS

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #793 : Syyskuu 21, 2009, 19:31:32 »
Kuulkas nyt, eiköhän kaikkien kannalta ole parasta, että vaihdatte nyt vain ihan rohkeasti D-päätyyn. Siinä saa varmasti sitä viihdettä ja vastinetta rahoilleen (ja viettää todellista laatuaikaa Mälkiän ja kumppaneiden seurassa vaikka popcornia pureskellen?). Turha sitä on valittaa ruhtinaalliset neljä kierrosta pelanneen joukkueen surkeutta, kun ei kerran lojaalisuus kiinnosta. Hemmettiäkö te leikitte jotain kannattajia, kun ette sellaisia nyt rehellisyyden nimissä kuitenkaan ole. Tampereella on kaksi seuraa ja voitte käydä katsomassa huippukiekkoa aina menestyksen mukaan. Niin tekevät sijoittajatkin, se on kuulkaas vain bisnestä!       

Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010
« Vastaus #794 : Syyskuu 21, 2009, 19:41:29 »
Turha sitä on valittaa ruhtinaalliset neljä kierrosta pelanneen joukkueen surkeutta, kun ei kerran lojaalisuus kiinnosta. Hemmettiäkö te leikitte jotain kannattajia, kun ette sellaisia nyt rehellisyyden nimissä kuitenkaan ole. Tampereella on kaksi seuraa ja voitte käydä katsomassa huippukiekkoa aina menestyksen mukaan. Niin tekevät sijoittajatkin, se on kuulkaas vain bisnestä!       

Huh huh. Satuitko viime kaudella seuraamaan yhtään joukkueen menoa? Jos seurasit, älä viitsi kusettaa itseäsi enää niillä neljällä pelillä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2009, 22:06:50 kirjoittanut 67 »