Kirjoittaja Aihe: Janne Ojanen  (Luettu 580451 kertaa)

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #660 : Maaliskuu 08, 2008, 23:19:38 »
Niin,onkos kukaan jutellu Jannen kans viime aikoina ja kysynyt miehen aatoksia
jatkon suhteen..??

Olli on mun mielestä sanonut haastatteluissa,et katotaan kauden jälkeen
mis kunnossa kroppa on jne..

Henkilökohtaisesti toivon että jatkais viel kauden tai pari.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #661 : Maaliskuu 09, 2008, 11:26:22 »
No Janne sanoi silloin pelaajatapaamisessa, että on aina tehnyt seuraavan kauden sopimuksen hyvissä ajoin! Eli se tarkoittaa varmaan sitä, että eihän se sitä voi paljastaa missään tapauksessa itse?! Vaan se julkistetaan keväällä infotilaisuudessa, että saadaan kausarien myyntiin nousua! Luulisin homman menevän näin? Olkaa huoleti ihmiset kyllä se jatkaa vielä!

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #662 : Maaliskuu 10, 2008, 09:53:14 »
kenen mielestä janne on ykkös/kakkos-ketjun sentteri?

mun mielestä janne alkaa olla jo vähän liian hidas äijän köriläs nyky kiekkoon. toivottavasti tämä on jannen viimeinen kausi. me ei tarvita omaa raipea, vaikka hän onkin konnan suosikki pelaaja.

Onkohan toveri Makarov muuten lähistöllä, jos haluais vaikka kommentoida jotain? Voitais vaikka antaa Lehterälle enemmän peliaikaa, ettei tarttis taas "uhrata" lupaavaa nuorta. Mitä muuten kävit editoimassa maaliskuun alussa viime vuonna ko viestistä. Pehmensit? :D

Jannen palkalla meillä saattais olla toki joku muukin (varmasti tasoa Bishai..) vääntämässä ykkösen keskellä, mutta jotenkin en jaksaisi olla yhtä luottavainen kuin nyt. Ensi kausi samaan malliin, vaikka sitten kolmos- tai neloskentän sentterinä. Jannella on korvaamaton kapasiteetti ja asenne voittamisen suhteen. Raipe on muuten tänä vuonna ihan hyvä roolissaan. Vanhan katoavan liiton miehiä.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2008, 09:54:45 kirjoittanut isokasi »
Tänään on eilisen huominen!

Poissa 50vkirves

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #663 : Maaliskuu 13, 2008, 14:14:46 »
Jannen vaimo sanoi viime viikolla, että nyt saa riittää, siis Janne pelaaminen. Itse en kyllä usko Jannen lopettamiseen. Toivottavasti naiset ei tee näitä ratkaisuja:)

Poissa tomahawk

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 147
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #664 : Maaliskuu 15, 2008, 17:09:36 »
Jannen vaimo sanoi viime viikolla, että nyt saa riittää, siis Janne pelaaminen. Itse en kyllä usko Jannen lopettamiseen. Toivottavasti naiset ei tee näitä ratkaisuja:)

Ai näinkö teki? Tietyistä syistä en oikein jaksa tuohon uskoa (ellei sitten läppänä heittäny grillijuhlissa). Voisitko viiskytvuotias kirves selventää hieman noita sun lähteitä. Jätkä muutenkin jauhaa sitä ruskeaa turhan paljon.

edit. kirves sanasta unohtui "r" -kirjain....

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #665 : Maaliskuu 16, 2008, 16:21:45 »
Jannen vaimo sanoi viime viikolla, että nyt saa riittää, siis Janne pelaaminen. Itse en kyllä usko Jannen lopettamiseen. Toivottavasti naiset ei tee näitä ratkaisuja:)
Ajatuksena jopa mahdollinen. Vai tekeekö teillä, 50vkirves, joku muu isot päätökset, kuin vaimo? Niin no, ei sun sitä faktaa tarvi täällä tunnustaa!

Jostain muistan lukeneeni, että JANNE tekee itse ratkaisunsa jatkon suhteen. Toisaalta, voisiko Jannen loppukauden hiipuminen johtua just siitä, että on vaihdettu mielipiteitä vaimon kanssa ja nyt Jannella on vaimon mielipiteet? Että pikkupojalta otetaankin keväällä tikkari pois...

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #666 : Maaliskuu 16, 2008, 18:45:22 »
Sata poff-ottelua täyteen ja millä tavalla! Immosen poikaa vietiin kyllä nöyryyttävästi kokemuksen voimalla - alotusvoitto eteen ja naps takarauta kilahtaa.

Onnea Janne!

Poissa koktap

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 366
  • Tapparan voittoja odotellen
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #667 : Maaliskuu 16, 2008, 18:50:57 »
Vanha jaksaa!! Lisää maaleja vaan Janne!! :)

Poissa Erkkisusi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 162
  • Laksola tasota!!
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #668 : Maaliskuu 16, 2008, 19:21:27 »
Kyllä oli Jannen suoraan aloituksesta häkki niin hienoa katseltavaa.. että antaa muiden jäädä eläkkeelle..
Immosen länget

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #669 : Maaliskuu 16, 2008, 20:12:12 »
Janne antoi ilmaisen oppitunnin aloittamisen saloista "nöösipojalle", jota on tituleerattu jopa liigan parhaaksi aloittajaksi. ;D Jannehan on saman tempun tehnyt ennenkin ja yrittänyt pari kertaa tälläkin kaudella. Tiukemmissa paikoissa alkaa kokemus näkyä. Muutenkin koko ketju oli tänään ainakin yritteliäämpi kuin aikaisemmin Benoitia ja Aaltoa myöten. Vielä on varaa parantaa.
Tänään on eilisen huominen!

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #670 : Maaliskuu 16, 2008, 20:22:55 »
Jep vanha vertyi nyt tärkeässä paikassa. Seuraavassa pelissä Hippoksellakin voisi päästä tilastoihin joko syöttämällä ja/tai maalaamalla . Katsellaan...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2008, 20:24:29 kirjoittanut Tsemppari »

Poissa makarov

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #671 : Maaliskuu 16, 2008, 22:07:08 »
kenen mielestä janne on ykkös/kakkos-ketjun sentteri?

mun mielestä janne alkaa olla jo vähän liian hidas äijän köriläs nyky kiekkoon. toivottavasti tämä on jannen viimeinen kausi. me ei tarvita omaa raipea, vaikka hän onkin konnan suosikki pelaaja.

Onkohan toveri Makarov muuten lähistöllä, jos haluais vaikka kommentoida jotain? Voitais vaikka antaa Lehterälle enemmän peliaikaa, ettei tarttis taas "uhrata" lupaavaa nuorta. Mitä muuten kävit editoimassa maaliskuun alussa viime vuonna ko viestistä. Pehmensit? :D

Jannen palkalla meillä saattais olla toki joku muukin (varmasti tasoa Bishai..) vääntämässä ykkösen keskellä, mutta jotenkin en jaksaisi olla yhtä luottavainen kuin nyt. Ensi kausi samaan malliin, vaikka sitten kolmos- tai neloskentän sentterinä. Jannella on korvaamaton kapasiteetti ja asenne voittamisen suhteen. Raipe on muuten tänä vuonna ihan hyvä roolissaan. Vanhan katoavan liiton miehiä.



onhan toveri täällä! Mutta kuitenkin tulee ns.penalti kohta kommenteistani...;) pelin katsottuna B2 katsomosta Lehterä tosiaan oli tänään kentän kuningas ketju kavereineen, ainakin mun mielestä. Ojanen otti ns.sata-nolla aloitus voiton Immosesta siitä pisteet hänelle mutta muuten ns.ykköskentän peli on ollut aika tehotonta tässä PLAYOFF-sarjassa. Mutta onhan Ojanen ollut tällä kaudella ihan paikkansa arvoinen täytyy myöntää..en tosiaan olisi uskonut, että Isokasi pystyy noin paljon parantamaan viime kaudesta ja eiköhän herra vielä ensi kaudella jatka!! Ainoa korvaaja jonka meikäläinen hyväksyisi Isokasin paikalle olisi Konna!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2008, 22:11:00 kirjoittanut makarov »
Sinä saattaisit olla se pelaaja, joka uskaltaa myöntää hyvän fiiliksen hattutampun jälkeen, vaikka Tappara häviäsi!  T:Konna is the best

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #672 : Maaliskuu 16, 2008, 23:28:15 »

[/quote]
Ajatuksena jopa mahdollinen. Vai tekeekö teillä, 50vkirves, joku muu isot päätökset, kuin vaimo? Niin no, ei sun sitä faktaa tarvi täällä tunnustaa!

Jostain muistan lukeneeni, että JANNE tekee itse ratkaisunsa jatkon suhteen. Toisaalta, voisiko Jannen loppukauden hiipuminen johtua just siitä, että on vaihdettu mielipiteitä vaimon kanssa ja nyt Jannella on vaimon mielipiteet? Että pikkupojalta otetaankin keväällä tikkari pois...
[/quote]
Silloin jonkun ulkopuolisen on Jannen puolesta kerrottava mikä myös on elämässä tärkeää ei vain hänelle vaan tuhansille muillekkin suomalaisille :)
Pakko tuota Jannen höpötysmaalia on kelailla taas uudelleen.
Näitä ei turhan usein liigassa nähdä. Minä en viime vuosilta muista Tapparasta kuin A.Kukin aloitus runkosarjassa (olisko ollu mestaruusvuonna??) Samaa tyyliä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2008, 23:32:07 kirjoittanut rämä »
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #673 : Maaliskuu 16, 2008, 23:34:24 »
Ei kai Janne itse ole harkinnutkaan lopettamista.
Vaimot nyt ajattelee kaikkea toissijaista.
Pakko tuota Jannen höpötysmaalia on kelailla taas uudelleen.
Näitä ei turhan usein liigassa nähdä. Minä en viime vuosilta muista Tapparasta kuin A.Kukin aloitus runkosarjassa (olisko ollu mestaruusvuonna??) Samaa tyyliä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2008, 23:37:50 kirjoittanut rämä »
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #674 : Maaliskuu 17, 2008, 08:50:03 »
Näitä ei turhan usein liigassa nähdä. Minä en viime vuosilta muista Tapparasta kuin A.Kukin aloitus runkosarjassa (olisko ollu mestaruusvuonna??) Samaa tyyliä.
Barkovhan näitä teki useamman...
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari