Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (70/420) > >>

kyynaama:

--- Lainaus käyttäjältä: mad - Marraskuu 24, 2008, 17:03:47 ---Joo, mutta jos saadaan summa jonka olen kuullut ja kaveri ensi syksyksi takaisin niin minun mielestäni ilmanmuuta. Niillä rahoilla saadaan 2 hyvää pakkia, maalintekijä ja pidetään nyk. hyökkäysrunko.. Menoks vaan. Tämä kausi on nähty.

--- Lainaus päättyy ---

Eli siis Venäjälle Wallinheimon tapaan? No, onhan siinä sulattelemista, mutta jos näin käy niin parempihan se on molempien ottaa hillot pois kuleksimasta ja uuteen nousuun ensi kaudella(?)
Kunhan vaan tulee takaisin..

pete8:
Ei kyllä meikäläiselle mene jakeluun, se että tapparan miehet on heittämässä marraskuun lopussa pyyhkeen kehään ja luovuttamassa koko kautta!!! Kyllä mä uskon vielä todella vahvasti, että niitä maaleja alkaa tulemaan ja sitä kautta voittoja. Tappara johdolta oli hyvä veto rauhoittaa tilanne ja antaa Saariselle työrauha! Ilmeisesti siis pelaajatkin ovat Mikon takana.

Hooligan:

--- Lainaus käyttäjältä: pete8 - Marraskuu 24, 2008, 18:31:02 ---Ei kyllä meikäläiselle mene jakeluun, se että tapparan miehet on heittämässä marraskuun lopussa pyyhkeen kehään ja luovuttamassa koko kautta!!!

--- Lainaus päättyy ---

Ei mee kyl mullekkaan.

Niemtev:
Tapparan kannattajat ovat toivoneet Saariselle 5 vuoden jatkosopimusta johtuen loistavista taktiikon kyvyistä sekä tunnetusti pelaajien motivaation nostajana.Tapparan kannattajat ovat suorastaan haltioissaan uskomattoman hienoista ja tehokkaista kuvioista jotka tekevät Tapparasta tämän hetken kuumimman joukkueen.Suorastaan liekeissä olevaa joukkuetta ei vastustajilla ole mitään mahdollisuutta pysäyttää.KIITOS TAPPARA KAUDEN LOISTAVISTA ESITYKSISTÄ IHANAA TAPPARA IHANAA!

tsrautia:
Kun täällä on niin moni kertonut, että valmentajanvaihdos ei auta, niin tässä entisen tapparalaisen suusta kommenttia tämän päivän pelin jälkeen:

"Tosin TPS:n pelaamisen ilme on nyt selvästi pirteämpi kuin alkukauden pahimpina hetkinä.

- Nyt tuntuu taas mukavalta pelata. Taktisia muutoksia ei ole tullut niin paljon, mutta luistin liikkuu paremmin. Treeneihin on tullut vauhtia lisää, Venäläinen hymyili."

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta