Kirjoittaja Aihe: Ville Nieminen  (Luettu 1192792 kertaa)

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2370 : Joulukuu 09, 2013, 19:25:55 »
Aika harvinaista Villeltä että noin tunteiden palossa antaa medialle haastattelua (siltä se ainakin vaikuttaa). En tiedä mitä nämä nuoret on tehneet tarkkaalleen ,mutta ei Villen noin rumasanaisesti takaisin tarvitsisi antaa vaikka vastapuoli olisikin samalla tavalla käyttäytynyt.

Poissa Sasha-18

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 318
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2371 : Joulukuu 09, 2013, 19:33:24 »
Aika harvinaista Villeltä että noin tunteiden palossa antaa medialle haastattelua (siltä se ainakin vaikuttaa). En tiedä mitä nämä nuoret on tehneet tarkkaalleen ,mutta ei Villen noin rumasanaisesti takaisin tarvitsisi antaa vaikka vastapuoli olisikin samalla tavalla käyttäytynyt.

Vaikuttaako se kun oma poika ollut samalla suunnalla?

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2372 : Joulukuu 09, 2013, 19:44:15 »
Mä taas ymmärrän hyvin Villeä. Mopoautokansan kovistelu on niin ärsyttävää, ku nykysin ei saa edes kurinpalautusta antaa. Tässä on nyt viikonloppuna ollu Tampereella kaks esimerkkiä mitä vapaakasvatus yms. saa aikaan! Hyvä Ville, hyvä avautuminen!
"Varo ettei talos pala!"

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2373 : Joulukuu 09, 2013, 19:47:19 »
Mä taas ymmärrän hyvin Villeä. Mopoautokansan kovistelu on niin ärsyttävää, ku nykysin ei saa edes kurinpalautusta antaa. Tässä on nyt viikonloppuna ollu Tampereella kaks esimerkkiä mitä vapaakasvatus yms. saa aikaan! Hyvä Ville, hyvä avautuminen!

Täysin samaa mieltä, viimeisen vuoden aikana joutunu suht usein sanomaan ihan suorat sanat muutamalla räkänokalle kun ei tunnu löytyvän käytöstapoja. Jos ei huoritella Siwan myyjiä niin sitten uhitellaan jollain muulla tavalla esim. luistelukaukalolla pienempiä...

Hatun nosto Villelle, noille räkänokille lampaan perse.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2374 : Joulukuu 09, 2013, 22:47:33 »
Mä taas ymmärrän hyvin Villeä. Mopoautokansan kovistelu on niin ärsyttävää, ku nykysin ei saa edes kurinpalautusta antaa. Tässä on nyt viikonloppuna ollu Tampereella kaks esimerkkiä mitä vapaakasvatus yms. saa aikaan! Hyvä Ville, hyvä avautuminen!

Täysin samaa mieltä, viimeisen vuoden aikana joutunu suht usein sanomaan ihan suorat sanat muutamalla räkänokalle kun ei tunnu löytyvän käytöstapoja. Jos ei huoritella Siwan myyjiä niin sitten uhitellaan jollain muulla tavalla esim. luistelukaukalolla pienempiä...

Hatun nosto Villelle, noille räkänokille lampaan perse.

Jep. Kukapa muukaan on tuohon oikea mies kommentoimaan, voi hiukan räkänokkalaumallakin nousta karvat ja kaulukset pystyyn kun Nieminen antaa palautetta.

Nykypäivän vapaa kasvatus, siinä on loistava startti tulevaisuuteen monella jukuripäällä.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2375 : Joulukuu 10, 2013, 00:10:26 »
Mä taas ymmärrän hyvin Villeä. Mopoautokansan kovistelu on niin ärsyttävää, ku nykysin ei saa edes kurinpalautusta antaa. Tässä on nyt viikonloppuna ollu Tampereella kaks esimerkkiä mitä vapaakasvatus yms. saa aikaan! Hyvä Ville, hyvä avautuminen!

Täysin samaa mieltä, viimeisen vuoden aikana joutunu suht usein sanomaan ihan suorat sanat muutamalla räkänokalle kun ei tunnu löytyvän käytöstapoja.

Ja kyllä Stanley cup voittajan sana uppoaa jonkun kiekkojunnun kaaliin varmaan erilailla kun jos joku random Pena huutelis kaukalon laidalta nuhteitaan.

Mode-edit: Lainaus kuntoon. Ei kirjoiteta omaa viestiä lainauksen sisään.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2013, 12:19:30 kirjoittanut Screamager »
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2376 : Joulukuu 10, 2013, 01:26:22 »
Pakko täältä nostaa hattua Villelle! Kävinpä itsenäisyyspäivänä ja lauantaina Koulukadun yleisövuoroilla ja tunkuahan siellä toki oli niin, että hyvä kun kaukaloon mahtui. Törmäsin vähän saman tapaisiin ylimielisiin mopoautopoikiin. Pistivät jotkin omat one timer -lämäritreenit pystyyn toiseen päähän, niin että syöttelivät leveyssuunnassa ja lämäilivät suoraan syötöstä kamalia pommeja. Siis kolme jonsteria, kun kaukalossa oli porukkaa n. 50 henkee. Toki oli kyseessä mailallisten kaukalo, mutta vois sitä miettiä mitä on sopivaa tehdä ja milloin, sai sitten hyvän aikaa muut tyytyä toiseen päätyyn ja keskialueeseen. Itse en viittinyt aloittaa sanaharkkaa, kun olen tällainen Haapalan Henrikin kokoinen jalkapalloilija.

Näemmä joku porukka on mennyt sitten vielä astetta pidemmälle, mutta onneksi Ville tylytti julkisesti!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2013, 01:31:33 kirjoittanut axe86 »

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2377 : Joulukuu 10, 2013, 07:29:51 »
Aika harvinaista Villeltä että noin tunteiden palossa antaa medialle haastattelua (siltä se ainakin vaikuttaa). En tiedä mitä nämä nuoret on tehneet tarkkaalleen ,mutta ei Villen noin rumasanaisesti takaisin tarvitsisi antaa vaikka vastapuoli olisikin samalla tavalla käyttäytynyt.
Ei ole haastattelu, vaan kommentoinut Twitterissä. Ja siitä sitten Ilta-Sanomat tehnyt suoraan jutun.

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2378 : Joulukuu 10, 2013, 11:14:48 »
En nyt jaksa tarkastaa, mut muistelisin, että ilta-Sanomat oli soittanu Villelle ton twitteroinnin jälkeen ja tehny puhelinhaastattelun...
"Varo ettei talos pala!"

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2379 : Joulukuu 10, 2013, 12:03:56 »
En nyt jaksa tarkastaa, mut muistelisin, että ilta-Sanomat oli soittanu Villelle ton twitteroinnin jälkeen ja tehny puhelinhaastattelun...
Voi olla. En lukenut juttua, kun koitan kantaa korteni kekoon ja olla klikkailematta noiden ip-lehtien juttuja. Tein nopean päätelmän, kun sitaatti oli suoraan twitteristä.

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2380 : Joulukuu 10, 2013, 12:21:23 »
Eikä sillä väliä kuka jutun on tehny tai jättäny tekemättä, pääasia, että kissa nostetaan pöydälle ja saadaan tällasetkin asiat julkisuuteen ja herätetään keskustelua. Voisi kuvitella, että varsinkin peliuran jälkeen Ville tulee ottamaan enemmänkin kantaa yleisesti jääkiekkoilullisiin ja yhteiskunnallisiinkiin asioihin.
"Varo ettei talos pala!"

Poissa Calzo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 461
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2381 : Joulukuu 10, 2013, 13:02:59 »
Ehdottoman hyvä että Ville ottaa kantaa tähän yleistyvään ongelmaan. Tämä tapahtuma ei tietenkään sinänsä ole vakavammasta päästä, mutta kuvastaa hyvin mihin suuntaan yhteiskuntamme on menossa.
Asiat ovat menossa todella pahasti väärään suuntaan, koska yhä useammin törmätään tilanteisiin jossa nuoriso ei käyttäydy tai kunnioita yhtään mitään. Ja mikä pahinta, nämä nuorison rötökset tai mitä ovatkaan saavat liian usein joltain
tahoilta jopa jonkunmoista hyväksyntää. Silloin ollaan menossa täysin metsään ja ISO ongelma odottaa vielä.

Villelle menee peukut tuosta avautumisesta - taisi pistää alulle uuden yhteiskuntakeskustelun. 
 

Poissa Täikampa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 572
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2382 : Joulukuu 10, 2013, 15:22:28 »
Vähän hauskempi muutaman päivän vanha twiitti Villeltä: "#PaloPena tuli kopille huutaen; "Missä mun joululahja on?" No ei muutakun naulakosta Hetenyin #Tappara toppatakki Penalle niskaan ja Joulut."

Pisti kyllä suupielet ylöspäin. Kyllä muutamia muitakin PaloPenan otteita laitellut Twitteriin. Aika äijiä molemmat... :D
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2383 : Joulukuu 10, 2013, 16:58:23 »
Ehdottoman hyvä että Ville ottaa kantaa tähän yleistyvään ongelmaan. Tämä tapahtuma ei tietenkään sinänsä ole vakavammasta päästä, mutta kuvastaa hyvin mihin suuntaan yhteiskuntamme on menossa.
Asiat ovat menossa todella pahasti väärään suuntaan, koska yhä useammin törmätään tilanteisiin jossa nuoriso ei käyttäydy tai kunnioita yhtään mitään. Ja mikä pahinta, nämä nuorison rötökset tai mitä ovatkaan saavat liian usein joltain
tahoilta jopa jonkunmoista hyväksyntää. Silloin ollaan menossa täysin metsään ja ISO ongelma odottaa vielä.

Villelle menee peukut tuosta avautumisesta - taisi pistää alulle uuden yhteiskuntakeskustelun.

Oliskohan sulla jotain ihan oikeaa tutkimustietoa, että tähän suuntaan ollaan menossa? Yksittäistapauksia ei saa ikinä yleistää. Siis en kritisoi Niemistä siitä, että ottaa asian esille, että tällaista mahdollisesti on tapahtunut, mutta kyllä aikuisten ihmisten pitää kuitenkin olla loogisia toimissaan. Mututuntumalta vedetty väitös, että nykynuoret olisivat jotenkin edeltäjiään "heikompia" tai "huonotapaisempia" on kyllä todella julkea. Yksittäistapauksista ei saa vetää massiivisia johtopäätöksiä. Itse yliopistossa viihtyvänä ihmisenä tätäkin asiaa on ihan oikeasti tutkittu ja tutkimukset ovat käsittääkseni täysin yksiselitteisesti osoittaneet, että nykyaikainen nuoriso on itse asiassa varsin monessa asiassa huomattavasti edeltävää ikäpolvea parempi. Pojasta polvi paranee vaikuttaa olevan itse asiassa paljon suurempi tendenssi kuin se, että oltaisiin menossa huonompaan suuntaan.

Mielestäni täytyy aina muistaa, että kyllä sitä varmaan on itsellä ja kaikilla nuoruudessa sattunut kaikenlaisia töppäyksiä. Itse olen ollut koulukiusaaja pahimmasta päästä ja tehnyt käytännössä muutaman luokkatoverin elämän täysin sietämättömäksi ala-asteella. Olen kuitenkin tästä "vaiheesta" päässyt eteenpäin ja muuttunut sitten iän tuomalla järkevyydellä melkoisesti toisenlaiseksi. Ja näille jutuille, jotka tapahtu joskus kauan kauan sitten, en voi enää yhtään mitään. Virheitä sattuu kaikessa inhimillisessä toiminnassa ja jälkikäteen ainoa, mitä voi toivoa, että näillä ihmisillä, jotka ovat olleet oman torpedoinnin alla olisi nykyään kaikki hyvin ja aiheuttamani vauriot eivät olisi pysyviä, vaikka todennäköisesti jotain sellaistakin on tullut tehtyä, joka ei sanomalla tai puhumalla enää muuksi muutu.

Ei nykynuoriso mielestäni ole yhtään sen "kamalampaa" kuin koskaan aikaisemminkaan. Sen sijaan aikuisten ihmisten yleistäminen ja syyttely nuorisoa kohtaan on paljon karmivampaa kuin koskaan aiemmin. Nykyaikaisen median avulla pienetkin asiat saavat herkästi kohtuuttomat mittasuhtaat ja suomalaisten nykyinen perisynti on tämä jatkuva "mielenpahoittaminen" ja se, että mitättömistä, normaaleista asioista tehdään täysin käsittämättömiä mittasuhteiltaan. Itse olen työni vuoksi jatkuvasti nuorten kanssa tekemisissä ja sanon vaan sen, että 90% nämä nuoret (alle 18v) ovat parasta, mitä työssä voi kohdata. "Aikuisten" käytökseen verrattuna nämä on aivan enkeleitä.

Paha-Koljo

  • Vieras
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #2384 : Joulukuu 10, 2013, 17:20:03 »
Tämä nyt ei liity niin vahvasti enää Tampereenpoikaan, mutta pakko sanoa, että Peterra kirjoitti tuossa ylempänä todella hyvin.
Olen itse seurakunnan nuorisotyössä mukana, ja usein on todettava, että nuoriso on todella hyvässä jamassa.
En väitä, etteikö Ville olisi toiminut juuri kuten pitää; ei mummuille huudella. Yleistäminen vain on ikävää.