Kirjoittaja Aihe: Ville Nieminen  (Luettu 1192565 kertaa)

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3210 : Kesäkuu 04, 2014, 06:55:34 »
Melko kattava analyysi Niemisen Lukko-siirrosta ja Tappara urasta: http://kiekko.ninja/t/ville-nieminen-rauman-poika/38
No niinpä oli! Kiihkoton, klikkihuoraamaton, asiallinen ja pohdiskeleva, faktoissa pitäytyvä kirjoitus. Dix poang.
Johtava analyytikko kirjoittanut asiallisesti, herran juttujahan pitää ruveta lukemaan. Tämmöisiä juttuja enemmän, kiitos!

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3211 : Kesäkuu 04, 2014, 18:06:16 »
On kyllä aika yhtälö tää Tappara-Nieminen-valmentaja-Leinonen.

Onko Leinonen niin vietävissä että kun Jukka osoittaa kiinnostusta tulla """kotiin""" niin heti aukeaa kaikki ovet kassakaappia myöden. Muut valmentajat on saanu todella rajallisen kokoonpanon työhönsä. Jukalle annetaan aina. Ja sopparit on vain muodollisuus. Oikeen v*tuttaa nää sopparit kun lähdetään heti pois kun tulee tarjouksia. Niemisellä taas melki joka suuntaan ollut jotain kismaa.. Leinoselta puuttuu kiekkoon liittyvä idea. Sen näkee hyvin aina Rautakorven lähdön jälkeen.. nyt kun pitäis panostaa valmentajaan niin taas keltanokka. Toivotaan ettei seuraavaa mitalia tarvi odottaa Rautakorven xxxx paluuseen asti. Joskus tuokin napanuora pitää katkaista. Oliskos Nieminen joukkuees jos olis pysynyt hiljaa kauden aikana. Vai oliko jo kerrottu et moroNemo.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa FrozenStar

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3212 : Kesäkuu 05, 2014, 01:15:38 »
On kyllä aika yhtälö tää Tappara-Nieminen-valmentaja-Leinonen.

Onko Leinonen niin vietävissä että kun Jukka osoittaa kiinnostusta tulla """kotiin""" niin heti aukeaa kaikki ovet kassakaappia myöden. Muut valmentajat on saanu todella rajallisen kokoonpanon työhönsä. Jukalle annetaan aina. Ja sopparit on vain muodollisuus. Oikeen v*tuttaa nää sopparit kun lähdetään heti pois kun tulee tarjouksia. Niemisellä taas melki joka suuntaan ollut jotain kismaa.. Leinoselta puuttuu kiekkoon liittyvä idea. Sen näkee hyvin aina Rautakorven lähdön jälkeen.. nyt kun pitäis panostaa valmentajaan niin taas keltanokka. Toivotaan ettei seuraavaa mitalia tarvi odottaa Rautakorven xxxx paluuseen asti. Joskus tuokin napanuora pitää katkaista. Oliskos Nieminen joukkuees jos olis pysynyt hiljaa kauden aikana. Vai oliko jo kerrottu et moroNemo.
Anteeksi off-topic, mutta itse en välttämättä kutsuisi herra Tapolaa keltanokaksi. Kaveri kuitenkin ollut apuvalmentajana voittamassa kahta peräkkäistä hopea-mitalia. Ei Rautakorpi itse kaikkea valmennusta hoida. Ja sitä paitsi "Jokaisella on aina eka kerta". Ehkä emme edes halua Rautakorpea takaisin ensi kauden jälkeen?

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3213 : Kesäkuu 05, 2014, 07:45:04 »
Anteeksi off-topic, mutta itse en välttämättä kutsuisi herra Tapolaa keltanokaksi. Kaveri kuitenkin ollut apuvalmentajana voittamassa kahta peräkkäistä hopea-mitalia. Ei Rautakorpi itse kaikkea valmennusta hoida. Ja sitä paitsi "Jokaisella on aina eka kerta". Ehkä emme edes halua Rautakorpea takaisin ensi kauden jälkeen?
Hän on kuitenkin vastuuvalmentajana keltanokka ja kaikista menestysvalmentajien apuvalmentajista ei edes tule liigatason valmentajaa. Aika näyttää miten Tapolan käy, mutta itselläni ainakin on sen verran vahva luotto Rautakorven takuuvarmaan työhön, että siihen nähden on edessä jonkin asteinen "riski". Toinen asia on, että saako Tapola tahtonsa pelaajien suhteen yhtä hyvin läpi, kuin Rautakorpi sai. Toistaiseksi pelaajarintamalla näyttää kuitenkin aika hiljaiselta.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3214 : Kesäkuu 05, 2014, 08:05:25 »
Anteeksi off-topic, mutta itse en välttämättä kutsuisi herra Tapolaa keltanokaksi. Kaveri kuitenkin ollut apuvalmentajana voittamassa kahta peräkkäistä hopea-mitalia. Ei Rautakorpi itse kaikkea valmennusta hoida. Ja sitä paitsi "Jokaisella on aina eka kerta". Ehkä emme edes halua Rautakorpea takaisin ensi kauden jälkeen?
Hän on kuitenkin vastuuvalmentajana keltanokka ja kaikista menestysvalmentajien apuvalmentajista ei edes tule liigatason valmentajaa. Aika näyttää miten Tapolan käy, mutta itselläni ainakin on sen verran vahva luotto Rautakorven takuuvarmaan työhön, että siihen nähden on edessä jonkin asteinen "riski". Toinen asia on, että saako Tapola tahtonsa pelaajien suhteen yhtä hyvin läpi, kuin Rautakorpi sai. Toistaiseksi pelaajarintamalla näyttää kuitenkin aika hiljaiselta.
Kyllä se määritelmä keltanokasta täyttyy kiistatta aikuisten sarjassa Tapolan kohdalla. Positiivista on kuitenkin se että on ollu pitkään kunnon opissa ja on ollut aikaa ja mahdollisuus sisäänajoon, toisin kuin vaikka Hirvonen jokunen vuosi sitten.
Tuohon saako Tapola tahtonsa läpi pelaajien suhteen kuten Rautakorpi, tarkoittanet pelaajahankintoja. Kuinka Tapolan ymmärrys käy yhteen meidän pelaajakoordinaattorin kanssa mutta ennenkaikkea kirstunvartijan kanssa, tässä on näytön paikka kauden aikana. Nyt mahdollisiin (jos niitä edes on) esisopimuksiin on Jukka vielä voinu vaikuttaa, joten vasta siirtorajalla nähdään Tapolan hauiksen mitta.

Helkkari: täysin oftopic.... tarvis katsoa tuo otsikko välillä :(

No lisätään että Tapolaa saattaa helpottaa kun tulevaisuuden valmentaja ei ole just nyt joukkueessa. Nitkahdus topiccia kohti.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2014, 08:22:55 kirjoittanut 4_TRA »

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3215 : Kesäkuu 05, 2014, 08:24:19 »
Alkaa jo meneen maku tästä Ville-gatesta. Jumaleizzön minkälaiset mittasuhteet tää asia on saanu. Ei riitä enää foliohattukaan suojaan kun kaikki tuntuu liittyvän kaikkeen.

No Ville voi sit Nummisen Tepon kanssa kattella niitä paitoja siellä hallin katossa. Tällasina hetkinä on sitä Ojasen Jannea aika ikävä.

ps. Ei tässä nyt mitään uusia juttuja oo tullu julki. Ihan noin yleisesti ottaen hatuttaa.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa Ansakorpi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 566
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3216 : Kesäkuu 06, 2014, 22:34:32 »
Parhaimmillaan suuri persoona on sellainen, joka tosissaan sytyttää koko porukkaa, jopa ilta illan jälkeen, kannustaa ja motivoi.

Pahimmillaan suuri persoona voi olla kuin Paavo Pesusieni, joka imaisee pukukopin hienhajuntäyteisestä atmosfääristä sen vähänkin hapen, joka on jäljellä :)
Ei myö tiietä, myö ajetaan vaan mopolla!

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3217 : Kesäkuu 07, 2014, 10:42:27 »
Melko kattava analyysi Niemisen Lukko-siirrosta ja Tappara urasta: http://kiekko.ninja/t/ville-nieminen-rauman-poika/38
Todella kiinnostava analyysi. Se osui aivan naulan kantaan.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa Iceman88

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3218 : Kesäkuu 13, 2014, 11:42:46 »
Nemo esittelemässa aamun Huomenta Suomi- ohjelmassa Tamperetta. Lukon huppari päällä tietysti  8)
http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/smliiga/uutiset.shtml/2014/06/1905440/ville-niemista-ei-kylmaa-kulkea-tampereella-lukon-paidassa

Poissa Pleijariheijari

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 83
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3219 : Kesäkuu 13, 2014, 13:43:19 »
Kylläpäs on vaivalloisen näköistä tuo Nemon kävely. :o Sanoi itse ettei oo ikinä kävellyt kuin balettitanssija mutta silti.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3220 : Kesäkuu 13, 2014, 14:47:35 »
Kyllä mun silmissä alkaa suuresta idolista melkoinen pelle kuoriutua.

Jotenkin alkaa pursuamaan esiin tuollainen yliesittäminen pelaamisestaan Lukossa.

Poissa Iceman88

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3221 : Kesäkuu 13, 2014, 14:51:54 »
Kyllä mun silmissä alkaa suuresta idolista melkoinen pelle kuoriutua.
Jotenkin alkaa pursuamaan esiin tuollainen yliesittäminen pelaamisestaan Lukossa.

Ei kahta sanaa, missä Nemo olisi mieluiten ensi kaudella pelannut ja kun omasta kodista potkitaan kylmästi pihalle, niin syöhän se miestä ja itse ainakin ymmärrän ton piilokuittailun, mitä tuo uuden seuran paita päällä hilluminen on.

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3222 : Kesäkuu 13, 2014, 14:54:04 »
Kyllä mun silmissä alkaa suuresta idolista melkoinen pelle kuoriutua.

Jotenkin alkaa pursuamaan esiin tuollainen yliesittäminen pelaamisestaan Lukossa.

Hyvin samat fiilikset. Jotenkin muistuttaa teini-ihmisen käytöstä sen jälkeen, kun seurustelukumppani on jättänyt. Äkkiä uutta paria kainaloon ja sitten esitetään, että kaikki on niin helkkarin hienoa. Ehkä Villen sisäinen teini on kuoriutunut?

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3223 : Kesäkuu 13, 2014, 14:59:47 »
Ei kahta sanaa, missä Nemo olisi mieluiten ensi kaudella pelannut ja kun omasta kodista potkitaan kylmästi pihalle, niin syöhän se miestä ja itse ainakin ymmärrän ton piilokuittailun, mitä tuo uuden seuran paita päällä hilluminen on.

Tottakai olisi pelannut mieluiten vain ja ainoastaan Tapparassa. Nyt ei mennyt niinkuin Strömsössä tämä.

Silti nimenomaan tuollainen piilokuittailu ottaa minun päähäni ja tuntuu todella lapselliselta. Vaikka kohtelu olisikin ollut tylyä niin silti Nieminen ei mielestäni kunnioita Tapparaa ja vuosiansa. Jos fanien ja kannattajien pitää ns. get over it, niin samaa suosittelisin kyllä Niemiselle. Mies hokee sopimuksen julkaisuissa samoja asioita kuin Tapparassa ollessaan tekemässä tarinaa, niin on siellä kyllä hiukan kuin enemmän hampaan koloon jäänyt.

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3224 : Kesäkuu 13, 2014, 22:38:45 »
No totta helvetissä se mainostaa uutta seuraansa. Eihän se voi nyt Lukko-sopimuksen kirjottaneena Tappara-paidassakaan pyöriä telkkarissa murehtimassa kuinka hieno ois ollu jatkaa tarinan kirjotusta Tapparassa mutta kun ei saa. Tuossahan näytetään Lukko-faneille että ei tässä Tapparaan haikailla vaan ollaan täysillä mukana, mikä on mun mielestä täysin a) ymmärrettävää b) hyväksyttävää. En minä tuolta ainakaan mitään piilokuittailua löytänyt, ehkä sit ei oo vaan tarpeeks oranssit lasit?
Tätä ei saa ottaa talteen.