Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (19/359) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Tsemppari - Huhtikuu 15, 2006, 08:52:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Huhtikuu 14, 2006, 09:31:34 ---
Minusta taas tuossa ei ollut mitään typerää. Miksi toimitusjohtajan olisi pitänyt tietää, ettei Jukan pitkämielisyyteen (siis siihen, että hoitaa koko kaksivuotisen sopimuksensa kunnialla) voi luttaa, jos mies ei itsekkää tajunnut olevansa epäluotettava.

--- Lainaus päättyy ---

Rautakorpi on huippuvalmentaja joka haluaa jokaisen pelaajan tekevän parhaan suorituksensa pelissä kuin pelissä. Kaikki pelaajat eivät nyt olleet Jukan mukana ihan täysillä niistä vanhoista tutuista joten ymmärrän kyllä Jukan tekemän päätöksen ja ilmeisesti sen ymmärtää myös Leinonen ja Miesmäki. Jos olisit seurannut Tapparalaista jääkiekkoa yhtä kauan kuin minä, jo 70-luvulta alkaen niin tietäisit kyllä että valmentajalla ja valmentajalla on eroa. Kallu, Rane, Mollakin ja Jukka ja ne mestaruudet. Ipasta ei tarvitse edes mainita mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Voin kertoa, että olen seurannut Tapparalaista kiekkoe jopa 60-luvulta saakka (toki siinä Ilveksen siivellä). Tiedän kaikki nuo sinun mainitsemasi valmentajat varsin hyvin ja kaikki he ovat olleet erittäin vastuunsa tuntevia valmentajia, joita arvosta suuresti (sekä heidän saavutuksiaan). Kukaan näintä mainitsemistasi valmentajista ei ole muuttunut yhden mestaruuden jälkeen "diivaksi", tai menettänyt pitkäjänteisyyttään, niin kuin Jukka. Minusta on tavallaan väärin verrata Jukkaa, näihin todellisen tapparasydämen omaaviin valmentajiin, jotka missään vaiheessa eivät olisi heittäneet pyyhettä nurkkaan, niin kuin Jukka teki.

Juttuni lähti kuitenkin sinun tästä lauseestasi:

Tästä voikin katseen kohdistaa toimitusjohtajaamme, jolle näitä virheitä on nyt tässä lähiaikoina sattunut mielestäni jo vähän liian monta.

Siinä pidit Leinosen syynä, ettei Jukka ollut vielä paluuseen. Siihen vastasin, ja olen edelleen sanojeni takana. Minusta Jukan olisi pitänyt itse tietää itsestään, onko hän jo valmis paluuseen, kuin Leinosen. Kuten sinä ja monet muut, tuulettelivat viime kesänä, niin seuralla piti olla ainekset mestaruuteen. Oli palannut mestarivalmentaja ja hänen mestaruutensa tärkeitä pelimiehiä. Oli hankittu kevään kuivilta siirtomarkkinoilta huippuvahvistukset ja kaiken lisäksi Jukka tulisi saamaan "Saarisen alisuorittajat" uuteen nousuun. Ei haukkunut kukaan silloin Leinosta tästä valinnasta.

Tsemppari:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Huhtikuu 14, 2006, 09:31:34 ---
Juttuni lähti kuitenkin sinun tästä lauseestasi:

Tästä voikin katseen kohdistaa toimitusjohtajaamme, jolle näitä virheitä on nyt tässä lähiaikoina sattunut mielestäni jo vähän liian monta.

Siinä pidit Leinosen syynä, ettei Jukka ollut vielä paluuseen. Siihen vastasin, ja olen edelleen sanojeni takana. Minusta Jukan olisi pitänyt itse tietää itsestään, onko hän jo valmis paluuseen, kuin Leinosen. Kuten sinä ja monet muut, tuulettelivat viime kesänä, niin seuralla piti olla ainekset mestaruuteen. Oli palannut mestarivalmentaja ja hänen mestaruutensa tärkeitä pelimiehiä. Oli hankittu kevään kuivilta siirtomarkkinoilta huippuvahvistukset ja kaiken lisäksi Jukka tulisi saamaan "Saarisen alisuorittajat" uuteen nousuun. Ei haukkunut kukaan silloin Leinosta tästä valinnasta.

--- Lainaus päättyy ---

Jahas, minä sitä ja sitä kun kirjoittaja oli nimimerkki Henkka, hauskaa.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Tsemppari - Huhtikuu 15, 2006, 09:52:43 ---Jahas, minä sitä ja sitä kun kirjoittaja oli nimimerkki Henkka, hauskaa.

--- Lainaus päättyy ---

Sorppa, sekoitin jälleen kirjoittajat. Siihen lauseeseen kuitenkin alkujaan vastasin ja siksi siinä painotin valmentajan vastuuta tuosta tilanteesta.

Moderaattori:
Tämä on Janne Ojasen pelaajaketju. Vaikkakin Rautakorven siirtyminen ja siitä seuranneet spekulaatiot liippaavat myös tämän ketjun aihetta, on syytä huomauttaa kirjoittajia että Rautakorven päätökselle, syille ja seurauksille on jo oma ketjunsa.

http://tappara.info/index.php/topic,293.0.html

Juuri nyt näyttää siltä, että useammankin ketjun aihe kääntyy käsittelemään Rautakorven lähtöä, mutta yleisen luettavuuden kannalta on parempi keskittää asiat yhteen Rautakorven lähdölle omistettuun ketjuun.

rämä:
Janne jatkaa takuuvarmasti vielä ainakin yhden kauden.
Mihin se ny lähtis. Eikös se Raimo jo julkisuuteen vähän vihjaillut tulevaisuuden suunnitelmistaan uransa jälkeen?
Janne ei ole mitään ilmoitellut tämän suuntaisestakaan.
Kun selviäis nyt nää valmentajakuviot jaksais allekirjoittanutkin perehtyä näihin tärkeämpiin asioihin.
Nythän on tilanne, että päävalmentaja vaihtuu. Jannea tarvitaan edelleen "huonontuneen luistelunsa" ja yksistään PR-arvonsa vuoksi joukkueessa.
Kun ei se Raipekaan perkule ymmärrä lopettaa ennenkuin joku kohteliaasti käskee.
Janne+Raimo liukukoon kentällä Tamperelaisina ikoneina niin kauan kuin jaksavat.
Ettäs joku kehtaakin epäillä kykyjään. Saisivat hävetä.

"Naapuri" taas Rautakorpikatkeruudessaan käynyt sotkemassa tämänkin OJ-ketjun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta