Kirjoittaja Aihe: Ville Nieminen  (Luettu 1192636 kertaa)

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2460 : Helmikuu 06, 2014, 14:16:32 »
Komppaan paria edellistä viestin lähettäjää. Jotenkin on Ville ollut vaisu myös minun silmään. Ei ole näkynyt semmoista paloa tekemisessä, jota esim. viime kaudella pystyi näkemään. Voihan siellä jotain vaivaa olla, tuskin niistä ääneen huudellaan.

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2461 : Helmikuu 06, 2014, 14:57:27 »
Saman olen huomannut kuin edelliset. Joskus tuli katseltua pari peliä kun Ville oli sielä Örebrossa ja
oli aika paska suoraan sanottuna siellä, niin hiukan saman näköistä tuo tekeminen Villellä
näyttää tällähetkellä.
Jos peli on tuon näköistä keväällä, mitä on vaikea uskoa Villeltä, niin luulempa että ei enää jatkopahvia
saa, varsinkin kun ei varmasti ole kauhean halpa pelaaja tämä meidän kapteeni ja nelsokenttään varmasti olisi tarjolla
nuorempia, nopeampia ja ennenkaikkea halvempia pelaajia.
Itseäni ainakin häiritsee nuo käytös kympit, mitä viimeisenä pelaajana kapteenin pitäisi ottaa.
Optiohan tuossa Villen sopimuksessa muistaakseni on, mutta taitaa olla seuran puolelta.

Sen verran näistä vanhoista konkareista pitää sanoa vielä, että toivottavasti osaisi lopettaa ajoissa ettei tule
samanlainen floppi kuin Grönvall oli viimeisellä Tapparan kaudellaan, taisipa tuo pelata Saksassakin yhden kauden ja oli sielä vielä huonompi.

Poissa Tapparanmiäs_Lohja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2462 : Helmikuu 06, 2014, 15:53:22 »
Nieminen-Green-Sawada ketju takaisin kasaan niin alkaa Villenkin meno näyttää hyvältä ja pisteitä tippumaan niin Niemiselle,kuin Sawadallekin.

Poissa illodin

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2463 : Helmikuu 06, 2014, 16:15:54 »
Mestaruus tällä kaudella ja seuraavalla sitten penkin takana :D

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2464 : Helmikuu 06, 2014, 23:20:17 »
Paria edellistä en oo nähny. Mut kyl samoilla linjoilla oon. Sawan ja Greenin kans homma toimi. Mut muuten kausi ollu huono. Kamala sanoa näin yhdestä suosikkipelaajasta, mut se on tosiasia, ei pärjää omalla sota-alueellaan edes rivipelaajille kuin harvoin. Tsemiä Villelle, hieno mies silti ja varmasti Tapparan menestyminen pääasia.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2465 : Helmikuu 07, 2014, 10:54:35 »
Hiukan kyllä huolestunut olen Villestä. All time favorite kaikista pelaajista. Siksi haluan ja luulen taustalla olevan fyysisiä ongelmia. Pitää vain toivoa harjoittelun vedetyn aivan täysin kevääseen tai muuten ei ole kaikki kunnossa. 

Jotenkin ihan helvetin jäykkä ja raskas on Niemisen meno ja olemus. Vähän ennen joulua näytti peli ja luistelu lupaavammalta mutta taas on palattu melkein ihan alkukauden tasolle. Tuntuu ettei sillä irvistyksellä ja tahdolla edes saa itsestään irti. Näyttää vähän jopa välttelevän kaksinkamppailuja. Jos kaatuu jäähän niin nouseminen on aikas hitaan oloista.

Täytyy toivoa Niemisen saavan vielä paikat kondikseen. Ei tässä muusta ole kyse.

Poissa Toosa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 186
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2466 : Helmikuu 07, 2014, 11:09:56 »
Jos jotain vaivaa on niin miksi ei huilaa ja laita paikkoja kuntoon.Sarja sijoitus antaisi siihen mahdollisuuden ja reserviä löytyy. Toivotaan että odottelee vaan kevättä!

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2467 : Helmikuu 07, 2014, 11:15:50 »
Mä oon ollut huolestunut jo pitkään. Luulis lepäävän, jos on vammaa. Varsinkin kun pleijarit on näin lähellä.
Ihan eri mies, kun viime kaudella. Toki Sasha Jr vaikuttaa viime kauden pisteisiin paljon myös.
Lempipelaaja ollut kanssa aina, mutta taitaa tulla ikä ja kunto vastaan. Ikävä kyllä...  :(

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2468 : Helmikuu 07, 2014, 11:48:13 »
Mä oon ollut huolestunut jo pitkään. Luulis lepäävän, jos on vammaa. Varsinkin kun pleijarit on näin lähellä.
Ihan eri mies, kun viime kaudella. Toki Sasha Jr vaikuttaa viime kauden pisteisiin paljon myös.
Lempipelaaja ollut kanssa aina, mutta taitaa tulla ikä ja kunto vastaan. Ikävä kyllä...  :(
Tänään Lukko-pelissä nelosessa Prihalin kanssa. Voi auttaa pienempi peliaika ja rymistely.

Kunhan pitää turpansa kiinni tuomareille. ::)

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2469 : Helmikuu 07, 2014, 12:32:11 »
Aika paljon ne ketjukaveritkin vaikuttaa. Jos en aivan väärin muista niin loka- marraskuussa pelasi Greenin ja Kuuselan kanssa ja tehojakin tuli mukavasti. Sitten ketjuja sotkettiin ja Malisen rinnalla tehoja ei tullut samaan tahtiin. Lopulta Plihal ja Green veivät Nemon paikan YV:ltä ja nyt ollaankin jo nelosessa Plihalin rinnalla pienellä peliajalla. Eihän kapteeni erityisen hyvin ole pelannut, mutta mielestäni vähän huonoa tuuriakin ollut, kun ei ole oikeastaan koko kauten päässyt kärkiketjuissa pelaamaan.

Tämä nykyinen tilanne alle 10 minuutin peliaika voi hieman viitata johonkin vammaan, mutta uskon, että kun playoffit alkavat nähdään taas parempaa Villeä.

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2470 : Helmikuu 07, 2014, 12:38:47 »
Meillä on vaan tällä hetkellä niin paljon hyviä laitureita, ettei Nemo valitettavasti nyky kunnossa ylemmäs ansaitse päästäkkään.
Ehkä joo Peltolan paikalle, jos peli alkaa kulkemaan(kuten joku jo mainitsikin), mutta tällä hetkellä Peltola menee melkein joka osa-alueella edelle. Paitsi turhien jäähyjen otossa.
Ja mulla ei todellakaan ole Nemoa vastaan mitään. Aina ollut suosikkipelaajiani. Peli ei vaan kulje. (syytä en lähde arvailemaan)

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2471 : Helmikuu 07, 2014, 15:13:56 »
Meillä on vaan tällä hetkellä niin paljon hyviä laitureita, ettei Nemo valitettavasti nyky kunnossa ylemmäs ansaitse päästäkkään.
Ehkä joo Peltolan paikalle, jos peli alkaa kulkemaan(kuten joku jo mainitsikin), mutta tällä hetkellä Peltola menee melkein joka osa-alueella edelle. Paitsi turhien jäähyjen otossa.
Ja mulla ei todellakaan ole Nemoa vastaan mitään. Aina ollut suosikkipelaajiani. Peli ei vaan kulje. (syytä en lähde arvailemaan)
Lihavoituun kohtaan haluisin jonku faktan, Peltolalla 20 min Niemisellä 111 min. Peltola toki sai jossakin pelissä turhan jäähyn koska ei olisi edes sitä ansainnut, että kaippa sekin lasketaan turhaksi.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2472 : Helmikuu 07, 2014, 15:23:00 »
Meillä on vaan tällä hetkellä niin paljon hyviä laitureita, ettei Nemo valitettavasti nyky kunnossa ylemmäs ansaitse päästäkkään.
Ehkä joo Peltolan paikalle, jos peli alkaa kulkemaan(kuten joku jo mainitsikin), mutta tällä hetkellä Peltola menee melkein joka osa-alueella edelle. Paitsi turhien jäähyjen otossa.
Ja mulla ei todellakaan ole Nemoa vastaan mitään. Aina ollut suosikkipelaajiani. Peli ei vaan kulje. (syytä en lähde arvailemaan)
Lihavoituun kohtaan haluisin jonku faktan, Peltolalla 20 min Niemisellä 111 min. Peltola toki sai jossakin pelissä turhan jäähyn koska ei olisi edes sitä ansainnut, että kaippa sekin lasketaan turhaksi.
Lueppa vielä uudelleen ajatuksen kanssa.
En Villestä huolta kantaisi. Kyllä kevät taas sulattaa vanhan sotaratsun.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2473 : Helmikuu 07, 2014, 16:15:40 »
Meillä on vaan tällä hetkellä niin paljon hyviä laitureita, ettei Nemo valitettavasti nyky kunnossa ylemmäs ansaitse päästäkkään.
Ehkä joo Peltolan paikalle, jos peli alkaa kulkemaan(kuten joku jo mainitsikin), mutta tällä hetkellä Peltola menee melkein joka osa-alueella edelle. Paitsi turhien jäähyjen otossa.
Ja mulla ei todellakaan ole Nemoa vastaan mitään. Aina ollut suosikkipelaajiani. Peli ei vaan kulje. (syytä en lähde arvailemaan)
Lihavoituun kohtaan haluisin jonku faktan, Peltolalla 20 min Niemisellä 111 min. Peltola toki sai jossakin pelissä turhan jäähyn koska ei olisi edes sitä ansainnut, että kaippa sekin lasketaan turhaksi.
Mikäs tässä nyt on epäselvää? Kerroit tuon oleellisen faktan juuri itse. Käsittääkseni teistä kumpikin on samaa mieltä, että Nemo ottaa enemmän turhia jäähyjä?

Poissa Tapparanmiäs_Lohja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2474 : Helmikuu 07, 2014, 16:26:58 »
Vähän täytyy kapteenia puolustaakin, eihän Se Ville huonosti ole pelannut vaikka pisteitä ei ole tullut, tekee varmaan aika 100% sen duunin mitä nelosen laidalla halutaan tekevän, ketju kokonaisuudessa ei ole päässyt maalipaikoille, siitä pisteettömyys johtuu, mutta heitä kiekko päätyyn ja pistä nieminen perään vääntämään niin aina tietää mitä saa. Siirto ylempään ketjuun sopivien jätkien kansa jotka myös hyökkäävät eivätkä lyö kiekkoa vaan päätyyn ja lähd vaihtoon niin silloin tulisi varmaan pisteitäkin.
putki kulkee ja suu käy, kevät tulee, kuten Tossa aiemmin joku sanoikin, tuskin kannattaa villestä olla huolissaan:)