Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (213/420) > >>

coly:
mrcrowleyn on kyllä pakko olla joku valmennustiimin jäsen. Ei tuota sokeutta "omaan" tekemiseen voi muuten käsittää.

Janne Ojanen saa tifon Ässät-peliin ja Saarinen saa olla sen pelin taustalla marionettina, jos padalta tulee siinä neukkuun sitten ois jo "Saarinen ULOS"-huudot tai lakana otettava käyttöön?

mrcrowley:
Ei mitään, en jaksa pitää yhden miehen sotaa siitä miten valmennus toimii tai miten ei toimi. Mulle riittää faktat ja tilastot.

Aika näyttää mihin trendi vie, mutta lujasti tuntuu siltä että mahdollisen yv-pakki-/voimalaiturihankinnan seurauksena (miksei ilmankin) matkamme vie playoffeihin. Siltä nyt vaan tuntuu ja sen näemme sitten keväällä.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Marraskuu 02, 2009, 21:19:00 ---Ei mitään, en jaksa pitää yhden miehen sotaa siitä miten valmennus toimii tai miten ei toimi. Mulle riittää faktat ja tilastot.

Aika näyttää mihin trendi vie, mutta lujasti tuntuu siltä että mahdollisen yv-pakki-/voimalaiturihankinnan seurauksena (miksei ilmankin) matkamme vie playoffeihin. Siltä nyt vaan tuntuu ja sen näemme sitten keväällä.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä se on että on vastalauseitakin. Mutta kuten sanoit että faktat ja tilastot riittää niin mielestäni tämä Saarisen aikakausi ei tilastollisesti kovin mairittelevaa ole, tai sitten luemme tilastoja erilailla.

Perustuuko tuo pakki-laiturin hankkiminen unelmaan vai tarkempaakin tietoa/huhua asiasta?

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Marraskuu 02, 2009, 21:32:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Marraskuu 02, 2009, 21:19:00 ---Ei mitään, en jaksa pitää yhden miehen sotaa siitä miten valmennus toimii tai miten ei toimi. Mulle riittää faktat ja tilastot.

Aika näyttää mihin trendi vie, mutta lujasti tuntuu siltä että mahdollisen yv-pakki-/voimalaiturihankinnan seurauksena (miksei ilmankin) matkamme vie playoffeihin. Siltä nyt vaan tuntuu ja sen näemme sitten keväällä.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä se on että on vastalauseitakin. Mutta kuten sanoit että faktat ja tilastot riittää niin mielestäni tämä Saarisen aikakausi ei tilastollisesti kovin mairittelevaa ole, tai sitten luemme tilastoja erilailla.

Perustuuko tuo pakki-laiturin hankkiminen unelmaan vai tarkempaakin tietoa/huhua asiasta?

--- Lainaus päättyy ---

Saarisen tilastot nyt hieman valehtelevat koska viime kauden pakisto ei vain yksinkertaisesti ollut lähelläkään liigatasoa ja yksikään valmentaja ei olisi johdattanut Tapparaa play offeihin.
Ja mrcrowleylle olen aivan samma mieltä sun kanssa mutta ite en jaksa kirjotella tänne pahemmin kun eipä sillä tunnu olevan mitään vaikutusta. Mutta kahden miehen sotaa tässä käydään ;)

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: Z-16 - Marraskuu 02, 2009, 20:15:03 ---Uusi valmentaja ei tota horroria voisi sekoittaa yhtään enempää.

--- Lainaus päättyy ---
Tästä olen eri mieltä.
Tapparan peli näyttää näin tavallisen kiekkojännärin silmään aika ajoin melkoiselta sekametelisopalta, tai rehellisempää lienisi todeta 'aika usein', mutta on siinä välillä tekemisen meininkiäkin. Onko se kaikki vain lahjakkaiden yksilöiden ansiota, on paha sanoa. Valmentajan vaihto kesken kauden tuottaa kuitenkin häviävän harvoin positiivisia tuloksia, viime kauden TPS ja Suikkanen on niitä harvoja onnistumisia.
Tappara on kuitenkin vain 4 pistettä Kärppiä perässä, Kärppiä, joka on viimeisellä suoralla PlayOff-paikalla. Saumat sijoituksen radikaaliinkin parannukseen siis ovat olemassa jopa muutaman pelin aikana.
Kuten eräs legendaarinen kiekkofilosofi totesi, "Sarjataulukko on aina oikeassa": Tappara on nyt sarjataulukon sijalla 11, ensimmäisenä jäämässä säälipleijareiden ulkopuolelle: nyt on kaikkien mustarastaiden paras aika huutaa Mikko Saarinen ristille.
Niin ja se legendaarinen kiekkofilosofi taisi olla Juhani Tamminen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta