Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Täällä seurataan yleisömääriä 2007-2008

<< < (6/10) > >>

JoKaGO:

Joo, multa meni toi artikkeli ohi. Silti siinäkin on kyseessä ale-kampanja, ei täysin ilmaiset liput... Mutta en ala tätä asiaa enempää pyörittelemään.

Mun pointtini on edelleenkin se, että seurojen olisi löydettävä se kikka, jolla katsomo saadaan täyteen edes puoleen otteluista, ja että joukkueita tultaisiin katsomaan vastustajasta riippumatta yli 6000 katsojan joukolla.
Kumpi tähän pääsee, on "katsojakilpailun" todellinen voittaja. Tähän pitäisi pystyä Tampereella! Eikä tämä ole moite niitä ihmisiä kohtaan, jotka työskentelevät näissä tehtävissä. Jos mulla olisi tiedossa, miten noihin lukuihin päästään kannattavalla tavalla, niin tekisin jo!

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Helmikuu 27, 2008, 09:51:47 ---Siittähän tuossa artikkelissa nimen omaan on kyse, että Tappara on lähtenyt markkinoinnissa samoille linjoille. Itse näen positiivisena, että nämä vähemmän kiinnostusta herättävät ottelutkin saavat väkeä liikkeelle ja halliin elämää. Vaikka sitten näillä pikku kikkailuilla.
--- Lainaus päättyy ---

5000 ilmaislipun jakaminen ja 400 paikan myyminen alennuksella ovat kyllä kaukana toisistaan vaikutuksiltaan yleisökeskiarvoon. Mutta JoKaGo sen sanoi, tamperelaisjoukkueet ovat näissä asioissa eri linjoilla. Ei siinä siinä sinänsä mitään väärää ole, mutta tamperelaisjoukkueiden yleisökeskiarvon vertailemisesta se tekee mahdottoman.

Penalty_Killer:
Muutaman pelin molemmilta seuranneenna sanoisin että samalla ilmoitetulla yleisömäärällä Ilveksen pelissä on tyhjempää kuin Tapparan pelissä (pois luettuna paikallispelit). Junnu sun muista korteista mulla ei o mitään käsitystä.

FORTUNA:
Totuudenhan näistä yleisökikkailuista kertoo taas kauden jälkeen lipputulot. Veikkaanpa, että ne ovat jälleen paremmat Tapparalla. (Ipalla on vielä kalliimmat lippujen hinnat.)

Börje:
Hienon loppukirin ansiosta Tapparan lopulliseksi yleisökeskiarvoksi kaudella 07-08 muodostui 5712. Toisin sanoen ilmoitettu tavoite ylittyi yli 200 hengellä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta