Kirjoittaja Aihe: Janne Ojanen  (Luettu 580442 kertaa)

Poissa Juhkuu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1440 : Lokakuu 31, 2009, 00:10:47 »
Toivon,että Janne on se joka tuo joukkueeseen johtajuutta ja asennetta. Ei paineita :) Taistelua Tappara!

Poissa Al Bundy

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 141
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1441 : Lokakuu 31, 2009, 13:02:00 »
Toivon,että Janne on se joka tuo joukkueeseen johtajuutta ja asennetta. Ei paineita :) Taistelua Tappara!

Juuri näin! Uskon myös että Jannen paluu tuo Tapparaan aimo annoksen voitontahtoa ja sitä kautta lisää porukkaa katsomoon. Eilisen tasoista dädää ei kyllä jaksa kukaan kauan katsella.

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1442 : Lokakuu 31, 2009, 21:23:20 »
Nyt voidaan fanipuolella sitten kääntää katseita myös miehen paluuseen 10.11 Ässiä vastaan. Toivottavasti Janne-lakana jotenkin saadaan aikaiseksi, markkinointi hoitaa hommansa(!!), halli on täynnä ja meininki katossa, vaikka peli nyt on ollut mitä on. Ainakin itse voisin kyhätä jonkunnäköistä kylttiä. Eikun lippuja ostamaan!
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Battleaxe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 132
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1443 : Marraskuu 01, 2009, 11:28:30 »
Jeah! Halliin tullaan fan clubin vapaalipulla, jonka onneksi säästin.
Twisted Rorever Forever Twisted

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1444 : Marraskuu 01, 2009, 18:45:23 »
Olisin kyllä mielellään lukenut asiasta ensimmäisenä Tapparan sivuilta milloin paluu tapahtuu! No nyt ovat varmaan harjoitelleet kahdella koostumuksella ylivoimaa. Lehterä toimii kapellimestarina toisessa ja Ojanen toisessa. Ylivoimahan tämän kauden suurin murhe on ollut vastaiskujen kanssa. Äijä ja kiekko on ollut hitaita ylivoimalla eikä kunnon paikkoja saada aikaiseksi kun ei saada edes rauhoitettua kuviota.

Poissa marusak1

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 932
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1445 : Marraskuu 01, 2009, 19:21:31 »
Ei kannata odottaa Jannelta sit kauheesti heti ,kun palaa menee jonkun aikaa varsinkin on pitkä aika siittä ,kun Janne on pelannut.Älkää sit heti haukkuko jos ei heti onnistu täydellisesti..Toivottavasti tapparan peli paranee,kun Janne on kehissä :)

on hienoo Tapparan legenda palaa kehiin  ;D

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1446 : Marraskuu 01, 2009, 20:29:34 »
Ei kannata odottaa Jannelta sit kauheesti heti ,kun palaa menee jonkun aikaa varsinkin on pitkä aika siittä ,kun Janne on pelannut.Älkää sit heti haukkuko jos ei heti onnistu täydellisesti..Toivottavasti tapparan peli paranee,kun Janne on kehissä.

Ei Jannen tarvitse peliesityksillään liikoja tuoda vaan saada Joukkue kohottamaan päänsä pystyyn ja olemaan ylpeitä siitä paidanrinnuksesta jälleen.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen


Poissa pete27

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 390
  • A.K 27
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1448 : Marraskuu 03, 2009, 12:39:41 »
Toivottavasti Ojasen paluuta mainostetaan edes hiukan näkyvämmin, kuin mitä Tapparan mainostaminen  muuten hoidellaan. Saadaanhan sitä ilmaista mainostakin koska media on kuitenkin kiinnostuneita paluusta ja siitä vähän joka puolella kirjoitellaan, mutta kuitenkin. Onhan toi nyt sen verran iso juttu ettei tulitikkuaskin kokoinen läntti Aamulehdessä riitä... Ainakin mun mielestä. Täynnä halli tuskin tulee olemaan, tiistai, Ässät, Tapparan kannattajien suht. heikohko innostus käydä peleissä. Toivottavasti kuitenkin enemmän kun "Halloweenissa" missä kuulutettiin 4499 ja totuus lähempänä 2500. Vähemmän siä väkee oli kuin  viime kauden karsinnoissa. No kai siä ny ainakin 6000 on. :-\
rogabillypantherducktailfever

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1449 : Marraskuu 03, 2009, 13:07:03 »
Vaikka ei Ojaseen liitykään, niin esmes televisiossa on nyt viikon verran pyörinyt Tapparan mainos. Onkohan se sitten sitä mitä odotetaan?

Janne tosin hoitaa tuon ennätyksen pian alta pois, niin päästään keskittymään oleelliseen.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa pete27

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 390
  • A.K 27
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1450 : Marraskuu 03, 2009, 13:31:20 »
Vaikka ei Ojaseen liitykään, niin esmes televisiossa on nyt viikon verran pyörinyt Tapparan mainos. Onkohan se sitten sitä mitä odotetaan?

Janne tosin hoitaa tuon ennätyksen pian alta pois, niin päästään keskittymään oleelliseen.
Pärkkele! On vai, tietenkään en sitä ole nähnyt. Ihanko oikeilla kanavilla? Ettei urheilu tai tv tampere(jos sitä edes on enää). Toihan on sitten hieno juttu.

Ojanen hoitaa ennätyksen tosiaan nopiasti ja sen jälkeen pari päivää juttua sen rikkomisesta, sitten palataan normaali  asiaan eli Mäntylän sikailuihin (vitsi)
rogabillypantherducktailfever

Poissa Linda73

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1451 : Marraskuu 03, 2009, 14:41:28 »
Vaikka ei Ojaseen liitykään, niin esmes televisiossa on nyt viikon verran pyörinyt Tapparan mainos. Onkohan se sitten sitä mitä odotetaan?

Janne tosin hoitaa tuon ennätyksen pian alta pois, niin päästään keskittymään oleelliseen.
Pärkkele! On vai, tietenkään en sitä ole nähnyt. Ihanko oikeilla kanavilla? Ettei urheilu tai tv tampere(jos sitä edes on enää). Toihan on sitten hieno juttu.

Ojanen hoitaa ennätyksen tosiaan nopiasti ja sen jälkeen pari päivää juttua sen rikkomisesta, sitten palataan normaali  asiaan eli Mäntylän sikailuihin (vitsi)

Kolmoselta olen pari kertaa nähnyt mainoksen Tapparalta. Siinä taidettiin mainostaa Ilves ja Ässät peliä  :)

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1452 : Marraskuu 03, 2009, 15:41:44 »
Olen aina miettinyt, että miksei TV:sen saada mainosta aikaiseksi, joten vihdoin se siis saatiin aikaan. Nyt on kuitenkin pyörimässä myös Tapparan kolmen pelin lippupakettikin, joten tuohon kun saisi lisäksi pienen ryöpytyksen nimenomaan Janneen liittyen, ei tarvitsisi tyytyä vain siihen länttiin Aamulehdessä.

Itse ainakin ihmettelen, jos jokainen mitenkään peliin pääsevä Tappara-fani ei ilmesty paikalle Ässät-peliin. Ainakin itse pidän tuota peliä tärkeimpänä koko kauden kannalta ja myös näin fanina. Tapparan kannalta kauden käännekohda ja Junno-imitoinnin avulla sanottuna ''Se on hei ny Janne hei kehissä hei''! Ei olisi sen suurempaa häpeää kuin saada tuohon peliin se kämänen 5000 katsojaa ja perinteinen mansen kiakkopelin kirkkotunnelma. Nyt täytyy meidän Tappara-fanien olla ylpeitä, kun meillä on joukkueessa tälläinen legenda, joka vielä meille faneille ja viimeistä kauttaan. Itse en jättäisi väliin, mistään hinnasta. Tulkaa ihmeessä hallille!

http://www.youtube.com/watch?v=1s4CtwmByqs Katsokaa tämä ja miettikää, mikä on tärkeää.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Rausku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1453 : Marraskuu 03, 2009, 16:25:39 »
Itse ainakin ihmettelen, jos jokainen mitenkään peliin pääsevä Tappara-fani ei ilmesty paikalle Ässät-peliin. Ainakin itse pidän tuota peliä tärkeimpänä koko kauden kannalta ja myös näin fanina. Tapparan kannalta kauden käännekohda ja Junno-imitoinnin avulla sanottuna ''Se on hei ny Janne hei kehissä hei''! Ei olisi sen suurempaa häpeää kuin saada tuohon peliin se kämänen 5000 katsojaa ja perinteinen mansen kiakkopelin kirkkotunnelma. Nyt täytyy meidän Tappara-fanien olla ylpeitä, kun meillä on joukkueessa tälläinen legenda, joka vielä meille faneille ja viimeistä kauttaan. Itse en jättäisi väliin, mistään hinnasta. Tulkaa ihmeessä hallille!

http://www.youtube.com/watch?v=1s4CtwmByqs Katsokaa tämä ja miettikää, mikä on tärkeää.
Samoilla linjoilla. Tämän pelin takia voi tehdä poikkeusjärjestelyjä, vaikka muuten en ikinä tiistaisin hallille pääsekään!
The only easy day was yesterday

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1454 : Marraskuu 03, 2009, 17:39:19 »
Olen aina miettinyt, että miksei TV:sen saada mainosta aikaiseksi, joten vihdoin se siis saatiin aikaan. Nyt on kuitenkin pyörimässä myös Tapparan kolmen pelin lippupakettikin, joten tuohon kun saisi lisäksi pienen ryöpytyksen nimenomaan Janneen liittyen, ei tarvitsisi tyytyä vain siihen länttiin Aamulehdessä.

Itse ainakin ihmettelen, jos jokainen mitenkään peliin pääsevä Tappara-fani ei ilmesty paikalle Ässät-peliin. Ainakin itse pidän tuota peliä tärkeimpänä koko kauden kannalta ja myös näin fanina. Tapparan kannalta kauden käännekohda ja Junno-imitoinnin avulla sanottuna ''Se on hei ny Janne hei kehissä hei''! Ei olisi sen suurempaa häpeää kuin saada tuohon peliin se kämänen 5000 katsojaa ja perinteinen mansen kiakkopelin kirkkotunnelma. Nyt täytyy meidän Tappara-fanien olla ylpeitä, kun meillä on joukkueessa tälläinen legenda, joka vielä meille faneille ja viimeistä kauttaan. Itse en jättäisi väliin, mistään hinnasta. Tulkaa ihmeessä hallille!

http://www.youtube.com/watch?v=1s4CtwmByqs Katsokaa tämä ja miettikää, mikä on tärkeää.

Aivan samaa mieltä olen. Heh taas minun video päässyt tänne :-D
Mutta itsekkin tulen jos vain jostakin saan lippurahan ja linkkikyydin rahat kasaan.
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli