Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (69/420) > >>

kyynaama:

--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Marraskuu 24, 2008, 13:22:41 ---Heh, tämä oli toinen mitä olin tulossa veikkailemaan. Toinen on se, että viime viikolla "kuulemani painajainen" todellakin toteutuu ja joukkueeseen tehdään niitä Leinoskan vihjaamia muutoksia ulospäin suuntautuvalla pelaajaliikenteellä. Siinä menis sitten pohja toiselta tälle kaudelle lanseeratulta fanituotteelta.
--- Lainaus päättyy ---

No nyt kyllä kuulostaa todella pahalta. Jos tuon tempun menevät tekemään niin kyllä v-käyrä napsahtaa uusiin sfääreihin!! Todellisesta Tapparan miehestä ja melkoisesta persoonasta(mikä varmaan onkin suurin syy) luopuminen olisi aika veto!

Menee väärään ketjuun, mutta nyt ei voi mitään.

Number7:
No, tietyllä tapaa hyvä että seurajohto(mikäli ei kusettanut) tiedotti tuesta valmentajalle, ja näin ollen rauhoitti vellovaa tilannetta. Nyt kun vielä saataisiin itse peliä parannettua ja ennen kaikkea niitä kokoonpanoja johonkin kuosiin. Itse edelleen olen sitä mieltä että parempi olisi ollut antaa jo potkut pari peliä sitten. Vaikkei se valmentajan vaihdos läheskään aina mitään onnea tuo, niin tämä joukkue tarvitsee herätystä. Jos sitä herätystä ei muuten tapahdu, niin valmentajan vaihdoksella varmasti saataisiin jotain liikettä aikaan. Nyt ei ole enää varaa hävitä seuraavaa 10 ottelua putkeen. Tepsi kun voittaa huomenna, niin ollaan viimeisiä. Siinä mielessä se saattaa olla hyvä ratkaisu, että meidän pakisto pääsee pelaamaan omantasoistaan peliä sarjaporrasta alempana, kun karsinnoissa tulee käkättimeen. Kuten totesin, Saarinen ei ole mielestäni suurin syypää tässä sopassa, vaan on joutunut pahaan tilanteeseen. Jopa hieman harmittaa hänen puolestaan, sillä nyt voisi hyvällä syyllä todeta, että ne rakennuspalikat ovat olleet puuta kun on pitänyt teräslaiva tehdä. Nyt sitten toivotaan sormet ja varpaat ristissä, että jostain kaivetaan ensin se voitto. Ja mieluiten heti. Ihan sama millä tyylillä, ihan sama kuinka "tuurilla", ihan sama millä keinoin(noh, jätetään esim. ne telomiset pois..).

Esa.K:

--- Lainaus käyttäjältä: Cissboll - Marraskuu 24, 2008, 12:05:18 ---Hyvä homma että Saarinen saa jatkaa Tapparan päävalmentajana.Tosiaan kuten jo moni onkin todennut niin minunkin mielestäni tuo vaihdos ei auttaisi kuin hetkellisesti,pahimmassa tapauksessa ei sitäkään.
Suurin ongelma ei ole pelikirjassa,vaan pelaajien pääkopassa.Tappiokierteessä pelaajilta puuttuu se rentous eikä homma toimi vasta kun saadaan voitto/pari voittoa alle.
Saarinen on viimesen päälle Tapparan miehiä ja toivottavasti nyt kun tuli tieto työrauhasta niin alkaisi niitä voittojakin tulemaan.
Olen luottavainen.

--- Lainaus päättyy ---

No eikai se voi ollakkaan pelikirjassa, kun ei semmoista ole.

capo:
Ihan hyvä ratkaisu Tapparanjohdolta, ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon.

mad:

--- Lainaus käyttäjältä: kyynaama - Marraskuu 24, 2008, 15:23:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Marraskuu 24, 2008, 13:22:41 ---Heh, tämä oli toinen mitä olin tulossa veikkailemaan. Toinen on se, että viime viikolla "kuulemani painajainen" todellakin toteutuu ja joukkueeseen tehdään niitä Leinoskan vihjaamia muutoksia ulospäin suuntautuvalla pelaajaliikenteellä. Siinä menis sitten pohja toiselta tälle kaudelle lanseeratulta fanituotteelta.
--- Lainaus päättyy ---

No nyt kyllä kuulostaa todella pahalta. Jos tuon tempun menevät tekemään niin kyllä v-käyrä napsahtaa uusiin sfääreihin!! Todellisesta Tapparan miehestä ja melkoisesta persoonasta(mikä varmaan onkin suurin syy) luopuminen olisi aika veto!

Menee väärään ketjuun, mutta nyt ei voi mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, mutta jos saadaan summa jonka olen kuullut ja kaveri ensi syksyksi takaisin niin minun mielestäni ilmanmuuta. Niillä rahoilla saadaan 2 hyvää pakkia, maalintekijä ja pidetään nyk. hyökkäysrunko.. Menoks vaan. Tämä kausi on nähty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta