Kirjoittaja Aihe: Ville Nieminen  (Luettu 1192714 kertaa)

Poissa C4

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 416
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3510 : Helmikuu 19, 2015, 13:59:01 »
Ei tuohon seruaavaan lukko peliin sais Fan clubin kukittamista/muuta hässäkkää ennen peliä?

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3511 : Helmikuu 19, 2015, 14:25:18 »
Ei tullut ihan yllätyksenä tuo Niemisen lopetuspäätös, on tainnut viime ja tämä kausi olla jo
hiukan hankalaa tuo kiekonpeluu Villellä. Iso käsi ja kiitos Villelle näistä kiekkovuosista!
Ainoa tahra oikeastaan Tapparalaisena Villen kilpeen jäi tuo viimeinen kausi Lukon paidassa,
eipä nuo jokakeväiset joukkueiden arpomiset niin paljoa haitanneet, tyypillistä Villeähän nuo.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3512 : Helmikuu 19, 2015, 14:31:17 »
Lainaus
- Mitäkö seuraavaksi? Kyllä tässä ollaan suuntaamassa valmennukseen. Nieminen kertoo.

Lainaus Iltasanomien artikkelista. Samainen aviisi uutisoi Syyskuussa, että Niemisellä olisi jo voimassaoleva esisopimus valmennustehtävistä Tapparan kanssa.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3513 : Helmikuu 19, 2015, 16:32:38 »
Nyt täytyy kyllä toivoa ihan Niemisen vuoksi, että Lukko menee tällä kaudella päätyyn asti.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa sorrow

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3514 : Helmikuu 19, 2015, 18:28:21 »
Ny täytyy toivoa et menee päätyyn asti vasta Tapparan valmennuksessa :o

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3515 : Helmikuu 19, 2015, 20:54:59 »
Nyt täytyy kyllä toivoa ihan Niemisen vuoksi, että Lukko menee tällä kaudella päätyyn asti.

Kaunis ajatus. Huolimatta siitä suunnattomasta kunnioituksesta Niemistä kohtaan mun on mahdoton toivoa minkään muun joukkueen mestaruutta kuin Tapparan. Sitä Niemisen kannattamista voidaan harkita, jos Tappara ei oo enää mukana. :)

Poissa Corkscrew

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 575
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3516 : Helmikuu 19, 2015, 21:03:37 »
Jaa-a. Mä luulen että syvällä sisimmässään Villelle merkkaisi Kanada-malja Tapparassa n. 1000 kertaa enemmän kuin Lukko-paidassa. Eihän sitä mies myöntää voi, mutta niin se on jos hän niin kova Tappara-fani on mitä on antanut ymmärtää. Stanley cup löytyy, niin mitä SM-kulta Lukon nelosketjussa lämmittäisi? Jos Tappara putoaa, niin sen jälkeen ihan sama mihin mestaruus menee.

Poissa Armas T. Koljonen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 45
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3517 : Helmikuu 19, 2015, 21:23:57 »
Opiskelijana minulla on melko harvoin varaa käydä paikanpäällä matsissa, mutta tuohon Lukko-peliin lienee pakko saapua.
En osaa sanoa, miten suhtautuisin Villen mestaruuteen Lukko-paidassa, jos Tappara sen vuoksi jäisi ilman, mutta sen voin sanoa, että jos Ville maalin hakametsässä 27.2 tekee, aion hurrata.

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3518 : Helmikuu 19, 2015, 21:26:49 »
Ville saattaa olla viimeinen tapparalainen ns. peliä suurempi hahmo ja seuraikoni. Minun mielestäni se mestaruus olisi oikeutettu vaikka Lukon paidassa, niin uskomaton kruunu se olisi miehen hienolle uralle pelaajana.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3519 : Helmikuu 19, 2015, 21:44:28 »
Ville saattaa olla viimeinen tapparalainen ns. peliä suurempi hahmo ja seuraikoni. Minun mielestäni se mestaruus olisi oikeutettu vaikka Lukon paidassa, niin uskomaton kruunu se olisi miehen hienolle uralle pelaajana.

Uskon myös vahvasti, että Nieminen valitsi uudeksi seurakseen nimenomaan Lukon sen takia, että uskoi siihen, että Lukko mestaruuden tällä kaudella vie / mahdollisuus mestaruuteen on parempi kuin Tapparassa. Luulen, että Lukko kyllä tulee olemaan todella valmis playoffeissa. Heillä on ihan yhtä katkerat kaksi vuotta takana kuin Tapparalla; ensin ulos Tapparaa vastaan välieristä 4-0 ja seuraavana vuonna päästiin jo kolme napsua lähemmäksi ja Tappara voitti enää sarjan 4-3, mutta samassa vaiheessa laulukuoroon silloinkin. Tapparallakin luulisi, että motivaatiota ja sitä "ylimääräistä tunnelatausta" löytyisi tänä vuonna nimenomaan saalistaa sitä mestaruutta, koska niin lähelle ollaan kaksi kertaa jo päästy, mutta se joku on puuttunut vieläkin. Tuleeko se "joku" sitten peli-ilon ja tällaisen runkosarjan jälkeen jalostuneessa muodossa näkyviin? Voi olla ja sitä on syytä myös toivoa.

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3520 : Helmikuu 19, 2015, 21:55:40 »
Nyt täytyy kyllä toivoa ihan Niemisen vuoksi, että Lukko menee tällä kaudella päätyyn asti.
Näin, jos Tappara ei ole enää kuviossa mukana.
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3521 : Helmikuu 19, 2015, 22:08:34 »
Sen verran Villeä fanitan, että jos Lukko vie mestaruuden niin ei haittaa pätkääkään. Ois ollut hienoin tapa päättää ura mestaruuteen Kirves rinnassa, mutta mestaruuden soisin Niemiselle vaikka väärissäkin väreissä.

Toivon, että Ville nähdään Tapparan penkin takana mahdollisimman pian. Ensin apuvalmentajana ja jossain vaiheessa pääkoutsina...
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3522 : Helmikuu 19, 2015, 22:22:57 »
Sellanen kutina mulla on, että ei Villestä ole kyllä kakkosvalkuksi kenellekään. Sen verran vahva persoona on kyseessä. Tai sitten sen ykkösen on oltava sellainen jota ville A) kunnioittaa syvästi B) ajattelee täysin samalla tavalla kiekosta.
Villellä on kyllä mun mielestä siinä mielessä hyvät edellytykset huippuvalmentajaksi, että hänellä on hyvä ulosanti ja hän osaa pukea sanoiksi sen mitä pelistä havainnoi. Lisäksi päävalmentajana Ville olisi se suurin auktoriteetti, jolloin hän tekisi viimeisen päätöksen. Sopii varmasti Villen pirtaan.
Ongelmiakin voi tulla. Kaikki pelaajat eivät välttämättä tule toimeen Villen kanssa. Lisäksi on olemassa vaara, että Ville persoonallaan varastaa koko shown ja tavallaan se unohtuu, että valmentaja on pelaajia varten.
Peliuralta Villestä jää kaivelemaan se, että piti vielä lähteä Raumalle. No toki se kannu häneltä puuttuu ja se suotakoon hänelle, jos Tappara ei finaaleissa pelaa.


"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3523 : Helmikuu 20, 2015, 12:25:34 »
Peliuralta Villestä jää kaivelemaan se, että piti vielä lähteä Raumalle. No toki se kannu häneltä puuttuu ja se suotakoon hänelle, jos Tappara ei finaaleissa pelaa.

Minulla on aivan samanlaisia ajatuksia. Ville on kuitenkin sen Stanleyn voittanut ja ura liigassa ei kuitenkaan mikään älytön ole, niin hiukan itselleni hiipii ajatus olisiko se voittaminen edes niin tärkeää. Varsinkin kun tietää Tapparan tärkeyden Niemiselle, niin tuntuisiko sitten lopulta kuitenkaan niin mahtavalta saavuttaa jossain muualla? Vai ajaisiko jopa kahdet finaalitappiot sen edelle sitten myöhemmin eläkepäivillä miettien.

Kyllä tässä Tappara ja Nieminen nyt vuoden takia vähän turhan paljon rikkoivat. Itse en ainakaan toivo Lukolle yhtään sen enempää mestaruuttua kuin muullekaan jengille jos Tappara tippuu.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2015, 12:30:31 kirjoittanut coly »

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3524 : Helmikuu 20, 2015, 12:28:23 »
Täytyy toivoa ettei Tappara kohtaa Lukkoa finaaleissa.  ???
Tätä ei saa ottaa talteen.