Kirjoittaja Aihe: Ville Nieminen  (Luettu 1192568 kertaa)

Poissa wibe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #390 : Huhtikuu 22, 2008, 20:12:53 »
Niemisen ja Leinosen välit saivat kolauksen jo vuonna 1994, kun Leinonen oli sanonut, Pasi Petriläisen vanhemmille, että Bassosta tulee vielä pelimies, mutta Niemisestä ei oikeen tiedä. Ja kun viime vierailullakin ollut jotain kismaa Tapparassa pelatessaan, niin ei ole kyl ollenkaan varmaa, että Nimo Suomessa pelatessaan valitsisi juuri Tapparan, vaikka sitä niin toivoisi.

Hifk on ollut vuosien varrella aina kiinnostunut Niemisestä (mm. viime keväänä samoihin aikoihin) eikä Villekään ole kieltänyt kiinnostustaan pelata muussa suomalaisseurassa kuin Tapparassa niin pahalta näyttää. Tappara ja SM-Liiga ei vois kyl vähempää kiinnostaa sen jälkeen, kun Niemisen siirto Hifkiin julkistettaisiin, mut no can do jos näin käy.

Ei Nimoo voi kyl petturiks leimata kuitenkaan sen takia, jos ei Tapparassa pelaa Suomeen palatessaan ellei jossain ole sanonut, että Tappara on ainut vaihtoehto Suomessa vai voiko esim. Jori Lehterää haukkua petturiks, kun ei pelaa Jokereissa?

Linkki Niemisen haastattelusta vuodelta jotain: http://www.geocities.com/Colosseum/Track/3588/interville.html

Tässä on kaksi eri asiaa. Jori tuli sen takia ettei saanut peliaikaa jokereissa. Ville taas lähdössä ifk:hon rahan perässä.

Poissa kapri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 705
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #391 : Huhtikuu 22, 2008, 20:13:43 »
Se on kyllä melkolailla yhdentekevää meneekö Nimo Hifk:n vai ei. Jos hintalappu on lähelläkään huippupelaajan palkkaa. Olen tällöin jopa todella iloinen, jos ei Tapparaan tule. En pidä villeä kummoisenakaan pelaajana, joukkuhengen luojana varmaan hyväkin.

Takuu varmaan niputtaa piste/peli! Lyödäänkö vetoa?

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #392 : Huhtikuu 22, 2008, 20:16:12 »
Kuis vanha tää Nieppä on?

Vastataan nyt, vaikka ei nyt kovin hankala homma olisi itse etsiä tieto. Esimerkiksi googleen kun laittaa hakusanaksi Ville Nieminen niin jo ensimmäinen osuma kertoo syntymäajan:

6. huhtikuuta 1977

Siitä voi sitten jokainen itse laskea minkä ikäinen Ville Nieminen on.

Poissa hippo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #393 : Huhtikuu 22, 2008, 20:17:05 »
Se on kyllä melkolailla yhdentekevää meneekö Nimo Hifk:n vai ei. Jos hintalappu on lähelläkään huippupelaajan palkkaa. Olen tällöin jopa todella iloinen, jos ei Tapparaan tule. En pidä villeä kummoisenakaan pelaajana, joukkuhengen luojana varmaan hyväkin.

Takuu varmaan niputtaa piste/peli! Lyödäänkö vetoa?

Ville ei ole "aikuis"urallaan ollut koskaan pistemies, aina showmies kuten aiemmin mainitsin. Luo joukkuehenkeä ja nauttii pelaamisesta ja suunsoittamisesta. Mutta ei elä pisteillä/maaleilla kuten esm. kaikkien aikojen paras liigakiekkoilija Jan Caloun konsanaan. Mies joka yhden tehtyään teki kaks vielä ja syötti muutaman.

Kuis vanha tää Nieppä on?

Vastataan nyt, vaikka ei nyt kovin hankala homma olisi itse etsiä tieto. Esimerkiksi googleen kun laittaa hakusanaksi Ville Nieminen niin jo ensimmäinen osuma kertoo syntymäajan:

6. huhtikuuta 1977

Siitä voi sitten jokainen itse laskea minkä ikäinen Ville Nieminen on.

Eikö täällä saa kysyä kysymyksiä? Ei tullut näköjään vastaustakaan vielä.

Poissa kapri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 705
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #394 : Huhtikuu 22, 2008, 20:18:41 »
Muistaakseni samaa luokkaa kuin mitä Hurmeellekin maksettiin, eli n. 400k€.

Noniin, samaa muistelin itsekkin. Ruotsalaismedia spekuloi (varmaan luotettavuus Iltalehden tasolla), että Malmö voisi yrittää siirtää Niemistä toisaalle maksaen 25-50% miehen palkasta tulevallakin kaudella. Tuossa skenaariossa siis Niemisen palkaksi jäisi 200-300k€. Ja nyt pitää muistaa missä asemassa Nieminen itse on - hänellä on takataskussa 400k€ sopimus ensikaudelle. Montako sataa tuhatta euroa itse olisitte valmiita antamaan pois?


Eli jos malmö maksaa 50 % palkasta siis 200 000 niin tappara kun hoitaa 150 000 niin eikös sekin ( 350 000 ) jo kohtalainen palkka ole ? Vai menikö mun laskutoimitus pers......

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #395 : Huhtikuu 22, 2008, 20:33:35 »
Ville ei ole "aikuis"urallaan ollut koskaan pistemies, aina showmies kuten aiemmin mainitsin.

Mitä nyt viimeisellä Tappara-kaudellaan 2004-2005 keräsi 26 pelissä tehot 14+13, ennen kuin loukkaantuminen sotki kaiken. Muuten Ville olisi hyvinkin kamppaillut koko liigan pistepörssin voitosta.

Poissa koktap

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 366
  • Tapparan voittoja odotellen
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #396 : Huhtikuu 22, 2008, 20:44:46 »
Kolehtia vaan kehiin, jotta saatasisiin Nimo ja Salmela Tapparaan! Voisin laittaa 20 euroa näin aluksi. :)

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #397 : Huhtikuu 22, 2008, 20:49:51 »
Uskomatonta skeidaa kun puhutaan, ettei Nimo olisi pelimies. Veikkaampa, että olisi yksin tehnyt Tapparan hyökkäyksestä monta kertaa vaarallisemman viime playoffseissa samaan aikaan, kun "pelimiehet" Ojanen ja Koskela floppasivat täysin. Ville kun on tupannut onnistumaan aina tärkeissä paikoissa.

Eikä Villen tilanne ole sama kuin normi smliigakiekkoilijan. Ville on aina ollut viimeisen päälle Tapparan mies ja edustanut Tapparaa maailmalla. Yksi kirvesikoneista ja toivottavasti on sitä myös ensi kauden alkaessa.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa nenimein

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Tampereelta nääs
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #398 : Huhtikuu 22, 2008, 21:25:12 »
Monenlaista opportunistia täälläkin pyörii.  Huomaa, että taloudellinen ymmärtämys ja elämänkokemus ei hirveästi harteilla paina. 

Minä vaadin, että Mikki tekee välittömästi useamman vuoden pahvin Villen, Jannen ja Anssin kanssa.  Ja rahaa niihin niin paljon kuin pelaaja kehtaa pyytää.  Lisäksi hommataan takaisin tapparataustaisia pelaajia (Teppo, Lyde, Bume, Raaka-Arska, Laiska-Lasse, Tare, Konna) jotka ovat valmiita suuren sydämensä takia pelaamaan arvostamassaan paidassa puoli-ilmaiseksi.  Haloo!!!

Uskon, että Nimo mielellään Tapparassa pelaisi, mutta jos Stadista luvataan esim. 100 kEUR enemmän, niin mitäpä tekee uransa ehtoo(?)puolella oleva kaveri, joka ei isoja miljoonia ole NHL-taustasta huolimatta tehnyt.  Eikä sillä Mikillä rajatonta budjettia ole.  Vai maksaisikohan Miesmäki omistaan?

Miten sinä voit toisten elämänkokemuksia ja talousneroutta mennä tämän perusteella  arvostelemaan? Ville on petturi jos Suomessa pelaa muualla kuin Tapparassa ja piste.

Niin, enköhän mä vuosia kausarin ostaneena voi mielipiteeni näyttää näinkin. Olenhan kuluttajana joka ostaa tietyn tuotteen, siihen oikeutettu ja voi olla että joskus tuote ei miellytä.

En sanonut ettenkö menisi yhteenkään peliin, sanoinpahan vaan, että tietyssä tilanteessa voi kausari jäädä ostamatta.
Kyllä mää tiärän että on niitäkin tapparalaisia jotka kausarin ostavat vaikka oranssipaidassa pelaisi Raipe ja Karalahti, itse näen että joukkue on muutakin kun kirves paidassa.
~~Kun treenataan 14 kertaa viikossa, ei liekkiä ole kuin kuumailmapuhaltimessa mailaa käyristäessä -Ville~~

6masiina

  • Vieras
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #399 : Huhtikuu 22, 2008, 21:47:13 »
Niimpä, olisiko Tappara enää kannattajien Tappara jos joukkueesta lähtis Salmela, Ojanen lopettais, Nimo tulis liigaan mutta vaikka sinne IFKiin, Venäläinen meni jo ja jos vaikka Nurmikin sattuis lähteen. Ei haisis ainakaan mulle enää Tapparalta. Logo ja nimi pysyy samana mutta kyllähän aina pitää joukkuees olla muutamia ukkoja joiden nimi tuo ekana mieleen Tapparan. Näitä juuri ovat Nieminen, Ojanen, Kontiolakin jopa, Barkov, Susi....Pauke Järvinen...

Uskottavuus menee jos tuollaisen nimen omaava pelaaja pelais kotimaassaan muussa kuin kasvattiseurassa, tiedetään, Konna on S.joen miehiä kuten myös Sasha sieltä jostain rajan takaa.

Poissa Stuge

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 895
  • Kirvesrinta.
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #400 : Huhtikuu 22, 2008, 21:58:06 »
...Nurmikin sattuis lähteen...
Nurmesta oon kuullu semmosta, että varmaan ollaan vaihtamassa Teemua johonkin toiseen, Tapparan toiminnassa vahvasti mukana olevalta henkilöltä tämmöistä kuuluu. Mutta onhan meillä Rete... :D

Pikkasen offtopic, sori.
Tätä lajia pitää pelata niin ilolla kuin surulla, niin intohimolla kuin vihalla.

-Ville Nieminen

tompo

  • Vieras
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #401 : Huhtikuu 22, 2008, 23:51:13 »
jos kaikki viittis lukea ilta-sanomien jutun tarkkaan niin ei ville niitä sanoja ole sanonu vaan hänen agenttinsa, joten taitaa olla vaan palkan arvon nostelua tommoiset jutut.... jos ville menee hifk:n niin mun puolesta voi jäädä sinne!

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #402 : Huhtikuu 23, 2008, 01:27:04 »
jos kaikki viittis lukea ilta-sanomien jutun tarkkaan niin ei ville niitä sanoja ole sanonu vaan hänen agenttinsa, joten taitaa olla vaan palkan arvon nostelua tommoiset jutut.... jos ville menee hifk:n niin mun puolesta voi jäädä sinne!

Jos itse viitsisit lukea jutun tarkkaan tai lukea aikasempia viestejä täältä, ni huomaisit, että Villen suuhun ne sanat oli laitettu.
"Niemisen pelaaja-agentti Petteri Lehto  taas ei halunnut kommentoida asiaa, mutta päähenkilö raotti hieman verhoa..."

Mutta edelleen ei mielestäni Villen sanomisista voi tehdä johtopäätöksiä siitä, että Hifki olisi Tapparaa parempi vaihtoehto. Ootellaan rauhassa. Sitten vasta hutkitaan.

Ja Juniorille. Eikös se Mikki jo kerran vastannu sulle, että pakkipäähän etsitään vahvistusta. Eikös se jo sulje Villen pois laskuista?;) Hah. Ei se Mikki varmaan maililla sulle sen enempää kerro ku mediallekaan...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2008, 01:56:10 kirjoittanut tsrautia »

Poissa S.T.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1265
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #403 : Huhtikuu 23, 2008, 07:01:10 »
KSML:n mukaan Villen kuukausiansio on 20000 euroa.

http://www.ksml.fi/kiekko/uutiset/nelj%C3%A4n-vaaran-jyp(110719).ecehttp://
Water is wet, the sky is blue, women have secrets. Who gives a fuck? 
-Joe Hallenback, The Last Boy Scout-

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #404 : Huhtikuu 23, 2008, 07:59:37 »
Raha puhuu lopulta kauneinta kieltä ja laulaa kauneimmalla sävelellä. Mutta jos Ville ajattelisi vain rahaa, niin hän ottaisi hatun kouraan, menisi Malmön "Mikin" juttusille ja kertoisi tulleensa toisiin ajatuksiin; Motivaatiota löytyy ensi kauden Allsvenskaniin. Jos palkka siellä on 400 k€, niin miettikääpä, paljonko bruttopalkan pitäisi Suomessa olla, jotta netto olisi sama kuin tuolla Ruotsissa!
Mitä tulee HIFKin ja Tapparan tekemien tarjousten eroon, niin paljonko -jälleen kerran- nettopalkka eroaisi?
Nyt ei kyse ole rahasta, Villen puolelta.

Sen sijaan, onko Tapparalla massia laittaa pöytään summaa, jonka Villen tasoinen kaveri voisi kunnialla hyväksyä? Tätä varmaankin väännetään nyt, ja Villen välihuudot IS:ssä ovat osa tätä peliä. Ja molempiin suuntiin tietenkin; myös HIFK pidetään varpaillaan ja odotetaan, josko siellä termostaatti pettäisi ja tulisi tarjous, josta kukaan ei voisi kieltäytyä.
Business as usual.
Tietenkin, mikäli Mikin ja Villen välit ovat "kuralla", niin haittaahan se toki sopparin tekemistä Tapparaan. Tähän en kuitenkaan usko, ei ne mitään ämmiä ole!

Ja vielä Villen ansiot pelaajana. Ville oli taitava äreä nuori, kun lähti suurin toivein NHL:ään Coloradoon, josta ei pelipaikkaa auennut. Farmiin mies laitettiin ja lappu perseeseen: "Maitojunalla takaisin Suomeen", koska kuviteltiin, ettei poikanen kestäisi farmipelien kovuutta. No, Ville yllätti varmasti kaikki jatkamalla vuodesta toiseen farmissa, kunnes pääsi Coloradoon, joukkueeseen, joka voitti Stanley-cupin. Tuolloin Ville takoi samaa luokkaa olevat pisteet Stanley cupissa kuin harkitsevainen Teemu viime kevään Stanley cupissa, tarkkoja lukemia en jaksa nyt kaivaa esiin.
Kaikesta tästä huolimatta Villeä on profiloitu goonina, puukätisenä turhakkeena, vaikka viime visiitti SM-liigassa olikin paraatimarssia pistepössin voittoon, kunnes käsi "meni poikki, poikki meni" Hämeenlinnassa TV-ottelussa. Se, että viime kausi Ruotsissa ei ollut paraatimarssia, johtui ties mistä. Tai johtui motivaation puutteesta, mikä sitten johtui ties mistä! Joten jotka pitävät Villeä vanhana ja ylihintaisena pelaajana, niin... pitäkää tunkkinne! Villehän on monipuolinen pelaaja ja kelpaisi sen vuoksi kenelle valmentajalle tahansa.
Nyt sitten keräystä pystyyn malliin Tarvainen viime kesänä, jos se auttaisi. Mää voin laittaa 50 € enkä halua nimeäni pelipaitaan.