Kirjoittaja Aihe: Janne Ojanen  (Luettu 580435 kertaa)

Poissa Ojasfani#8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 677
  • Sinioranssit & Seinäjoen Hurjat
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #795 : Toukokuu 04, 2008, 11:10:21 »
Huhhuh, huomenna on sitten totuuden hetki. Kyllä jännittää. Minä kyllä uskoisin ,että Janne jatkaa vielä yhden kauden ja rikkoo Javanaisen ennätyksen. Huomenna se nähdään. ;)
Sinioranssit on täällä jäädäkseen
Ei meitä tap-piotkaan hiljentäis
On sydän sininen, on sydän oranssi
Ja suurin rak-kautemme Tappara

Laalaalallaalaa.......... ja suurin rakkautemme Tappara

Poissa enskaonparas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #796 : Toukokuu 04, 2008, 12:22:14 »
Eihän se mitenkään varmaa mun tietääkseni oo, että se Jannen päätös huomenna julkaistaan? Älkää nyt siihen tuudittautuko että huomenna se selviää. :)

Poissa Serpi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #797 : Toukokuu 04, 2008, 14:45:39 »
Huhhuh, huomenna on sitten totuuden hetki. Kyllä jännittää. Minä kyllä uskoisin ,että Janne jatkaa vielä yhden kauden ja rikkoo Javanaisen ennätyksen. Huomenna se nähdään. ;)

Ite veikkaan, että toi Javanaisen piste-ennätys ei hirveesti paina Jannen jatkosuunnitelmissa. Kyllä se suurin kynnys on oman motivaation löytäminen taas tohon "kuivareeniin" sekä tietysti se minkälaisen kokonaispaketin Leinonen rakentaa tulevaks kaudeks. Jos Leinonen ei pysty valottaan tulevan kauden "tärkeimpiä" hankintoja Jannelle, niin epäilen vahvasti jaksaako Janne pelata joukkueessa joka taistelee sijoista 8-10. Olkoonkin, että viime kauden joukkueen ei pitäny etukäteen taistella mitaleista, mutta tulevan kauden nykyrosteri näyttää niin huonolta, että kuuden sakkiin ei taida olla mitään asiaa. Eli jos Leinonen ei pysty hankkiin TODELLISIA vahvistuksia ens kaudeks, niin tuskin Janne jatkaa... Mutta toivottavasti oon pahasti väärässä.

Poissa Tonde

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 82
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #798 : Toukokuu 05, 2008, 09:25:26 »
Janne nähty Tampereella Kissanmaankadun läheisyydessä, eli eiköhän jatkopahvi ole jo selviö.

Poissa Seula

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #799 : Toukokuu 05, 2008, 11:17:50 »
Janne nähty Tampereella Kissanmaankadun läheisyydessä, eli eiköhän jatkopahvi ole jo selviö.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/sm-liiga/1527569

Mietintäaikaa Janne oli sieltä hakemassa ilmeisesti.

Rafael

  • Vieras
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #800 : Toukokuu 05, 2008, 11:21:50 »
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/sm-liiga/1527569Mietintäaikaa Janne oli sieltä hakemassa ilmeisesti.

Ei Janne malta lopettaa. Ilmiselvästi kutina pelaamiseen on edelleen tallessa. Vähän lomailua vielä, niin motivaatio huolelliseen kesäharjoitteluun on koossa ja Javan ennätykset paukkuvat.

Hyvä Janne!

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #801 : Toukokuu 05, 2008, 12:13:09 »
Janne on mietintäaikansa ansainnut vuosien uskollisella pelaamisella Tapparassa. Ymmärrän toki, että se hankaloittaa joukkueen kasaamista varsinkin kun OJ ei ole mitään "jarrukentän" miehiä.
Tekiskö Janne "selänteet" ja liittyisi joukkueeseen vasta ennen siirtoajan umpeutumista... ;)
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Kahvara

  • Vieras
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #802 : Toukokuu 05, 2008, 13:46:12 »
Janne on mietintäaikansa ansainnut vuosien uskollisella pelaamisella Tapparassa. Ymmärrän toki, että se hankaloittaa joukkueen kasaamista varsinkin kun OJ ei ole mitään "jarrukentän" miehiä.
Tekiskö Janne "selänteet" ja liittyisi joukkueeseen vasta ennen siirtoajan umpeutumista... ;)
Jos Janne liittyy vasta silloin, ei ennätystä ole enää mahdollista tehdä, mutta ketäpä se kiinnostaa?
Minulle on tärkeintä nähdä OJ vielä jäällä, ennätyksistä viis.

