Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (344/359) > >>

Stuge:

--- Lainaus käyttäjältä: Oikea laita - Elokuu 08, 2010, 14:47:50 ---Tapparan markkinointi näyttää olevan täysin ulapalla.  Pelin myydään lippuja ALENNUKSELLA. Käsitykseni mukaan kysyntää tällaiselle tilaisuudelle on niin paljon, että hintoja voisi reilustikin korottaa. 

--- Lainaus päättyy ---
No mielestäni Tappara on tässä asiassa vähän pakotettu pudottamaan hintoja mikäli halli halutaan saada täyteen, Tamperelaisen kiekkoyleisön tuntien, mikä on toki valitettavaa. Ja kun Jannen ennätyksen syntymistä eikä Florida-peliäkään ollut katsomassa täysi tupa (toki näihin on moniakin syitä miksei halli ollut täynnä) niin minä näen tämän 8 euron tarjouksen positiivisena markkinointitemppuna.

Mutta itse asiaan, mahtavaa ettei ruvettu odottelemaan mitään juhlavuotta vaan pistetään paita kattoon heti! Iso Kasi on sen kyllä enemmän kuin ansainnut, upea pelaaja ja hieno mies.

Podolski:
Täytyy sanoo että kyllä tulee ikävä noita viimesiä matseja kun meteli nousi aina ku Janne koski kiekkoon. Toivotaan nyt että halli on täynnä! Pelipäivä on juuri oikea kellonaikakin omasta mielestäni parempi kuin aikaisemmin. Itse tietenkin paikalla.

Mazza:
Toivottavasti tällä 8 euron tempauksella saadaan halli täyteen tai ainakin lähelle. Tampereella noita alarivien paikkoja kun tunnutaan aliarvostavan sen verran paljon, ettei sinne joka peliin saataisi katsojia vaikka lipuista ei pyydettäisi mitään. Itsekin noita rivejä 1-6 välttelin joskus, mutta viime vuosina pelejä on tullut seurattua välillä alhaaltakin, ja se antaa kyllä ihan uuden näkökulman peliin. Sieltä näkee vauhdin ihan eri tavalla kuin jostain E-hyllyltä, suosittelen!

Eli itse näen asian niin että markkinointi nimenomaan on ollut hereillä, kun tähän hienoon tapahtumaan halutaan halli alarivejä myöden täyteen. Toivottavasti tapahtuu.

Elovena:
Niin ja kai tajusitte, että se hinta on 8 euroa. Ei 7 tai 9.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Elovena - Elokuu 08, 2010, 22:59:48 ---Niin ja kai tajusitte, että se hinta on 8 euroa. Ei 7 tai 9.

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän kaikki hiffannu ton, iso plussa kyllä Tapparan toimistolle tästä! Myydään liput hieman halvemmalla ja menetetään hieman voittoa mutta saadaan toivottavasti ikimuistoinen ilta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta