Kirjoittaja Aihe: Ville Nieminen  (Luettu 1192938 kertaa)

Poissa ValeOrtopedi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3690 : Huhtikuu 06, 2015, 21:34:03 »
Koko show menee juuri niinkuin Ville ja uimalakki haluaa. Kaikki huomio kohdistuu Niemiseen, eikä esim. Siihen että tuomarilinja juuri sellaista kuin munapääRisto haluaa. Eka meni hermot faneilla,  ens pelissä varmaan jo Tapparan pelaajilla ja Risto ja Ville myhäilee.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3691 : Huhtikuu 06, 2015, 21:40:10 »
Oliko Ville Tapparassa tälläinen pyhä lehmä? Kaikki mitä tekee on niin hemmetin hienoa ja suunnitelmallista? Ville sitä ja Ville tätä, kaikki menee oikein päin niinkuin jessellä raamatussa.

Nelosen studio veti tämän jo ihan överiksi itkemällä tuosta Dixonin poikkarista.


Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3692 : Huhtikuu 06, 2015, 21:43:25 »
Oliko Ville Tapparassa tälläinen pyhä lehmä? Kaikki mitä tekee on niin hemmetin hienoa ja suunnitelmallista? Ville sitä ja Ville tätä, kaikki menee oikein päin niinkuin jessellä raamatussa.

Nelosen studio veti tämän jo ihan överiksi itkemällä tuosta Dixonin poikkarista.

Hyvä pointti, erityisesti tuo jonka tummensin.

Miten voikin olla, että juuri tämä kaikista niistä sadastaviidestäkymmenestä rikkeestä pelin aikana sai kommentaattoreiden huomion? Pelin luonne huomioon ottaen tuo ei ollut missään tapauksessa viheltämisen arvoinen.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3693 : Huhtikuu 06, 2015, 21:48:53 »
Oliko Ville Tapparassa tälläinen pyhä lehmä? Kaikki mitä tekee on niin hemmetin hienoa ja suunnitelmallista? Ville sitä ja Ville tätä, kaikki menee oikein päin niinkuin jessellä raamatussa.

Nelosen studio veti tämän jo ihan överiksi itkemällä tuosta Dixonin poikkarista.

Hyvä pointti, erityisesti tuo jonka tummensin.

Miten voikin olla, että juuri tämä kaikista niistä sadastaviidestäkymmenestä rikkeestä pelin aikana sai kommentaattoreiden huomion? Pelin luonne huomioon ottaen tuo ei ollut missään tapauksessa viheltämisen arvoinen.


Tämä. En tiedä johtuuko se tukevista värilaseista vai mistä mutta tuntuu siltä kuin kaikki olisivat Tapparaa vastaan, Studiossa ja selostuskopissa puututtiin tuomarilinjaan tasan kaksi kertaa, Kölli ihmetteli jostain käsittämättömästä syystä Lahdes muka helppoa jäähyä ja toinen kerta kun käytiin läpi tuota ruut.. siis Niemiseen kohdistunutta poikkaria. On jotenkin uskomatonta ettei missään mediassa puhuta Lukon pelityylistä. Sitten kun vertaa viime kevääseen kun Tappara ei pelanut lähellekkään yhtä törkeää esto peliä niin jokaikisessä mediassa huudettiin Kahvaraa ja liaanikiekkoa. Miten tää voi olla mahdollsita... Väärään ketjuun meni mutta ei voi mitään.

Poissa Battleaxe73

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 338
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3694 : Huhtikuu 06, 2015, 21:50:01 »
Kaikista parasta lääkettä Villelle olis tosiaan se, ettei anneta sen touhuille huomiota lainkaan. Itse osallistun tähän niin, etten enää kirjoita mitään tähän ketjuun ennen kuin pelit on ohi.

Poissa ValeOrtopedi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3695 : Huhtikuu 06, 2015, 22:02:48 »
Niemisen touhujen hienoudesta tiedä, mutta tällainen  tekopyhyys "  minulle Ville lakkasi olemasta kun veti Lukko paidan päälle" on suorastaan huvittavaa.  Jos äijä EI MAHDU Tapparaan,  tehkööt sitten töitään Raumalla. Jos esimerkiksi Haapala ei joskus ei mahtuisi Tapparaan,  ja ammatissaan haluaa jatkaa,  sitten menee sinne mihin huolitaan.  En tiedä miten Jezze Nasaretissa toimi,  mutta Ainakin Ville tekee sitä mitä odottaisin näkeväni vaikka Masilta,  jos irti pääsisi..sinne maalille menoa.  Ja jos ei muuta, niin Marjamäki voisi ensi pelissä hoitaa Villen pelistä pois,  tuskin paljon tarvii tanssiin kutsua,  niin olisi vastustajalla yksi kuvotus vähemmän käytössä, ja Masista jotain hyötyä :) ja jälleen kun Tappara pelaa,  foorumilla eniten keskustelua herättää..Ville Nieminen, Rauman Lukko.

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3696 : Huhtikuu 06, 2015, 22:30:43 »
Tämä. En tiedä johtuuko se tukevista värilaseista vai mistä mutta tuntuu siltä kuin kaikki olisivat Tapparaa vastaan, Studiossa ja selostuskopissa puututtiin tuomarilinjaan tasan kaksi kertaa, Kölli ihmetteli jostain käsittämättömästä syystä Lahdes muka helppoa jäähyä ja toinen kerta kun käytiin läpi tuota ruut.. siis Niemiseen kohdistunutta poikkaria. On jotenkin uskomatonta ettei missään mediassa puhuta Lukon pelityylistä. Sitten kun vertaa viime kevääseen kun Tappara ei pelanut lähellekkään yhtä törkeää esto peliä niin jokaikisessä mediassa huudettiin Kahvaraa ja liaanikiekkoa. Miten tää voi olla mahdollsita... Väärään ketjuun meni mutta ei voi mitään.
Täähän on niin tuttua paskaa että ei voi ketään enää yllättää. Pitkältä ajalta median luoma maine ja nyt kun vastapuolella osataan lyödä lisää löylyä niin tässä tulos - näkyy erittäin konkreettisesti myös käytännössä jään tasolla, ei pelkästään keskustelupalstoilla. Ja jälleen Kölli Kortelainen todisti sen miksi on tuhat kertaa Grönmania huonompi ja Tapparavihaaja. Täysin puusilmäisiä kommentteja ilman mitään häpyä. Mainitaan nyt Ville Nieminenkin, se on toinen niistä löylynheittäjistä.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3697 : Huhtikuu 06, 2015, 22:56:09 »
Kaikista parasta lääkettä Villelle olis tosiaan se, ettei anneta sen touhuille huomiota lainkaan. Itse osallistun tähän niin, etten enää kirjoita mitään tähän ketjuun ennen kuin pelit on ohi.
Yhdyn tähän. Fanit kannustakoot omiaan hallilla ja Green ja Kanki käy möyhimässä jos tulee ylilyöntejä.
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3698 : Huhtikuu 07, 2015, 03:56:14 »
Kaikista parasta lääkettä Villelle olis tosiaan se, ettei anneta sen touhuille huomiota lainkaan. Itse osallistun tähän niin, etten enää kirjoita mitään tähän ketjuun ennen kuin pelit on ohi.
Yhdyn tähän. Fanit kannustakoot omiaan hallilla ja Green ja Kanki käy möyhimässä jos tulee ylilyöntejä.
Ihmettelin kyllä hieman kun sen yhden nujakan jälkeen yleisö mylvi Villen nimeä eikä kannustanut Greeniä.  :o Greeneri on kuitenkin Tapparan miehiä, Ville ei (tänä keväänä). Ja ihan senkin takia että jos yritetään päästä Villen ihon alle, niin paremminhan sekin toimisi jos Ville huomaisikin että "omat" onkin kääntyneet vastaan.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2015, 04:01:17 kirjoittanut TJ »
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3699 : Huhtikuu 07, 2015, 07:24:27 »
Kaikista parasta lääkettä Villelle olis tosiaan se, ettei anneta sen touhuille huomiota lainkaan. Itse osallistun tähän niin, etten enää kirjoita mitään tähän ketjuun ennen kuin pelit on ohi.
Yhdyn tähän. Fanit kannustakoot omiaan hallilla ja Green ja Kanki käy möyhimässä jos tulee ylilyöntejä.
Ihmettelin kyllä hieman kun sen yhden nujakan jälkeen yleisö mylvi Villen nimeä eikä kannustanut Greeniä.  :o Greeneri on kuitenkin Tapparan miehiä, Ville ei (tänä keväänä). Ja ihan senkin takia että jos yritetään päästä Villen ihon alle, niin paremminhan sekin toimisi jos Ville huomaisikin että "omat" onkin kääntyneet vastaan.
Mitä? Huudettiin Villee? Ei jumalauta on se hyvä etten ollut kuulemassa paikan päällä. Olis korkea aika kaikkien tajuavan, että jos kannattaa seuraa nimeltä Tappara, niin Ville ei kuulu siihen vaan on vastustaja ja kohtelu sen mukaan.
Pitääkö siis jotkut edelleen Villeä Tappara legendana? En koskaan oo ymmärtänyt näitä paita kattoon juttuja, kun katsoo ketä siellä on niin eihän Ville oo mitään, ei niin mitään.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3700 : Huhtikuu 07, 2015, 08:52:13 »
Jospa tuolla huutelulla oli tarkoitus lämmittää lisää Nemoa..."Villee, Villee..". Mene ja tiedä. Mutta jätetään nyt tämän gorillan touhut oman arvoonsa ja keskitytään vain Tapparaan.

Poissa MadLeka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3701 : Huhtikuu 07, 2015, 09:29:08 »
Jospa tuolla huutelulla oli tarkoitus lämmittää lisää Nemoa..."Villee, Villee..". Mene ja tiedä. Mutta jätetään nyt tämän gorillan touhut oman arvoonsa ja keskitytään vain Tapparaan.

Näinhän se meni, jonka jälkeen alkoi "let's go Josh Green, Let's go -kannustus. Tai sinne päin ainakin.

Poissa Caipira

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3702 : Huhtikuu 07, 2015, 09:32:50 »
Lainaus
Pitääkö siis jotkut edelleen Villeä Tappara legendana? En koskaan oo ymmärtänyt näitä paita kattoon juttuja, kun katsoo ketä siellä on niin eihän Ville oo mitään, ei niin mitään.

Tästä en vois olla enempää samaa mieltä! Mä kannustan Tapparaa - ja vain Tapparaa - ja siihen ei kuulu herra nimeltä V. Nieminen mitenkään muuten kuin erään nuoren maalivahtilupauksen muodossa ;)

Muutenkaan en oo tätä ylenpalttista Nemo -palvontaa ymmärtänyt koskaan, mut se lienee vain ja ainoastaan mun oma ongelmani. Joka tapauksessa, jos Tapparan joukkue/valmennus/fanit antaa ton pellen (sekä sen toisen pellen, jolla on vähemmänpuoleisesti hiuksia) päästä tolla showlla oman ihonsa alle, niin oon t o d e l l a pettynyt. Kumpikaan ei noista heeboista ei ansaitse Tapparan suunnalta tasan yhtään huomiota. Paitsi ehkä vähän sitä poikittaista selkään.    :-X
♥ Kirveet rinnoissaan ♥

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3703 : Huhtikuu 07, 2015, 10:14:10 »
Jospa tuolla huutelulla oli tarkoitus lämmittää lisää Nemoa..."Villee, Villee..". Mene ja tiedä. Mutta jätetään nyt tämän gorillan touhut oman arvoonsa ja keskitytään vain Tapparaan.

Näinhän se meni, jonka jälkeen alkoi "let's go Josh Green, Let's go -kannustus. Tai sinne päin ainakin.
Tää Let's go Josh Green -huutelu meni multa ainakin ohi, ehkä se ei vaan erottunu sieltä mylvinnän seasta mun paikalleni mutta hyvä jos sitäkin huudettiin. Ja joo, enemmän se Villelle huutelu vaikutti ivalliselta kun kannustukselta, mutta molemmilla lienee Villeen sama vaikutus. Tuskin se menoa ainakaan hidastaa kun huomaa että saa vieläkin hakametsän syttymään.
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3704 : Huhtikuu 07, 2015, 10:32:52 »
Eihän Nieminen mitenkään puskista pääse tuleen MUTTA.

puhutaan ihan mitä vaan Villen urasta, niin tällasta Jarkko Ruutumaista temppuilua se on harrastanu kyllä tosi vähän. Mokkeja on kolattu, väärin on taklattu , on ärsytetty, pidetty mailoista kiinni, ränkytetty ja pyyhitty hanskalla naamaa, mutta tällasta teatteria ei oo joko A) uskaltanu pitää( NHL) tai B annettu pitää(Tappara).

Änärissä tää oli rajalliset taidot omaavalle pelaajalle se ainoo rooli otettavaks. Agitaattori. Siellä ei vaan kannata mennä ihan näin pitkälle, ellei sit oo oikeesti palaa tapella.

Venäjällä keskityttiinkin sit jo pelaamiseen, kun uralle piti saada vielä jatkoo ja kaikkea , harjoittelua myöten piti uusia, että näin myös kävisi.

Tapparassa 2005 oltiin vielä NHL kamaa. Sillon voi pelata jo Liigassakin jotain muuta roolia kuin agitaattoria. Myöhemmin Barkovin kanssa Rautakorven alaisuudessa rooli oli erilainen. Rautakorpi ei edes varmasti antanut haaskata energiaa tällaiseen ja tarjolla oli alkuun ainakin pelaavaa roolia, joten boksistakin olisi hyvä olla pois.

Tapparassa kun Ville sit anto sääntöjen rajamailla liikkuvia taklauksia ja länkytti tuomareille, paukku ne boksin ovet tiuhaan. Kymppejä tuli harjotuskausilla vissiin aina rajusti ja kauden aikanakin ainakin kertaalleen täyteen.

Mites nyt.

Nieminen luisteli Maanantainakin VAIHTOAITIOSTA, ylimääräisenä pelaajana , pelikatkon aikana, olematta edes joukkueensa kapteeni, lässyttämään tuomareille, ainakin kolmesti, eikä YHTÄÄN kymppiä.

Veikkaan ,että kirvespaidassa olis tullu ainakin yks.

Sanokaa mitä sanotte. Väittäkää, että tällanen se aina on ollu. Sanokaa ,että mä en tunne miehen uraa. Väittäkää mua räkänokaks,huonomuistiseks, takinkääntäjäks, mutta tää ei oo se Ville jonka paidan mä ostin. Jota mä oon seurannu pitkään ja arvostanu.

Nyt kun on sanomattakin selvää, kun sen näkee jäällä, että Niemisellä ei oo juurikaan mitään annettavaa enää pelillisesti, niin kyllä se Tappara johto oli vaan oikeessa kun tarjos Villelle pestiä valmennushommissa. Ville varmaan jossain määrin tietää tän ja tajuaa olleensa väärässä. Siksi halu voittaa kannu on suuri. Samalla todistaa jollain tapaa Tapparalle olleensa oikeassa ja toisaalta voittaa se pysti mitä Villellä ei vielä ole.

 Henkilökohtaisesti olen silti jo tässävaiheessa sitä mieltä, että Tappara oli Villen uran suhteen oikeassa. Olis saanu kunniakkaan päätöksen uralleen. Se ,että pelaa Lukossa 30-40 peliä peliajan ollessa n.9 min. /peli, ei mielestäni ainakaan todista asiaa toisin, VAIKKA Lukko voittaisi kannun.

Kehtaakin alkaa jollekkin Greenille. Kyllä Joshkin varmaan ajatteli siinä, että ooksää tosissas.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.