Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (138/359) > >>

jani73:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Maaliskuu 19, 2008, 22:58:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Maaliskuu 19, 2008, 22:32:41 ---Tänään kulki erittäin paljon paremmin ja viestitulva loppui.

--- Lainaus päättyy ---
Wanhan kone vaan tarvii aikaa käynnistyäkseen. Tällä tahdilla Janne on parhaimmillaan finaaleissa.

--- Lainaus päättyy ---
Jannen ennen peliä antama haastattelu tänään vähän vihjaili siitä että jotain häikkää Jannella on. Vai onko mittari tullut jo tältä kaudelta täyteen? Tänäänkin Janne harhaili pakin kanssa maalin takana Pesosen maalissa ja Pesonen pääsi kävelemään maalille. Vai eikö hyökkääjät luota pakkien toimintaan niin että hyökkääjien täytyy myös maalin taakse lähteä puolustamaan?

jh1981:

--- Lainaus käyttäjältä: jani73 - Maaliskuu 28, 2008, 22:05:14 ---Jannen ennen peliä antama haastattelu tänään vähän vihjaili siitä että jotain häikkää Jannella on.

--- Lainaus päättyy ---

957:lla oli ennen peliä puhetta että Jannella olisi jonkinlainen jalkavamma.

baldie:
Tän hetkinen veikkaus mulla, että Janne lopettaa tähän kauteen.

NYR:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Maaliskuu 28, 2008, 23:02:08 ---Tän hetkinen veikkaus mulla, että Janne lopettaa tähän kauteen.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla taas et ei lopeta,kysyin kyl inffoo ex Tappara pelaajalta kuka on jo eläkkeellä peli hommista niin ei ollut Janne paljastanut viälä kavereillekkaan päätöstä.

Jerzy:

--- Lainaus käyttäjältä: NYR - Maaliskuu 28, 2008, 23:31:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Maaliskuu 28, 2008, 23:02:08 ---Tän hetkinen veikkaus mulla, että Janne lopettaa tähän kauteen.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla taas et ei lopeta,kysyin kyl inffoo ex Tappara pelaajalta kuka on jo eläkkeellä peli hommista niin ei ollut Janne paljastanut viälä kavereillekkaan päätöstä.

--- Lainaus päättyy ---

Ja sääkö luulet että Janne höpöttelis just nyt PLAYOFFIEN aikana pelikavereille entisille tai nykyisille tulevaisuutensa suunnitelmia. Tulevaisuus on seuraava matsi joka täytyy voitta että vois ura jatkua. Jos tulee tappio voi sitten tosissaan istua alas ja miettiä nauttiiko tästä todella vielä ja että laittaako ittensä kerran vielä siihen rääkkiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta