Kirjoittaja Aihe: Kysykää Täällä!  (Luettu 170273 kertaa)

Poissa motomies

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 281
  • Tappara Arsenal Detroit ja Rops ikuisesti.
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #15 : Huhtikuu 29, 2007, 17:31:24 »
Kerokaas jotkut viisaammat että miksi jotkut dvd:ni näkyvät musta valkoisena? johtuuko se jostain maa koodeista kun sellaisessa luulossa elän muuta mitenkäs ne saisi vaihdettua?

hardflip

  • Vieras
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #16 : Huhtikuu 29, 2007, 17:58:25 »
Kerokaas jotkut viisaammat että miksi jotkut dvd:ni näkyvät musta valkoisena? johtuuko se jostain maa koodeista kun sellaisessa luulossa elän muuta mitenkäs ne saisi vaihdettua?

Jos televisiosi ei tue NTSC:tä niin se voisi olla yksi syy, tosin uudet töllöt pitäisi tukea.

Toinen vaihtoehto voisi olla se, että mitä olet asettanut AV-kanavalle RGB, S-Video tai jotain muuta.

Jotain tommosia mulla itellä oli jossain vaiheessa kun epähuomiossa pelleilin asetusten kanssa. Soittimessa saattaa myös olla jotain vaihtoehtoja em. "avainsanojen" osalta joten niitäkin kannattaa tutkia.

En ole hifisti joten älkää viisammat teloittako  :o

Poissa motomies

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 281
  • Tappara Arsenal Detroit ja Rops ikuisesti.
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #17 : Huhtikuu 29, 2007, 18:54:28 »

Toinen vaihtoehto voisi olla se, että mitä olet asettanut AV-kanavalle RGB, S-Video tai jotain muuta.
Jotain tommosia .

En ole hifisti joten älkää viisammat teloittako  :o
Se varmaan johtuu kun on se s-video kanava ja ne tarvisi mun käsityksen mukaan sen RGB kanavan niin mitenköhön sen saisi vaihdettua näkyville? 

Poissa Rausku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #18 : Huhtikuu 29, 2007, 19:25:42 »
Kerokaas jotkut viisaammat että miksi jotkut dvd:ni näkyvät musta valkoisena? johtuuko se jostain maa koodeista kun sellaisessa luulossa elän muuta mitenkäs ne saisi vaihdettua?

Eli siis jotkut DVD:t toistuvat oikein värillisinä (ja sillä samalla kanavalla)? Jos näin niin hardflipin mainitsema NTSC-muoto lienee syynä, jolloin TV on varmaankin jotain vanhempaa mallia? Koska vanhemmat TV:t eivät tue yleensä kuin PAL-muotoa, niin dvd-soittimen pitää muuntaa NTSC-leffat PAL-muotoon, tai kuva näkyy yleensä mustavalkoisena. Kokeile etsiä soittimen asetuksista jotain "NTSC convert to PAL" -asetusta tai vastaavaa.
The only easy day was yesterday

hardflip

  • Vieras
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #19 : Huhtikuu 30, 2007, 06:25:00 »
Se varmaan johtuu kun on se s-video kanava ja ne tarvisi mun käsityksen mukaan sen RGB kanavan niin mitenköhön sen saisi vaihdettua näkyville? 

Veikkaisin telekkarin asetuksissa, ainakin minulla noita kolmea AV-kanavaa pystyy säätämään sieltä käsin.

Mikäs on sun telekkarin merkki ja malli?

Poissa motomies

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 281
  • Tappara Arsenal Detroit ja Rops ikuisesti.
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #20 : Toukokuu 02, 2007, 16:52:58 »


Veikkaisin telekkarin asetuksissa, ainakin minulla noita kolmea AV-kanavaa pystyy säätämään sieltä käsin.

Mikäs on sun telekkarin merkki ja malli?
[/quote]
Se on joku hitachi ja on ihan nakin vanha ja ssinä on kauko hukassa ja tolla kaonin digilaatikon kaukolla sitä ei pysty vaihtaan. Mutta ratkaisin ongelman jo kubn kävin tilaamassa 37 JVC taulu-tv:n  8)

Poissa Gobraza

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 436
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #21 : Toukokuu 02, 2007, 16:55:35 »


Veikkaisin telekkarin asetuksissa, ainakin minulla noita kolmea AV-kanavaa pystyy säätämään sieltä käsin.

Mikäs on sun telekkarin merkki ja malli?
Se on joku hitachi ja on ihan nakin vanha ja ssinä on kauko hukassa ja tolla kaonin digilaatikon kaukolla sitä ei pysty vaihtaan. Mutta ratkaisin ongelman jo kubn kävin tilaamassa 37 JVC taulu-tv:n  8)
[/quote]
Aika mukavan kokonen töllö! Muuten se on kun eikä kubn ;D

Poissa Gobraza

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 436
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #22 : Toukokuu 02, 2007, 17:00:50 »
Miksi Susan Kurosella on noissa Hymy-lehden kuvissa kädet tissien päällä??!

Poissa Desperado

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #23 : Toukokuu 02, 2007, 17:43:52 »
Että muut saa arvailla mitä haluavat tai sitten niitä pitää vähän tukea,että saadaan ryhtiä. Mattihan ne jo näki,mutta valitsi mielummin uuniperunan.

Poissa Ansku

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 363
  • Tappara taklaa, viihdyttää ja voittaa
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #24 : Toukokuu 02, 2007, 19:58:07 »
Miksi bussit on sillon ajoissa kun olet itse myöhässä? Miksi bussit on sillon myöhässä kun itsellä on kiire? Ärsyttää.
"Olen varmaan liigan ainoa pelaaja, joka ehtii maalille ohjaamaan omaa laukaustaan." -Ville Nieminen lämäristään

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #25 : Toukokuu 02, 2007, 22:52:33 »
Miksi bussit on sillon ajoissa kun olet itse myöhässä? Miksi bussit on sillon myöhässä kun itsellä on kiire? Ärsyttää.
Kysyin tätä yhdeltä tutulta bussikuskilta, mut ei hääkään osannut vastata suoraan. Mutta sellasen totuuden - suomalainen urbaanisananlasku, se toinen asia mikä kauppaopistosta on mieleen jäänyt - tiedän, ettei kyse ole henkilökohtaisesta kiusanteosta, sillä Jumalan ja bussikuskin edessä kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa JoLa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 232
  • Manchester United, Tappara
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #26 : Toukokuu 03, 2007, 16:30:44 »
Se bussi tulee heti kun sytytät tupakin ;D

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #27 : Toukokuu 03, 2007, 16:48:13 »
Mr Murphy osais kertoa vastauksen. Jos joku voi mennä pieleen, se myös menee.

Poissa Gobraza

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 436
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #28 : Toukokuu 04, 2007, 14:05:33 »
Miksi Berg valittiin MM-kisa joukkueeseen?? ???

Poissa Miku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #29 : Toukokuu 05, 2007, 08:23:00 »
...ja miksei Kiprun Markoa???