Kirjoittaja Aihe: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?  (Luettu 136616 kertaa)

Poissa maqpie

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 211
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #270 : Tammikuu 28, 2006, 09:02:53 »
Juu näillä äijilläkin tulee oleen vaikeeta keväällä, mutta si ollaanki hädässä jos esim. Mäntylä, Puistola, isoG loukkaantuu.

Poissa Tude

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #271 : Tammikuu 28, 2006, 12:01:35 »
Mä taas kuulin eilen yhdeltä Tapparan organisaatiossa toimivalta mieheltä, että joku olisi jo hankittu, mutta asiasta ei olla vielä julkisuuteen hiiskuttu. Ei tosin suostunut asiasta enempää kertomaan vaikka yritin asiaa häneltä tivata. Tiedä sitten asian oikeellisuutta, tosin miksi tuttu mies minulle puhuisi ihan täyttä paskaa...
"Suomalaisessa kulttuurissa on puolet paskaa niinkuin Himangan akan pierussa." - Tarmo Manni

Poissa NYR

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 420
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #272 : Tammikuu 28, 2006, 12:07:15 »
No sit meitin o aika odottaa tätä kyseistä ilmoitusta,joko se tulis vaikka tänään 4time outis?
Niin kiero mies että pipokin pitää ruuvata päähän!!!

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #273 : Tammikuu 28, 2006, 12:11:25 »
Oon melko varma, että jos ketään muuta ei löydy, niin joku "paniikkihankinta" tehdään vielä tässä kuussa. Vaikka jostain Echl:stä, mutta ei Hawgoodia turhaan päästetty menemään, että saadaan tilaa kiintiöön.

Mä en nyt tiedä että onko tää joku salaisuus, mutta mun tietojen mukaan Hawgoodin lähtemisellä ja ulkomaalaiskiintiöön tilaa tekemisellä ei ollut mitään tekemistä toistensa kanssa.

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #274 : Tammikuu 28, 2006, 12:59:44 »
Oon melko varma, että jos ketään muuta ei löydy, niin joku "paniikkihankinta" tehdään vielä tässä kuussa. Vaikka jostain Echl:stä, mutta ei Hawgoodia turhaan päästetty menemään, että saadaan tilaa kiintiöön.

Mä en nyt tiedä että onko tää joku salaisuus, mutta mun tietojen mukaan Hawgoodin lähtemisellä ja ulkomaalaiskiintiöön tilaa tekemisellä ei ollut mitään tekemistä toistensa kanssa.
Tämä oli turkulaisten tulkinta asiasta, kuulosti paremmalta kuin totuus.

http://hc.tps.fi/index.html?n=3773

Jaakkima

  • Vieras
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #275 : Tammikuu 28, 2006, 13:28:52 »
Mää kuulin eilen kanssa huhun joka ei voi pitää paikkaansa. Jussi Pesonen ei kai tule toimeen kovin hyvin muiden kanssa ja hänellä olisi ollut jo jonkin aikaa lähtöhaluja, kaveri väläytti eilen että olis tulossa toiseen päähän hallia ;)

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #276 : Tammikuu 28, 2006, 13:41:20 »
Johan on huhua liikkeellä. Pesonen kyllä kelpais, mutten kyllä usko tippaakaan herran tuloon.

3 päivää aikaa.

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #277 : Tammikuu 28, 2006, 13:47:14 »
Oon melko varma, että jos ketään muuta ei löydy, niin joku "paniikkihankinta" tehdään vielä tässä kuussa. Vaikka jostain Echl:stä, mutta ei Hawgoodia turhaan päästetty menemään, että saadaan tilaa kiintiöön.

Mä en nyt tiedä että onko tää joku salaisuus, mutta mun tietojen mukaan Hawgoodin lähtemisellä ja ulkomaalaiskiintiöön tilaa tekemisellä ei ollut mitään tekemistä toistensa kanssa.

Niin, eiköhän tilanne tuolloin olut se, että fleguilija haluttiin pois joukkueesta kun varmasti ainakin Tepsin suunnalla oli paniikinomainen kiihko saada puolustajia.
Tokihan varmasti joidenkin mielessä intoutui ajatus (myös minun) ulkomaalaiskiintiön rukkaamisesta tulevaa ajatellen.
Nyt kun tarkemmin ajattelee asiaa...
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #278 : Tammikuu 28, 2006, 17:20:50 »
Mun käsittääkseni SM-liigajoukkueen palkkalistoilla olevien ulkomaalaisten määrää ei ole rajoitettu. Tappara olisi siis voinut halutessaan palkata uuden ulkomaalaispelaajan, vaikka Hawgood olisi vielä ollut joukkueessa. Silloin Tapparalla olisi ollut viisi ulkomaalaispelaajaa, joista vain neljä olisi voinut nimetä pelaavaan kokoonpanoon. SM-liigan ulkomaalaiskiintiö koskee pelaavaan kokoonpanoon nimettäviä pelaavia. Tuo linkki Tps:n sivuilta sisälsi tekstin ilmeisesti turunmurteella. Suomennettuna sanoma on suurin piirtein "Tapparasta potkut saanut".

Mä uskon oikeasti näihin Leinosen juttuihin kuivista pelaajamarkkinoista. Vai olisko tämä sittenkin eurooppalaisten seurajohtajien ja pelaaja-agenttien salajuoni? Mun tulkitsemat merkit vain tukevat tätä väitettä kuivista pelaajamarkkinoista. Enkä usko, että tilanne juuri ensi kesänä helpottaa. Siinä mielessä Tapparan tilanne on hyvä.

Toki olisi kiva saada viime hetkillä vielä pelaaja, joka osoittautuisi kovaksi vahvistukseksi. Sellaisia vain taitaa moni muukin seura Euroopassa kytätä. En pidä mitenkään mahdottomana, että joudutaan tyytymään loppukauden osalta tähän kokoonpanoon. Enkä pidä mestaruutta tuollakaan kokoonpanolla mahdottomana. Vaikeaa sen voittaminen toki on, mutta niin olisi muutaman vahvistuksenkin kanssa.

Taisi suurin uho mestaruudesta ja rajattomasta pelaajabudjetista olla ihan vanhojen jälkipelien kirjoittajien keksintöä. Toimisto, pelaajat ja valmentajat ovat olleet tuttuun tapaan todella varovaisia sen suhteen. Huomaa taas, että fanit ovat tulkinneet haastattelut täsmälleen niin kuin heitä itse huvittaa.

Poissa Volvo#27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #279 : Tammikuu 28, 2006, 18:42:37 »
Totta on, ettei tuota määrää ole rajoitettu. HIFKillä näin oli hetken, kun pelaajia oli kylmänä samaan aikaan yksi tai kaksikin ulkomaalaista.
Mielestäni tänne ei tarvitse hankkia vain hankkimisen ilosta ketään, jos markkinoilla on tällaisia pelaajia, kuten on viime aikoina muihin seuroihin siirtynyt. Tällä kokoonpanolla ei ole mikään mahdottomuus yltää mitaleille, vaikkakin jos sitten nyt joku tai jotkut loukkaantuvat varsinkin hyökkäyksessä niin meiltä loppuu miehet. En ole aivan perillä siitä, miten voisimme A:sta nostaa ukkoa odottomaan, sitä jos vaikka joku loukkaantuisi. Viime kaudella Tuokkolalla taisi olla näin ja hän ei sitten pelannut loppukaudella missään, joten kenttäpelaajalle tuskin näin kannattaa edes tehdä, ja kenelle mahdollisesti se tehtäisiinkään?

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #280 : Tammikuu 28, 2006, 19:07:47 »
En ole aivan perillä siitä, miten voisimme A:sta nostaa ukkoa odottomaan, sitä jos vaikka joku loukkaantuisi. Viime kaudella Tuokkolalla taisi olla näin ja hän ei sitten pelannut loppukaudella missään, joten kenttäpelaajalle tuskin näin kannattaa edes tehdä, ja kenelle mahdollisesti se tehtäisiinkään?

A-junnuista voi nostaa pelaajia liigaan vaikka viimeiseen finaaliin. Siinä ei ole mitään rajoituksia.

Tuokkolan tilanne oli viime vuonna se että A:ssa sai pelata '84-syntyneet ja nuoremmat ja Tuokkolahan on ikäluokkaa '83. Oli siis yli-ikäinen A:han. Tuokkolahan taisi viime kaudella olla vain hätävara siihen jos NHL:n alkaminen olisi vienyt Raycroftin rapakon taakse.

Poissa Keyman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 904
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #281 : Tammikuu 28, 2006, 19:26:36 »
Olen tällä hetkellä Porissa, ja täällä olen jutellut tänään (lauantaina) kolmen "ässäläisen" kanssa. Kaikki kertoivat toisistaan tietämättä, että Tappara olis hankkinut hyökkääjän. Kukaan ei tosin osannut sanoa nimeä, joten odottelemme julkistusta.

Jos näihin satakuntalaisiin nyt on luottamista...

Poissa elo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 45
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #282 : Tammikuu 28, 2006, 19:40:21 »
Minun tietojeni mukaan ainakaan vielä ei ole ketään ulkolaista uutta pelaajaa liitetty Tapparaan. Olisiko kyseessä sitten kotimainen kaveri..........

Poissa Miketti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 532
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #283 : Tammikuu 28, 2006, 20:23:10 »
Kuulin itsekkin juttua/huhua, että Tappara olisi napannut maajoukkuetason hyökkääjään. Tosin kansalaisuudesta en kuullut mitään, mutta Pesonen olisi kyllä hieno hankinta saisi nöyryyttää ipaa vastaan Ipan miehiä ai ai ai.

Poissa jani73

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1592
  • It's more important to be nice!
    • Profiili
Vs: Tuleeko Tapparaan vielä uusia pelaajia tällä kaudella?
« Vastaus #284 : Tammikuu 28, 2006, 21:27:05 »
Jatkoajassa mainittiin Jannen olkapää? Menikö pahasti? Nyt ***** Leinonen hereillä - jos Ojanen on kuukaudenkin pois, niin joku pelaaja täytyy hankkia. Tuo mainittu Pesonen kelpaisi kylläkin - taitaa vain olla pelkkää paskan jauhamista ... Saturday Night Fever for everyone!