Poissa pete8

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 150
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #803 : Toukokuu 05, 2008, 13:59:05 »
kyllä Janne on ansainnut lisää miettimisaikaa, mutta  ymmärrettävää tosiaan sekin, että ei päätöstä kauhean pitkään voi venyttää! toivon kyllä erittäin paljon, että Janne päättää vielä vetää hokkarit jalkaan!
Tappara!

Poissa enskaonparas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #804 : Toukokuu 05, 2008, 15:06:58 »
http://www.tappara.fi/uutiset/080505.html

Siinä "vahviste" Jannen miettimisajalle.  ;D

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #805 : Toukokuu 05, 2008, 15:37:14 »
Janne on mietintäaikansa ansainnut vuosien uskollisella pelaamisella Tapparassa. Ymmärrän toki, että se hankaloittaa joukkueen kasaamista varsinkin kun OJ ei ole mitään "jarrukentän" miehiä.
Tekiskö Janne "selänteet" ja liittyisi joukkueeseen vasta ennen siirtoajan umpeutumista... ;)
Jos Janne liittyy vasta silloin, ei ennätystä ole enää mahdollista tehdä, mutta ketäpä se kiinnostaa?
Minulle on tärkeintä nähdä OJ vielä jäällä, ennätyksistä viis.

Miksei olisi mahdollista? Kyllä Janne kunnossa ollessaan paukuttaa vaikka tuplasti 13 pistettä jäljellä olevissa peleissä. Vai onko tässä nyt jotain jota en tajunnut, taas.

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #806 : Toukokuu 05, 2008, 17:33:07 »
Toivottavasti tämä lisämiettimisaika vie Jannen päätöstä kohti jatkamista.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #807 : Toukokuu 07, 2008, 21:11:03 »
Toivottavasti tämä lisämiettimisaika vie Jannen päätöstä kohti jatkamista.
Toivotaan.
Mitäänhän ei olla menetetty niin kauan kun Janne miettii, vaan se kertoo jostakin.
Ehkäpä suurin on "jaksaiskos vielä kauden", milloinkaan ei kentälle lähdetä jäähdyttelemään. Aivan loistava kausi takana ja jotain vaivojakin kauden lopulla.
Jossain vaiheessa  kertoi että riippuu paljolti tulevasta valmentajastakin.
Itse olen sitä sukupolvea (kuten tosi moni täällä kirjoittelevista) jotka muistaa OJ:n koko historian Tapparassa. Mä olin silloin teini-iän kynnyksillä kun hän aloitteli Tapparan valloituksen.
Junnuvuosista oon jääny etäfanina suht paitsi.
Eli, täällä on yksi fani jonka 8 naulasi kiinni Tapparaan. Vuosia jo tuotakin ennen kuljin Tapparatakki rehvakkasti liian suurena ala-asteelle, (se sininen jossa oli pikkulogo rinnuksessa).
Joskus tais tulla turpaankin "tepsifaneilta" sit raahustettiin pari päivää eri reittiä.

Jos mennään hiukan lähemmäs nykypäivää, Javan enarit tuntui vielä kausi sitten aika utopialta.
Nyt ne olis höntsäilyn päässä. Mutta Jannehan ei höntsäile Tapparassa kuten ei kuulukkaan.
Kävi niin tai noin kunnioitan päätöstään.
Ei Jannea kiinnosta oikeesti mitkään ennätykset ja hype. Miten voi olla noin vaatimaton?
Mut jos kuitenki meidän fanien viimeisen palveluksen pyyntönä ja(t)k(s)ais.
Janne Pliis....
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2008, 21:15:25 kirjoittanut rämä »
-Henkilökohtaisista syistä-

Kahvara

  • Vieras
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #808 : Toukokuu 10, 2008, 17:21:03 »
Olisi kyllä mukava tietää mitä tarkoittaa "lähiviikkoina" tarkoittaako toukokuuta vai kenties heinäkuuta?
Itse toivoisin pikaista mutta harkittua ratkaisua, sehän on oikein tekee hän mitä tahansa. Voi olla että Jannea ei juurikaan kesätreenaaminen enää kiinnosta, ja hän lykkäisi päätöstään kesän ylitse joka tietenkin on tuskaa meille faneille ja Leinoselle.

Patu

  • Vieras
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #809 : Toukokuu 10, 2008, 18:22:57 »
Janne on ennenkin hoitanut kesätreenamisen itsekseen, eikä ollenkaan huonoin tuloksin. Kai siinä on valmennuksellakin jotain sanottavaa, mutta kun kyseessä on tutut miehet, ei sen luulisi olevan ongelma kenellekään.