Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigan tuomarit

<< < (7/71) > >>

teme75:
Moro vaan kaikille. Meikäläisen ensimmäinen viesti näkee nyt sitten päivän valonsa kyseisellä palstalla ( lueskeltu jälkipelejä on tosin tullut jo useita vuosia ). Kaivoin tällaisen vanhan ketjun esille, kun haluan tietää olenko yksin ajatuksieni kanssa koskien Reijo Ringlbomia. Ensinnäkin olen kausikortin omistaja ollut jo lähes parikymmentä vuotta, pelannut itse n. 10 v., jutellut muutaman nykyisen ja ex liigapelaajan kanssa kyseisestä herrasta. Ja nämä liigapelaajatkin ovat kanssani samaa mieltä asiasta, että kuinka kyseinen kaveri voi saada viheltää ammattilaisliigaa. Jotenkin vaan nykyään kun saapuu hallille ja valitettavakseen huomaa että kyseinen ukkeli on tuomarina, osaa jo heti valmistautua henkisesti huonoon peliin. Varsinkin nykyisen linjan mukainen viheltäminen tuntuu olevan Reijolle kunnia-asia. Olen usein seurannut kaverin toimia, jopa enemmän kuin itse peliä, johtuen suuresta inhostani häntä kohtaan ja valitettavasti todennut olevani oikeassa. Ensinnäkin kaksi erää, joka hipaisusta ukko lähtee boxiin, mutta kuinka ollakkaan, usein se pilli hukkuu kolmanteen erään lähdettäessä. Tätä juuri pelaajatkin ovat eniten moittineet. Nytkin Saipa matsissa , vaikka hieno voitto olikin, jotenkin ovikello onnistu jalleen kerran meikäläisen fiiliksen tappaan. Onkohan maksavalla katsojalla mitään mahdollisuuksia vaikuttaa siihen kuka siellä pillin varressa husaa. Ei vaan viitsisi enää montaa kertaa lähteä pelistä, voitosta huolimatta, tuntien suurta vitutusta. Eli onko ehdotuksia millä kyseinen ukko saataisiin pois, ainakin tapparan peleistä?

tapsa34:
Ilmeisesti on niin ettei parempiakaan ole olemassa. Reijo ottaa annetun linjan mielestään tosissaan ja näyttää pelaajille ettei minkäänlaisia rikkeitä hyväksytä. Sitä paitsi tuomareilla on omat antipatiansa joitakin pelaajia kohtaan. Esim: Levonen tuomarina ja kentällä olisi juottoporsas Mäkkäri ja joku muu. Toinen vetää koukulla Mäkkäriä nenään josta Mäkkäri alkaa hakkaan maillalla toista päin. Niin Levonen laittaa Mäkkärin huitomisesta jäähylle vaikka näki koko tilanteen.

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: teme75 - Lokakuu 02, 2006, 18:41:05 ---Onkohan maksavalla katsojalla mitään mahdollisuuksia vaikuttaa siihen kuka siellä pillin varressa husaa.
--- Lainaus päättyy ---

Eipä siihen kai voi paljoa vaikuttaa.
Tai no, Ippe tietää paremmin?

Blimplom:
http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=15969

Tsingis-Khan:
Markku Kruus lopettaa uransa

Mode-edit. Väärä linkki korjattu ja näin ollen väärin perustein annettu porttikielto kumottu. Pahoitteluni.

FORTUNA:
Ovikello lopettaa 22-vuotisen Liigatuomaroinnin:

http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=10903

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta