Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (300/359) > >>

arde:

--- Lainaus käyttäjältä: vanhus - Marraskuu 29, 2009, 19:56:17 ---Toi päivitetty biisi olis muuten sikälikin hyvä idea että sillä vois korvata sen hirveen hevi renkutuksen mikä nyt soi muuten upeen esittely videon taustalla. Veikkaanpa että Tapparalais yleisö osais hieman enempi arvostaa Anita Hirvosen tai jonkun muun Kotimaisen supertähden esittämää Tappara-biisiä kun jotain tusina heviä. Muutenkin voitais mennä takasin enempi iskelmä linjalle tauko-musiikeissakin. Välillä nykyään tuntuu että olis eksynyt Ipan peliin kun kuuntelee biisi valintoja. Niissähän sitä rokkia on luukutettu vuosi-kaudet. Tässäkään ei kyllä kannattais sitä suuntaa apinoida. Kunnon Janne-humppa ja Tappara on terästä pesee rokki renkutukste sata nolla!!!

--- Lainaus päättyy ---

OT: Mä olen aivan eri mieltä. Jääkiekko otteluihin sopii raskaampi musiikki miten se nyt tohon Janne Ojanen biisin sopii se on eri asia. Mun mielestä tää tämän hetkinen sisääntulobiisi iron maidenin aces high  sopii loistavasti sisääntuloon.

mrcrowley:
Tulikuumat pelaajat - Viikko 49/2009

Janne Ojanen löytyy sijalta kolme

Sm-Liigan asiantuntijat Ojasesta: ”On tällä hetkellä sarjan yksinäinen suuri legenda. Johtajuus ja kokemus suurena apuna nuoremmille joukkueen jäsenille.”

Katso täältä koko lista

FORTUNA:
Hyvä Janne! Ei tarvitse olla mikään ennustaja, että tietää tämän tulikuumat-listan aiheuttavan itkupotkuraivareita eräällä toisella kiekkopalstalla. ;D

http://www.sm-liiga.fi/arkisto/viikon-tulikuumat/tulikuumat-pelaajat-viikko-492009.html

Kilroy:
Tarkoittaakohan se sitä, että Janne on käynyt tulikuumana tämän
ajan mitä hän on nyt pelannut.  :D :D

Stuge:
Vaikka tätä nyt on jo tullut hehkutettua ja itse pelissäkin jo Jannelle kiitos- ja onnitteluhuutoja huudeltua, niin pistetään nyt tännekin että ONNEA JANNE!! Mahtava saavutus, joka viimein tuli sille pelaajalle joka sen todellakin ansaitsee, mitään ottamatta pois Javalta. Hieno pelaajahan hänkin eittämättä oli, mutta todella upeaa että meirän Janne on nyt ykkönen myös tilastojen valossa! Itselleni Ojanen on myös se kaikkien aikojen Tappara, vaikka historiasta monia muitakin loistavia kirvesrintoja löytyy. Hieno pelaaja ja persoona, KIITOS JANNE!

Pistetään nyt tämäkin tänne kun sattui silmiin osumaan:
Bremberg kehuu Ojasta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta