Kirjoittaja Aihe: Janne Ojanen  (Luettu 580455 kertaa)

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1290 : Kesäkuu 08, 2009, 23:05:28 »
Ja niin hienosta miehestä on kyse, että oli se päätös mikä tahansa, niin se on oikea. Siihen ei kenelläkään ole tässä valtakunnassa rahkeita kuittailla yhtään mitään. Paitsi ehkä Raipella, jos niin nuorena lopettaa..
Tänään on eilisen huominen!

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1291 : Kesäkuu 10, 2009, 00:48:51 »
Päätös on Jannen sehän tässä onkin kaikkein hienointa. Jatkaa jos kykenee.
Siispä leppoisa biisi: Egotripin Maailmanloppua odotellessa.
http://www.youtube.com/watch?v=aGoUBFbinQ4
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa Simppa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1292 : Kesäkuu 12, 2009, 09:25:36 »
Koskas Janne sanoi ilmoittavansa päätöksestään? Innolla odotellaan täälläkin
minkälaista päätöstä tehdään. Itse kuitenki vakaasti uskon, että Janne
jatkaa vielä yhden kauden.

Poissa Tonde

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 82
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1293 : Kesäkuu 20, 2009, 15:37:39 »
...tai yhden pelin. tai yhden pisteen...

Poissa arde

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 539
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1294 : Kesäkuu 20, 2009, 19:55:46 »
...tai yhden pelin. tai yhden pisteen...

Jannehan on itse sanonut eittei rupea tekemään yhden ottelun try-outtia pisteen takia.
6.4 .2003
 103.39 3-4 Pirnes (Jaakko Uhlbäck )

Poissa Esa.K

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1295 : Kesäkuu 22, 2009, 10:51:50 »
Tää rupee saamaan jo Teemu Selännemäisiä viitteitä. Joka kesä mietitän vieläkö jatkais. Mun mielestä olis reilua joukkuetta kohtaan, ilmoittaa jatkostaan hyvissä ajoin ja mielelllään reilusti ilmoittaa vielä jatkaako kauden vai kaks ja se olis sitten siinä.

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1296 : Kesäkuu 22, 2009, 11:11:55 »
Tää rupee saamaan jo Teemu Selännemäisiä viitteitä. Joka kesä mietitän vieläkö jatkais. Mun mielestä olis reilua joukkuetta kohtaan, ilmoittaa jatkostaan hyvissä ajoin ja mielelllään reilusti ilmoittaa vielä jatkaako kauden vai kaks ja se olis sitten siinä.

Ehkä se olis oikeuden mukaista, mutta mietitään ekaks edes yks fakta, Janne kuntouttaa edelleen itseensä, eli kun se asia on kunnossa niin sitten varmasti löytyy myös vastaus.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1297 : Kesäkuu 22, 2009, 16:08:30 »
Eiköhän Jannekin olisi jo ilmoittanut asiasta, jos tietäisi, kestääkö kroppa yhtä kautta vai ei? Kropan palautumista/kuntoutumista ei voi hoputtaa.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Julle

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 94
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1298 : Kesäkuu 22, 2009, 20:50:49 »
Tää rupee saamaan jo Teemu Selännemäisiä viitteitä. Joka kesä mietitän vieläkö jatkais. Mun mielestä olis reilua joukkuetta kohtaan, ilmoittaa jatkostaan hyvissä ajoin ja mielelllään reilusti ilmoittaa vielä jatkaako kauden vai kaks ja se olis sitten siinä.
Minusta tässä on kyse täysin erilaisesta tilanteesta: Selännehän ehti ilmoittaa monta takarajaa, jota ennen hänen piti tehdä päätös jatkostaan, mutta sitten hän itse luisti omista aikarajoistaan (vaikka taustalla ei edes ollut mitään terveydellisiä tekijöitä). Ojanen ei ole vielä koskaan luvannut ilmoittaa johonkin tiettyyn ajankohtaan mennessä. Viime vuonna Janne ilmoitti jatkostaan jo hyvissä ajoin. Tänä vuonna hän sanoi jo etutukäteen, että päätös menee pitemmälle kuin edellisenä vuonna - ja juuri näin on tapahtunut.

Ja kuten tuossa PikkuKasikin huomautti, kannattaa muistaa että luultavasti syynä lopullisen ratkaisun odottamiselle on terveystilanne. Tappara tai Ojanen kumpikaan tuskin haluavat tulla julkisuuteen minkään "ehdollisen" ratkaisun kanssa, että "jos Ojanen on terveenä kauden alkaessa..." Uskon että jatkopäätös tapahtuu puhtaasti terveydentilan perusteella, ja ennen kuin siitä on varmuutta, ei mitään ilmoituksiakaan tehdä suuntaan tai toiseen...

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1299 : Kesäkuu 23, 2009, 09:38:24 »
Leinonen sanoi juuri 957:lla viimeisen tiedon Jannen mahdollisesta jatkosta. Mikki on tavannut Jannen eilen ja takareiden kuntoutus on edelleen kesken, tapaavat vielä ennen lomia. Jannen jatko riippuu täysin reiden kuntoutumisesta ja sen jälkeisestä motivaatiosta. Päätös saattaa mennä ja todennäköisesti menee elokuulle.
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1300 : Kesäkuu 23, 2009, 16:35:18 »
Fan clubin postissa kuulemma tulee CD jossa on biisi Jannesta? Radiosta kuultuna! Onko joku fani jo kuullut biisin? Kukahan mahtanut sanoittaa ;D

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1301 : Kesäkuu 23, 2009, 17:12:24 »
Fan clubin postissa kuulemma tulee CD jossa on biisi Jannesta? Radiosta kuultuna! Onko joku fani jo kuullut biisin? Kukahan mahtanut sanoittaa ;D

Niin kuulemma, siitä on kyllä ihan juttua Fan Clubin omassa osiossakin.

Laitetaan nyt tämä linkkikin vielä uudestaan.

http://www.tappara.fi/kama/JanneOjanen.mp3

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1302 : Heinäkuu 05, 2009, 19:30:45 »
Hiljaisuus on edelleen piinaavaa! Kysynpä siis kuin spurgut pimeää pulloa ostaessaan ennen muinoin: onks tietoo?
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa jjms

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1303 : Heinäkuu 06, 2009, 12:21:46 »
Itse näin Jannen golfkentillä viimeviikolla ja näytti aika pahalta, ontui nimittäin vieläkin aika pahasti jalkaansa.

Poissa Oijennus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1304 : Heinäkuu 06, 2009, 12:38:00 »
Itse näin Jannen golfkentillä viimeviikolla ja näytti aika pahalta, ontui nimittäin vieläkin aika pahasti jalkaansa.
Ettei vain olisi huonot golfkengät ja rakko jalassa... Tai sitten on löynyt itseään draiverilla...  ;)