Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (340/359) > >>

SVM:
Itselleni ainakin kaikkien aikojen Tappara-pelaaja. Sen aikaa kun itse olen jotain jääkiekosta olen ymmärtänyt, Isokasi on = Tappara. Oikeastaan kaikessa ensiluokkainen pelaajaa: taidot, tehot, esimerkki, johtajuus, seurauskollisuus. Ei voi enempää tai parempaa vaatia.

Kiitos kaikesta.

tapsa34:
Sanoi pettyneenä hävityn pelin jälkeen, että jos olisi aika lopettaa? Ei ilmeisesti Tapparalle ole ilmoittanut lopettavansa? Mutta onko vaivat nyt sitten muokannut sen 100% päätöksen? Ja puolikuntoisena on henkisesti raskasta pelata eikä pysty pelaamaan hyvällä tasolla! Siis nostetaanko paita kattoon vai pelataanko vielä?

FORTUNA:
Lupasivat äsken 957:lta, että ensi maanantaina 3.5. on Janne Ojasen pitkä haastattelu kyseisellä kanavalla iltapäivästä. Ei vissiin mikään varsinainen uranlopetushaastis, mutta mielenkiintoista kuulla mitä Janne miettii tulevaisuudestaan pienen ulkomaanloman jälkeen.

957:

--- Lainaus käyttäjältä: FORTUNA - Huhtikuu 30, 2010, 12:23:43 ---Lupasivat äsken 957:lta, että ensi maanantaina 3.5. on Janne Ojasen pitkä haastattelu kyseisellä kanavalla iltapäivästä. Ei vissiin mikään varsinainen uranlopetushaastis, mutta mielenkiintoista kuulla mitä Janne miettii tulevaisuudestaan pienen ulkomaanloman jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---
Tänään siis 957:n iltapäivässä Janne Ojanen vieraana klo 14-16!

Erkki:
Puheliko janne mitään mielenkiintosta? itse ei töissä radion ääreen päässyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta