Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (266/359) > >>

mrcrowley:

--- Lainaus ---http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2009/08/927272

--- Lainaus päättyy ---

Olen sen aina tiennytkin, mutta eipä ole Ojanen mikään "glory huntteri", vaan viimeisen päälle ammattilainen. Tuossa jutussahan Ojanen tyrmää mahdollisen artistisopimuksen, joka rakennetaan pelkästään piste-ennätyksen ympärille.

Mies pelaa joko tosissaan koko kauden (..tai siis sen jälkeen kun paikat on kunnossa) tai ei ollenkaan. Ja toivottavasti näistä tuo ensimmäinen ehto täytyy.

Tappara-68:
Kieltämättä kihelmöi pelkkä ajatuskin nähdä Janne terveenä jäällä!!! Olin silloin surullisenkuuluisassa pelissä näkemässä loukkaantumisen ja toivon sydämestäni olevani paikalla kun ennätys syntyy  :-*

tapsa34:
Kuten tuolla jossain aikaisemmin jo mainitsin. O.J sanoi silloin aikanaan pelaajatapaamisessa, että hän tekee aina hyvissä ajoin valmiiksi seuraavan kauden sopparin! Eli sillä on jo nimmari paperissa mutta toteutusta harkitaan. Tapparalla olisi nyt hyvä joukkue valmiina Jannen mahdollista viimeistä kautta varten! Eiköhän se vielä ilmoitus tule ennen syksyä! Pakkohan sen on tulla vielä yksi kausi pyörittämään toista ylivoimaa ;D! Kuka muu sitä tuolta rosterista tekisi ellei O.J?

keigykedy:
Henk.koht olen ihan satavarma että Janne vielä pelaa alkavalla kaudella kirvesrinnoissa, ei tehdäkseen uutta ennätystä eikä saadakseen Raipemaista överihuomiota vaan puhtaasti sen takia että uskoo ja tietää pystyvänsä auttamaan joukkuettaan pelillisesti omilla suorituksillaan. Ai että mistäkö tämmöinen luulo ? Eiköhän Janne olisi ajat sitten tehnyt selväksi Leinoselle & joukkueelle mikäli oikeasti ei aikoisi palata / pelata niin että Mikki olisi voinut hankkia ajoissa korvaajan. Veikkaan että viimestään Marraskuussa IsoKasi tekee paluun ja Javan hienoa ennätystä ei enään jaeta...eikä Jannen jälkeen kyllä enään ylitetä.
Mode-edit:
poistettu 17 turhaa rivinvaihtoa viestin lopusta.

hvvw:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/sm-liiga/1719531

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta