Kirjoittaja Aihe: Ville Nieminen  (Luettu 1192576 kertaa)

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1965 : Tammikuu 11, 2013, 09:34:19 »
Miksiköhän tuomari teki ton sivuliikkeen, ainakin kulmavääntöön nähden meni blokkiin kun pelikaani luisteli siihen katselulinjalle. Toisekseen, ei kait noin äkkinäisiä liikkeitä sivuttain voi tehdä tuomarina. Saas nähdä paljonko kakkua Villen ja Tapparan maineella.


Poissa Theoren

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 195
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1966 : Tammikuu 11, 2013, 09:43:52 »
Jäsen trasat varmaan kertookin kaikille että miksi päätuomari Keränen kävi pyytämässä Rautakorvelta anteeksi jos kerran tilanne oli täysin Villen vika? Näin ainakin päivän aamulehden mukaan tapahtui.
Sanotaan näin että mua ei enää vituta toi tuomaritoiminta, koska tähän on jo tottunut. Neljäs kerta tällä kaudella kun Tappara vieraspelissä kärsii tuomarivirheestä. Harmittaa kuitenkin. Mukava kiekkoilta tv:n ääressä mitä koko päivän odotin meni pilalle jo ekassa erässä kun tuomarit suosi kotijoukkuetta. Koskaan en ole nähnyt Tampereella ekaa erää jossa vastustaja olisi saanut 5 kertaa 2 min ja Tappara 0min.  Tällä nykymenolla on joka ilta se potentiaalinen mahdollisuus että tuomrait pilaa matsin.

Tuomarointi on kyllä niin surkeaa, ettei mitään rajaa. NHL alkaa ja niitä pelejä seuratessa ei tuomareihin kiinnitä mitään huomiota ku homma toimii. Varmasti turhauttavaa ammattilaiselle kuten Ville, kärsiä tästä ala-arvoisesta tuomaroinnista.

trasat tarvii rillien lisäksi ehkä isomman televisiovastaanottimenkin. Mahtaa katsella jollain matkatelvisiolla. 50" niin näkee miten homma menee.  ;)
kyä meinaan kyä näin o

Poissa trasat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1967 : Tammikuu 11, 2013, 11:11:49 »
Minulla on 55" töllö, josta  katselen kaikki Tapparan pelit, ellen ole Hakametsässä. Rehellisyys ja oikeudentaju ei sulje pois Tappara-sydäntä. Tuomiosta en ole sanonut sanaakaan.
Luistellut olen takaperin sen verran kuin useimmat täällä eteenpäin.

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1968 : Tammikuu 11, 2013, 11:34:28 »
Mulla on nokian 2110, mistä luen jotain provo viestejä aina uudelleen ja uudelleen. Luistella en osaa edes sivuttain ja aakkosetkin vain sujuvasti C:hen asti...

Mutta asiaan. Tuomarit voisi nyt mennä hiukan itseensä ja perua tuon Villen ottelurangaistuksen, kun ovat virheensä jo eilen pelissä kyseisen tilanteen jälkeen myöntäneet. Sori OT, mut tänne joku saa näköjään provoilla ihan rauhassa. Ei jaksais päivästä toiseen niitä lukea.

Poissa Banzai

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 267
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1969 : Tammikuu 11, 2013, 11:43:16 »
Kyllähän tuo puhdas vahinko on ja pelikiellon antaminen oikeusmurha. Tuskin KUKAAN on niin tyhmä, että viisi minuuttia ennen päätössummeria oman joukkueen ollessa maalin tappiolla, kolaa tarkoituksella tuomarin. Olisiko tuomio ollut sama, jos osallisena olisi ollut vaikkapa Malinen vai painoiko nimi selässä liikaa?

Poissa JuZa69

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 525
  • Elämä on lyhyt mutta elä sekin vähä täysillä.
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1970 : Tammikuu 11, 2013, 11:56:17 »
Ville Nieminen ‏@TampereenPoika

1ott kielto. Tuomarin koskemattomuudesta tulevaa ottelurang ei pysty lieventään, vahinko tai ei. Ilman kumoamismahd teko on aina tahallinen.

Ville Nieminen ‏@TampereenPoika

tänään kuntopyörää, nyrkkivitosia ja sponsorien kanssa pientä jutustelua.

Poissa Pipa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 203
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1971 : Tammikuu 11, 2013, 11:56:23 »
Vahinkohan tuo oli, senhän näkee jokainen joka pystyy ilman provokaatiota sen tekemään.

Villen twitterin mukaan tuomiota tuonarin koskemattomudesta ei voi perua joten on sivussa illan pelistä. Shit!

Poissa Theoren

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 195
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1972 : Tammikuu 11, 2013, 11:57:08 »
Minulla on 55" töllö, josta  katselen kaikki Tapparan pelit, ellen ole Hakametsässä. Rehellisyys ja oikeudentaju ei sulje pois Tappara-sydäntä. Tuomiosta en ole sanonut sanaakaan.
Luistellut olen takaperin sen verran kuin useimmat täällä eteenpäin.

Viddu sul o isompi.   :-[

Kyllähän siinä tuomari linjalle tulee, läheltä olis liipannu kyllä vaikka paikallaankin olis pysyny. Juuri senverran ottaa Villen linjalle potkua, että törmäys on väistämätön.
Mitäs tästä jauhaan sen enempää vahinko mikä vahinko, kova on vaan rangaistus.
kyä meinaan kyä näin o

Poissa taakka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1230
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1973 : Tammikuu 11, 2013, 12:01:05 »
Aamulehden mukaan tuomariin törmänneen Niemisen tapaus ratkeaa iltapäivällä. Liusjärvi tekee päätöksensä kuultuaan pelaajaa ja kello 16 annetaan tuomio.


http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194787718769/artikkeli/tuomariin+tormanneen+niemisen+tapaus+ratkeaa+iltapaivalla.html
Hei, mua ei huimaa!

Poissa Pipa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 203
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1974 : Tammikuu 11, 2013, 12:04:06 »
Aamulehden mukaan tuomariin törmänneen Niemisen tapaus ratkeaa iltapäivällä. Liusjärvi tekee päätöksensä kuultuaan pelaajaa ja kello 16 annetaan tuomio.


http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194787718769/artikkeli/tuomariin+tormanneen+niemisen+tapaus+ratkeaa+iltapaivalla.html

No edes jotain toivoa olemassa, hyvä!

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1975 : Tammikuu 11, 2013, 12:05:33 »
Eli Nemo siis ilmoittaa Twitterissä olevansa tänään pelikiellossa, koska muutettua tuomiota ei pysty muuttamaan? Kyselin jo eilenkin, mutta eikös Mäntylälle käynyt samanlailla siinä Melart-casessa? Sai naurettavan suihkukomennuksen, josta kympit täyteen mutta pelikieltoa ei kumottu säännösten takia?

Edit. Nemo onkin siis varmasti pois tänään. Tuli luettua huonosti.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2013, 12:09:23 kirjoittanut coly »

Poissa jukka823

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 824
  • Läheltä ylös
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1976 : Tammikuu 11, 2013, 12:08:10 »
Eihän siinä ole pienentäkään toivoa et Nieminen pelais tänään..
Selvästi lukee tuossa Aamulehden jutussa et on pois kotipelin Bluesia vastaan. Kyseinen keskustelu mikä on klo:16,00 ni koskee näköjään sitä et tuleeko lisää pelikieltoa.. Helkkari mitä kuraa

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1977 : Tammikuu 11, 2013, 12:55:27 »
Vahinkohan tuo tilanne 100-varmasti oli, mutta itse olen valmis kyllä pistämään vähän vastuuta myös Niemiselle. Vaikka tuomari olisi seisonut paikallaan, niin Villen spurtin luistelulinja on sellainen, että hyvin läheltä hän tuomaria on menemässä, tai ehkä aiheuttaisi puolittaisen kontaktin. Tuomarin sijoittuminen tilanteessa vaikuttaa hivenen virheelliseltä, mutta pitää muistaa että Keränen ei voi nähdä takanaan olevaa Niemistä. Täten mielestäni vastuu törmäyksen välttämisestä on Niemisellä.

Ihmisiä ne tuomaritkin ovat ja on melkoista taidetta neljän miehen voimin pysyä kaukalossa jatkuvasti pois pelin tieltä ja samalla hoitaa vihellyshommat, kun vieressä sinkoilee 100-kiloisia äijiä viittä kymppiä.

2+10 tai maksimissaan PRK olisi ollut hyväksyttävä rangaistus Niemiselle varomattomuudesta (käytösrangaistus). Koska tuomarit päättivät viheltää tilanteen koskemattomuuden loukkauksena, niin sääntökirja ei taida tarjota muuta vaihtoehtoa kuin OR?
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Veivaaja

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1978 : Tammikuu 11, 2013, 13:29:40 »
Koska tuomarit päättivät viheltää tilanteen koskemattomuuden loukkauksena, niin sääntökirja ei taida tarjota muuta vaihtoehtoa kuin OR?
Ei jos teko on tahallinen.

Muutenkin hyvä pohdinta Ljpp:ltä, itse olen kans samaa mieltä.

Poissa Paarma

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 811
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1979 : Tammikuu 11, 2013, 13:37:15 »
Tuossa tilanteessa voi kuvakin valehdella ja harhaanjohtaa, kuinka paljon sitä tilaa olisi ollut tai ei ollut. En jaksa uskoa että Ville lähti niin likeltä tuota keppiä kiertämään kuin Palander pujottelukeppiä. Noita tuomarin kanssa yhteentörmäyksiä kyllä näkee lähes joka pelissä, että sikäli jaksaa vain ihmetyttää miten tuo eilinen nyt poikkesi muista kaltaisista.