Kirjoittaja Aihe: Nichlas Hardt  (Luettu 81226 kertaa)

Poissa Keyman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 904
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #105 : Helmikuu 15, 2008, 16:30:56 »
mukava mahdollisesti nähdä miten pelaa Kärppiä vastaan.

Tuskin ainakaan aloittaa, mutta voi toki olla ylimääräisenä hyökkääjänä. Vaikea on meinaan tiputtaa ketään TPS- ja Pelicans-peleissä esiintynyttä hyökkääjää pois pelaavista ketjuista.

Poissa axe76

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 321
  • jaa mää vai
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #106 : Helmikuu 15, 2008, 22:08:43 »
Pojan olisi hyvä saada peliaikaa, että totuttelee TAPPARAN pelitavan kunnolla ja pelaajat edes jotenkin. Nyt ketjut näyttävät pelaavan hyvin , mutta pudotuspeleissä voi tulla ikäviä loukkaantumisia. Runkosarjan peleissä olisi parempi " harjoitella " , kuin tosipeleissä.






Viinikan Alku

  • Vieras
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #107 : Helmikuu 20, 2008, 10:40:52 »
Aamulehden mukaan Urama ja Hardt ovat keskustelleet ammattimaisuudesta ja siitä, voiko harjoitella ilman omia varusteitaan. No, toivotaan että Hardtin ja Tapparan yhteistyö lähtee tästä kuitenkin sujumaan ilman suurempia ongelmia. Itse olin Jokerit-pelissä varsin otettu Hardtin panoksesta ja tietysti maalista. Muutenkin nyt tuntuu siltä, että Tappara osaa ottaa maksimihyödyn irti näistä uusista pelaajistaan. Hyvä niin, kalliita eivät ainakaan tainneet olla.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2008, 14:31:18 kirjoittanut Viinikan Alku »

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #108 : Helmikuu 21, 2008, 16:09:32 »
Pojalla on todella terävä luistelu. Pyörii joka suuntaan luistimilla ja tasapaino on silti jämäkkä. Luistelunopeus on myös hyvä. Ei paljon neppaillut vielä kiekon kanssa mutta heti pisti kiekon reppuun, kun oli paikka. Ei väistä yhtään laidassa vaan meni kuin veturi läpi pakeista. Jos minä saisin päättää niin heti pari vuotinen paperi nenän eteen! Valtava potentiaali löytyy.

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #109 : Helmikuu 21, 2008, 16:23:35 »
Tanskalaisella hyvä alku Tapparassa
Hardt teki maalin jo toisessa pelissään Tapparassa, siitä on hyvä jatkaa.
Tappara: Nichlas Hardt - ensimmäinen tanskalaispelaaja SM-liigassa
MTV3: Nichlas Hardtilla hyvä alku Tapparassa

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #110 : Helmikuu 26, 2008, 13:11:09 »
Mikäs on kun ei poika tänäänkään mahdu kokoonpanoon, edes 13. hyökkääjäks? Jollakulla tietoa? Loukkaantuminen? Vai vieläkö opetetaan ammattilaisen tavoille..?

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #111 : Helmikuu 26, 2008, 14:44:34 »
Naurettavaa.. Kaveri hankitaan siirtoajan loppuhetkillä eikä pääse kunnolla edes näyttämään osaamistaan, itse ainakin olisin hyvinkin mielekäs näkemään kaverin otteita. Toivottavasti edes TO Saipaa vastaan mies on kehissä. Vai onko ylimääräisen hyökkääjän paikka varattu pysyväst i Uraman saunakaverille?

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #112 : Helmikuu 26, 2008, 15:13:59 »
Eiköhän kaveri oo hankittu täks kaudeks paikkaamaan loukkaantuneita- ja jos_ei_peli_kulje jätkiä. Ja samalla katotaan potentiaali ja jos se on riittävä, kirjoitetaan väh. yhden vuoden jatkolappu.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #113 : Helmikuu 27, 2008, 08:42:06 »
Naurettavaa.. Kaveri hankitaan siirtoajan loppuhetkillä eikä pääse kunnolla edes näyttämään osaamistaan, itse ainakin olisin hyvinkin mielekäs näkemään kaverin otteita. Toivottavasti edes TO Saipaa vastaan mies on kehissä. Vai onko ylimääräisen hyökkääjän paikka varattu pysyväst i Uraman saunakaverille?
Näyttäisi vähän siltä, että on. Hardt on jo näyttänyt, että pystyy pienelläkin peliajalla tekemään tulosta, joten se puoli on kunnossa. Mies pelaa joukkueelle ja on nöyrä, ja odottaa innolla vuoroaan kaukaloon. Ei paljoa tarvita, että joku käy koukkaamassa miehen ensi kaudeksi muualle. Kun kaverin potentiaali huomataan, niin tuskin haluaa enää jäädä Tapparaan. Saarinen, hereillä nyt!

Tolle "saunakaverille" halutaan varmaankin samaa eli edes vähän peliaikaa ja tehoja, jos joku loukkaantuu tai saa pitkän penaltin. On sitten ensi vuonna vähän kypsempi pelaamaan L_k_ss_.


Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #114 : Helmikuu 28, 2008, 21:55:08 »
Tänään pääsi pelaamaan muutaman vaihdon ja oli mun mielestä yksi joukkueen parhaista. Intoa riittää - ja se on aka tärkeää. Muutamilta sööreiltä ei löydy nyt yrityksen palaakaan. Tästä miehestä Tapparan kannattaisi pitää kiinni kaksin käsin.

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #115 : Helmikuu 28, 2008, 22:24:43 »
Tänään pääsi pelaamaan muutaman vaihdon ja oli mun mielestä yksi joukkueen parhaista. Intoa riittää - ja se on aka tärkeää. Muutamilta sööreiltä ei löydy nyt yrityksen palaakaan. Tästä miehestä Tapparan kannattaisi pitää kiinni kaksin käsin.

Veit sanat suustani kyllä. Mä ainakin toivoisin, että tälle kaverille työnnetään jatkosopparia kouraan ja jotain kolmoskentän roolia ensi kaudella. Tosin laiturina ehkä, jos Hokkasellekin tehdään sopimus. Ja itse toivoisin myös Hokkaselle jatkoa.

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #116 : Helmikuu 28, 2008, 22:47:30 »
Musta taas näytti aika raakileelta liigatasolle. Ehkä ens kaudella vois olla käyttöä. Tän pelin perusteella mielummin O-P ku Hardt.

Poissa Keyman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 904
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #117 : Helmikuu 28, 2008, 23:49:03 »
Mä ainakin toivoisin, että tälle kaverille työnnetään jatkosopparia kouraan ja jotain kolmoskentän roolia ensi kaudella.

Ensi kaudella ulkomaalaisten määrän laskiessa kolmeen, Tapparalla ei todellakaan ole varaa kasvattaa ketään ulkomaalaista alemmissa ketjuissa. Kyllä niiden ulkomaalaisvahvistusten pitää olla tekijämiehiä, eikä mitään Hardtin tapaisia raakileita. Eri asia on, jos EU-pelaajien määrä tulisi rajoittamattomaksi.

Ja SaiPaa vastaan selvisi sekin miksi Hardt ei ole saanut juurikaan peliaikaa. Kaverin kunto näyttää olevan heikoin koko porukasta. Kahdenkymmenen sekunnin vaihdon jälkeen herra puuskutti aina ensimmäisenä ketjustaan vaihtoon. Tästä miehestä ei varmaan ole pudotuspeleissä muuta apua, kuin stunttaamaan mahdollisia loukkaantumisia.

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #118 : Helmikuu 29, 2008, 09:28:16 »
Voi olla pelikunnossakin vikaa, Tanskan liigassa on varmastikin tempo alhaisempi. Mutta tokihan siihen puuskutukseen vaikuttaa sekin, että kaveri tosiaan vetää sata lasissa sen vaihdon, kun kentälle pääsee. Jos jatkuvasti poljet peräsuoli pitkällä, niin eipä sitä mitään minuuttia jaksa siellä olla.

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Nichlas Hardt
« Vastaus #119 : Helmikuu 29, 2008, 09:59:02 »
Voi olla pelikunnossakin vikaa, Tanskan liigassa on varmastikin tempo alhaisempi. Mutta tokihan siihen puuskutukseen vaikuttaa sekin, että kaveri tosiaan vetää sata lasissa sen vaihdon, kun kentälle pääsee. Jos jatkuvasti poljet peräsuoli pitkällä, niin eipä sitä mitään minuuttia jaksa siellä olla.
Voihan tää olla toiveajatteluakin, mutta samaa mieltä ollaan! Tottuminen SM-liigan pelitempoon ei voi tulla penkin päässä istuen. On ennenkin nähty, että pienillä minuuteilla nippanappa mukana keikkunut kaveri kun pääsee pelaamaan isoja minuutteja, niin suoritustaso ja tulokset nousevat moninkertaisiksi. Vaikka en nyt yhtään nimeä osaakaan tähän esimerkiksi laittaa....

Jos Hardt heivataan eteenpäin tämän kauden jälkeen, on se merkki jostain isommasta kalasta, joka on saatu koukkuun. Toisaalta, jos ulkomaalaiskiintiötä ei heti täytetä näillä "isoilla kaloilla", niin Hardt olisi oiva ja potentiaalinen paikanlämmittäjä jollekin mahdolliselle kesken kauden ongittavalle kalalle. Onnistuessaan Hardt pidettäisiin porukassa, muttaa jos mies onkin hylsy, niin Lekiin loppukaudeksi ottamaan vauhtia.