Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (361/420) > >>

mara-jara:
NYt Riitti olen,nähnyt Mynttiset,Komut Ansakorvet ja monet muut Tapparan tähdet,eli olen ollut Tappara Fani vuodesta 1973,mut tämähän on täysin naurettavaa,miten Mikki jolla on itsellä takana loistava peliura tekee itsestään täysin Pellen Saarisen soppari tosi syvältä,entäs herra Petri Mattila täysi musta aukko voi Saa..na.Eikös juuri Mattilaan suurin osa pelaajista ole täysin kypsiä.Pitäisi varmaan ruveta myös muutamaan kannustus piisin sanoja,sillä Tapparalla ei tosiankaan ole aikomustakaan tavoitella suomen Mestaruutta,ja ketä täys järkinen pelaaja tulee näiden kahden herran valmenukseen.Kiitti ******* Tappara.

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: Stuge - Helmikuu 26, 2010, 16:55:36 ---...

--- Lainaus päättyy ---
Sen verran tartun tuohon pelilliseen puoleen, että yksi asia mille Saarinen tai kukaan muukaan valmennuksessa ei voi mitään, on pelaajien esitysten ailahtelu. Tappara on monta peliä hävinnyt yksittäisten pelaajien virheisiin tai totaalisiin off-päiviin. Etenkin pakistossa niitä on sattunut. Ja kovin ankeata onkin se, että sääntömuutokset käytännössä pakottavat pelaamaan kuudella pakilla, ja silloin ei muutoksiin pitkässä sarjassa juuri ole. Ja kun tuota epätasaista suorittamista on tullut käytännössä kaikilta muilta paitsi Mäntylältä, on siinä valmennuskin aina ison ongelman edessä, kun joutuu kristallipallosta katsomaan, että kelläs tänään pysyis valot päällä vintillä.

Mutta itsekin ihmettelen kyllä päätöstä Mattilan päävalmentajuudesta ensi kauden jälkeen.

JARPPARA:
   Mara-jaralle terveisiä, että meikäläinenkin on katsellut Tapparan meininkiä hallissa pian lähes 40 vuotta ja olen todella uskollinen fani, mutta nyt minua todella koetellaan! Suurin osa päivästä mennyt pieleen, koska nyt näyttää siltä, että ensi kausi hirvittää jo nyt. Jumalauta, jos nää valkut osaa hommansa, miksei mitään muutosta ole tapahtunut. Sitäkö tässä varrotaan, että kipuraja ylittyy ja valmentajat saa kenkää... se siinä on huono homma, että ko herroille palkka juoksee pitkään, vaikka pesti päättyisikin. Jos Mattila on paikkansa ansainnut, niin miksi kaikki jutut hänestä on lähes poikkeuksetta negatiivisia?  Ja edelleenkin ei kait se Mikko kaikesta ole vastuussa, sillä käsittääkseni tämä Mattila on saanut erittäin paljon valtaa hyvin lyhyellä valmentajakokemuksella pää-sarjatasolla! Barkov on sentään pelannut liigassa.

Jarzo:
Jotenkin tuota Mikon jatkoa pidin todennäköisenä, mutta Mattilalle 2 vuoden pahvi päävalmentajana sen perään... Eipä ole miehellä mitään aiempia krediittejä, mutta jostainhan se pitää aloittaa, mutta onko Tappara oikea paikka aloittaa kannuksien hankkiminen ? Lisäksi ärsyttää, että kukaan valmentajista ei ole kommentoinut sanallakaan jatkosopimuksia ! Voi jospa Sasha olisi yhtä pätevä ? valmentajana kuin aikoinaan pelaajana. No, aika näyttää...

Haukka21:
Mara-Jaran ja Jarpparan kanssa yhtä kauan käynyt peleissä, eli 70-luvun
alusta ja paljon on nähty ja kuultu, mutta nyt kyllä huimaa...
Ensi kaudelle en enää ota kahta kummipelaaja ja ei ole käyttöä
aitiolle.
Se todellakin on Mattila joka pelaajat saa varpailleen. Lähde: Loukkaantuneena oleva pelaaja.
Tapparan hallitus ja Leinonen on mun mielstä täysin munattomia.
Pojat töihin pörssiyhtiöön, se on tulos tai ulos..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta