Kirjoittaja Aihe: Ville Nieminen  (Luettu 1192670 kertaa)

Poissa Jopi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3180 : Toukokuu 28, 2014, 18:30:56 »
Kylläpä tuntuu pahalle. Oli oksettava nähdä Nieminen lukko paidassa ja "hehkuttamassa" lukon tulevaa kautta. Villen viimeisen matkan olisi pitänyt päättyä tappara paidassa jonka rinnassa on C kirjain. Kun Janne aikoinaan lopetti niin lohduttautui sillä että Ville vielä pelaa. Uskomattoman hieno persoona joka on aina puhunut tapparasta kun perheestä.  Vaikka on pelannut muuallakin nii  aina mediassa jaksanut hehkuttaa kirvesrintoja. On pitänyt huolta ja Kehittänyt nuoria tappara pelaajia. Kontiola,  Lehterä ja Barkov kirkkaimpina tähtinä. Tollaset on korvaamattomia juttuja. Varmasti on myös Villessä vikaa eikä ole helpoin persoona, mutta vaikka olis kuinka Perseestä niin toimistolla pitäisi hammasta purren hyväksyä se ja jatkaa sopimusta. Ei tässä olla missään nimessä seuraa hylkäämässä mutta tuntuu että seura hylkää fanit. Kenelle tätä tehdään? Kuinka paljon seura on tehnyt rahaa Ville Niemisellä? Jokaisessa mainoksessa käytettiin Villeä, koska Ville antoi seuralle kasvot!? Varmasti viime vuodet myydyin fanipaita olu Villen nimellä? Ja myös huiveja sai missä oli Villen kuva. Nimon paita kuuluu hakametsän kattoon! Suomen legendaarisimman hallin kattoon. Kattoon jonne on varmasti kaikkein vaikein suomessa saada paitaansa. Onko katossa nyt yhtään paitaa jotka ovat edustaneet suomessa muutakin seuraa kun tapparaa??

Nyt olen mutustellut tätä uutista ja itseäni ihmetellen totean, ettei Ville siirto juurikin Lukkoon tunnu kovin pahalta. Kaikkea hyvää Villelle ja Tappara-Lukko pelissä nähdään.

Muuten komppaan täysin pete8:n juttua. Siinä on kaikki samat pointit joita itsekin olen case Villestä ajatellut.

Poissa sami

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 40
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3181 : Toukokuu 28, 2014, 20:23:33 »
Aamulla Länsi-Suomi yllätti ja kahvit oli mennä väärään kurkkuun. Myöhemmin olo on tasaantunut ja tulee myös nämä positiiviset asiat mieleen kuten nyt voi mennä Äijänsuolle katsomaan jotain Lukon pelejä ihan muuten vaan, kun on joku jota seurata vaikkaki tuo Tuhva-kiekko on aikas karseeta.

Joukkue tarvitsee persoonia, jotta oma mielenkiintoni säilyisi ja jaksaisi useampia pelejä seurata. Toivottavasti Tapparakin saisi jotain Villen tilalle.

-Sami

Mode-edit: 14 turhaa rivinvaihtoa lopusta pois
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2014, 20:24:52 kirjoittanut Screamager »

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3182 : Toukokuu 28, 2014, 21:54:24 »
Niin olikohan tämä iso juttu Palo-Penalle? Kuitenkin tunnettu Lukko-fani ja Niemisen kaveri.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3183 : Toukokuu 28, 2014, 22:03:57 »
Minähän en mistään mitään oikeasti tiedä, mutta:

Ville taisi olla yksi seuran kalleimmista pelaajista. Kun kausi Villen osalta oli mitä oli (totuuden nimissä täytyy sanoa, että Villen uraan mahtuu viime kautta PALJON parempia kausia enemmän kuin viime kautta heikompia), saattoi Tappara ilmoittaa Villelle, että "kyllähän toi optio käyttääkin voidaan, mutta ehdoista neuvotellaan sitten vähän enemmänkin". Joka sitten käytännössä tarkoitti sitä että Villen olisi pitänyt tyytyä todella reiluun palkanalennukseen ja rooliin nelosketjussa/popcornketjussa. Ja sitten menivät sukset ristiin Villen mahdollisesti ilmoitettua ettei ole nelosketjun eikä ainakaan popcornketjun mies. Ja palkankin pitäisi olla ykkös-kakkosketjun tasoa.

Ja kyllähän se taitaa niin olla, että viime kausi valitettavasti näytti sen suunnan mihin Villen ura alkaa lähtemään. Niin kuluttavalla pelityylillä kuin Ville pelaa, uran päätös tulee väistämättä eteen aikaisemmin kuin joillain Helmisillä, Ojasilla sun muilla.

Tässä kiteytettynä melkolailla samoin kuin itsekkin ajattelen. Olisin mielelläni pitänyt Villen Tapparassa mutta viime kauden näytöillä ei ollut mahdollista tarjota ykkösketjun paikkaa ja palkkaa. Villen itse ajatellessa asiaa toisin on vain hyvä että löytyi seura joka Villeen uskoo. Enkä pahastuisi vaikka Ville onnistuisikin ja pelaisi taas 50 pisteen kauden. Itse en kyllä moiseen usko eikä tainnut uskoa Tapparan johtokaan, ja siksi asiat menivät niinkuin menivät.

Ei liene ihan pois laskuista sekään vaihtoehto että jos Villen ensi kausi näyttää samalta kuin juuri päättynyt, niin hänet nähtäisiin vielä kauden tai parin verran kolmoskentän veivaajana Tapparassa Lukko-vuoden jälkeen. Jotenkin tuntuu että ei Villen sukset niin ristiin seurajohdon kanssa menneet etteikö olisi mahdollista palata kun myöntää vain itsekkin olevansa rooliltaan ja palkkaukseltaan kolmosketjun pelaaja.

Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa Puolesta

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 197
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3184 : Toukokuu 29, 2014, 10:33:32 »
Ville saattaa inostua Lukossa hyväänkin kauteen, mutta eri asia on se olisiko tehnyt saman Tapparassa. Uusi näyttöpaikka tuo virtaa. Vanhassa paikassa on inhimillistä hiljalleen hiipua. Kova on Lukon kokenut kalusto, saa nähdä mitä tuo tullessaan sinne.

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3185 : Toukokuu 29, 2014, 11:21:17 »
Lukkofanit vaikuttavat hieman hämmentyneiltä Villen siirrosta, mutta positiivisia tunteita siirto kuitenkin herättää:
Päällikkö, A paitaan, hieno soturi ja hyvä hankinta, odotetaan kovaa taistelua ja esimerkkiä, Stanley Cup -voittaja.
Eiköhän Villen ole hyvä olla Lukossa ensi kaudella.
Lukkomania: Ville Nieminen

PS.
Peesaan vielä muutamia muita palstamme kirjoittajia siinä, että kyllä Tappara-Lukko -ottelut muuttuivat mielenkiintoisemmiksi ihan kertalaakista.

Poissa Mika

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3186 : Toukokuu 29, 2014, 12:02:37 »
Päivän Länsi-Suomessa hieman avattiin Niemisen hankintaa. Aluksi Lukko sanoi ystävällisesti ei, mutta keskustelut jatkuivat myöhemmin.

Lukon ei pitänyt enää hankkia laitureita, mutta eivät oikein voineet sanoa Niemiselle ei. RD myös perustelee tavoitteella menestyä CHL:ssa - tarvitaan lisää miehiä. Eli ketään ei ole lähdössä pois.

Kopiotu suoraan jatkoajan keskustelusta.

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3187 : Toukokuu 29, 2014, 13:46:53 »
Kuinkahan moneen muuhun seuraan Ville ehti tarjota itseään? Haiskahtaa siltä, että hintalappukin laski Lukon torjuttua ensimmäisen tarjouksen. Veikkaus on se, että Lukon lisäksi Ässien suuntaan oli heitetty jonkinlainen tunnustelu, koska näiden seurojen riveissä pystyy kulkemaan päivittäin Tampereelta käsin. Ilves tuskin oli vaihtoehtojen joukossa.

Poissa Myrrä70

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 552
  • Oli miten oli, mutta näin on !
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3188 : Toukokuu 29, 2014, 14:41:09 »
Mun mielestä tää Case Nieminen oli kaikkien aikojen huonoiten hoidettu tapaus Tapparan taholta. Jääkiekko tarvii VilleNiemisiä, vaikka se maksaisikin, vaikka hinta-laatusuhde olisi huono. Tarkoitan tällä sitä, että Ville oli Tapparan kasvot ja ensi kauden menestys tai menestymättömyys ei olisi kaatunut häneen. Omasta mielestäni Villen pitämisellä olisi saatu enemmän hyötyä kuin haittaa. Vaikka Ville olisikin pyytänyt ns. Liikaa, niin mitä sitten. Seuraikoni voi sen mun mielestä tehdä, hän on Tapparan sielu. Tällä tavalla Villelle näytettiin, että seura ei vaali perinteitä. Mua tää ottaa koteloon aivan hemmetisti vielä pitkän aikaa. Jotenkin kierolla tavalla alan pikkuhiljaa toivoa että Ville voittaa sen kannun ensi kaudella Lukossa. Nää 2 hopeeta ja tää tän kevään pelleily monessa suhteessa Rautakorpineen alkaa pikku hiljaa riittää. Ville antoi Tapparalle aivan kaiken minkä pystyi, Tappara veti takaisin avokämmenellä. Jokainen uutinen tänä keväänä on ollut miinus merkkinen. Todella outoa.
Sankaritarinat eivät synny, vaan ne tehdään!

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3189 : Toukokuu 29, 2014, 15:10:41 »
Niin paljon kun pidän pelaaja Ville Niemisestä, niin pakko myöntää, että kummallinen oli se ulostulo mediassa uran jatkumisesta. Ei niitä asioita kukaan muukaan ruodi kesken tärkeimpien pelien, mutta Ville on aina ärsyttänyt näissä sopimus asioissa mua kannattajana. En tiä sit kuinka paljon nää on ärsyttäny seuraa ja kuinka tahallista tai tahatonta se on. Tahattomuuteen on Villen kohdalla vaan aika vaikee uskoo, kun sillä tuntuu olevan aika oma näkemys aina kaikesta ja todella vahvat mielipiteet.

Ehkä Ville on juuri siksi niin mielenkiintoinen pelaaja. Persoona , jonka kaikista mielipiteistä ei aina tykkää, mutta ei varmasti ole väritön kentällä eikä mediassa.

Mitenköhän tää kaikkien niin varmana pidetty valmentajakuvio Tapparassa mahtais toimia. UTJ olis Jukka, TJ olis Mikki ja Valkkuna Ville. Kohtuullisen räjähdysherkän kuuloinen yhdistelmä. Kaks jumalattoman vahvaa persoonaa ja yks helvatan tiukka talousmies......
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3190 : Toukokuu 29, 2014, 15:40:42 »
Kovasti täällä syyllistetään seuraa ja vaaditaan että pitäs joustaa ja tulla vastaan mutta kyllä seuraikonilta vaaditaan myös vastaantuloa. Ville on aina osannu ottaa esille muitten liigaseurojen nimiä sopimuksen ollessa katkolla...ei ole meidän "ikoni" itsekään tahraton. Arvelen että toimistolla olis haluttu Villeä jo nyt mieluummin valmennushommiin.
Onhan nää muutama viimekausi olleet hyvin raskaita Villelle myös henkisesti, se palo viedä juuri tätä joukkuetta voittoihin on ollu taakka. Kun pelata haluaa niin Lukko on ihan hyvä ratkaisu tuulettaa.
On tässä huonoa muttei semmoista mikä ei voisi tulevaisuudessa kääntyä timantiksi.

Poissa Calzo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 461
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3191 : Toukokuu 29, 2014, 17:14:32 »
Onnea vaan Villelle! Ja postiivista asennetta tännekin, turha johtoa ja muita syytellä. Yhteinen tahto on kyseessä. Ja onhan se Nemo ennenkin muualla käynyt, ihan turha tästä on kitistä.
Mitä tulee ensi kauden Tapparaan, sehän vain vahvistuu!







Edit: Typo
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2014, 17:31:29 kirjoittanut Calzo »

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3192 : Toukokuu 29, 2014, 17:39:08 »
Ja kun Ville ensi kaudella tulee Lukon kanssa Tampereelle, koko halli taputtaa hänelle seisaaltaan.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2014, 17:47:59 kirjoittanut Messi »
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Myrrä70

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 552
  • Oli miten oli, mutta näin on !
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3193 : Toukokuu 29, 2014, 19:01:54 »
Mua ihmetyttää noi " turha kitistä" kommentit. Eikö jokaisella ole oikeus omaan mielipiteeseensä. Mä olen seurannu tuotetta Tappara jo 70- luvulta  ja hyvin pitkälti tunteella. Mulle nää VilleNiämiset merkkaa enemmän kuin se, että onko kaikki nyt niin viimosen päälle balanssissa hinta-laatusuhteen kanssa. Jääkiekko on suurta tunnetta, jossa valitettavasti liian usein, järki tappaa tunteen.
Sankaritarinat eivät synny, vaan ne tehdään!

Poissa warthog

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 45
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #3194 : Toukokuu 30, 2014, 21:37:35 »
Mua ihmetyttää noi " turha kitistä" kommentit. Eikö jokaisella ole oikeus omaan mielipiteeseensä. Mä olen seurannu tuotetta Tappara jo 70- luvulta  ja hyvin pitkälti tunteella. Mulle nää VilleNiämiset merkkaa enemmän kuin se, että onko kaikki nyt niin viimosen päälle balanssissa hinta-laatusuhteen kanssa. Jääkiekko on suurta tunnetta, jossa valitettavasti liian usein, järki tappaa tunteen.

Asiaa joka sana. Samaa mieltä.

En pidä politiikasta, teeskentelystä, markkinoinnista, merkonomeista enkä taskulaskimista. Urheilussa tuppaa usein olemaan kysymys noista asioista. Kiekko ja Tappara ovat poikkeuksia, jotka ovat tarjonneet elämyksiä ja suuria tunteita laidasta laitaan. Itselläni ääripäinä keväät 1988 ja 2014. Ja kaikkea siltä väliltä. Koko eletty elämä limittyy noihin juttuhin.

Nyt tunne sanoo etten halua nähdä Niemistä väärässä joukkueessa. Toimistolla voisivat lanseerata myyntiin vastavirtakannattajakausikortin. Muuten sama tuote kuin kannattajakausikortti, muttei sisällä Lukko-pelejä.