Kirjoittaja Aihe: Ville Nieminen  (Luettu 1193246 kertaa)

Poissa Esa.K

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1830 : Syyskuu 03, 2012, 21:58:23 »
Olen tainnut ymmärtää väärin mitä kovuudella tarkoitetaan, jos se on maalivahdin yli ajamista TAHALLAAN (mitä se Niemisen tilanteessa Tps:ää vastaan oli) tai sitten jälkitilanteessa tuomarin ollessa välissä nyrkillä naamaan lyömistä, jonka jälkeen mahalleen jäähän. On kovuutta on.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1831 : Syyskuu 03, 2012, 23:58:19 »
Olen tainnut ymmärtää väärin mitä kovuudella tarkoitetaan, jos se on maalivahdin yli ajamista TAHALLAAN (mitä se Niemisen tilanteessa Tps:ää vastaan oli) tai sitten jälkitilanteessa tuomarin ollessa välissä nyrkillä naamaan lyömistä, jonka jälkeen mahalleen jäähän. On kovuutta on.

Hyvä se on, että on vähän tunnetta pelissä. Viimevuodet ollu niin hajutonta ja mautonta! Toki se ei ole hyvä, jos maksaa jatkuvasti voittoja jäähyily.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa tonselmi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 432
  • LETS KOU KONOLI!
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1832 : Syyskuu 04, 2012, 12:59:20 »
Edelleen Esan kanssa samalla linjalla. Kovuuden pitäisi näkyä aivan muulla tavalla kuin tuollaisina järjettöminä tempauksina. Kun täällä joku Jarkko Ruutuunkin vertasi, niin Ruudussa täytyy ihailla sitä, kuinka hän onnistuu hämmennyksillään ja omilla rottamaisuuksillaan hankittua myös vastustajille jäähyjä, sekoittamaan vastustajan pelin. Ville lähtee lähinnä yksin boksiin. Itse olen jo tässä vaiheessa tyytyväinen siihen, että Tapparassa puolustetaan omia jja viimekauden munattomuus on jo suurimmassaosassa hävinnyt.
Otetaan se mikä meille kuuluu.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1833 : Syyskuu 04, 2012, 13:52:05 »
Olen tainnut ymmärtää väärin mitä kovuudella tarkoitetaan, jos se on maalivahdin yli ajamista TAHALLAAN (mitä se Niemisen tilanteessa Tps:ää vastaan oli) tai sitten jälkitilanteessa tuomarin ollessa välissä nyrkillä naamaan lyömistä, jonka jälkeen mahalleen jäähän. On kovuutta on.
Hyvä se on, että on vähän tunnetta pelissä. Viimevuodet ollu niin hajutonta ja mautonta! Toki se ei ole hyvä, jos maksaa jatkuvasti voittoja jäähyily.
Samaa mieltä. Melart/Ruutu-tyylistä munatonta rottailua en omaan joukkueeseen halua.

Poissa bonk

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1834 : Syyskuu 04, 2012, 16:00:42 »
Todellinen kovuus mitataan pelitilanteissa, ei jälkipeleissä - kyllä sen tietää jokainen kaukalossa ollut. Jokerien J.R. on oma lukunsa, ei hänestä sen enempää, mutta toivoa sopii, että Villellä pysyisi koko kauden kaikki inkkarit kanootissa ettei hölmöilyjen takia tule turhia pisteiden menetyksiä. Rautakorvella on kuitenkin sen verran karvaa kiveksissä, että hän ei taatusti katsele kovin monia ylilyöntejä.

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1835 : Syyskuu 04, 2012, 21:02:06 »
Villeltä odotetaan kovuutta nimenomaan pelitilanteissa ja itse ainakin toivon tämän olevan itselleen sopivammassa ja joukkuetta parhaiten hyödyttävässä rikkovassa roolissa kolmosen tai nelosen laidalla. Turhat ylilyönnit eivät ole sitä, mitä tarvitaan, koska niihin ei tarvita kovia pelaajia. Kuka tahansa puukäsi voi luistella vastustajan maalivahdin yli ja jos tällaista halutaan, siihen saa halpoja kavereita alasarjoista á la Lodstedt.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1836 : Syyskuu 04, 2012, 21:41:56 »
Kuka tahansa puukäsi voi luistella vastustajan maalivahdin yli ja jos tällaista halutaan, siihen saa halpoja kavereita alasarjoista á la Lodstedt.

Meinaat niillä pysyvän vielä kiekko lavassa ja yrittävän maalintekoa ennen maalivahtiin osumista?

Mazza

  • Vieras
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1837 : Syyskuu 04, 2012, 21:42:55 »
Mutta ei ne Lostedtit tee samanlaisia nousuja laidasta maalille kiekko mukana, täällä saa sellaisen kuvan että se olisi ollut joku suora veskarin yliajo mistä ei tosiaankaan ollut kyse. Ville pystyy myös paljon muuhunkin kuin rikkovaan rooliin kunhan saa itsensä vauhtiin kauden edetessä. Ei ole koskaan parhaimmillaan syksyllä mutta suoritustaso on takuulla nousujohteinen kun kovat pelit lähestyvät. Villen suhteen ei siis mitään hätää.

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1838 : Syyskuu 04, 2012, 21:54:22 »
Villellä tuntuu suun lisäksi käyvän jalat aika kovaan tahtiin. Mitä viime pelissä katselin, niin Nemolla ei meinaa edes kiekko pysyä vauhdissa :D

On Ville tullut kyllä tänne voittamaan Suomen Mestaruutta. Kaikesta tekemisestä ja latauksesta sen näkee. Nyt on aika.

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1839 : Syyskuu 04, 2012, 22:20:54 »
Kuka tahansa puukäsi voi luistella vastustajan maalivahdin yli ja jos tällaista halutaan, siihen saa halpoja kavereita alasarjoista á la Lodstedt.

Meinaat niillä pysyvän vielä kiekko lavassa ja yrittävän maalintekoa ennen maalivahtiin osumista?
...ja kun on ensin kiertänyt pakin 100-0. Vähän suhteellisuutta näihin arviohin. Pelataan kuitenkin jääkiekkoa, jossa kiekon kanssa maalille ajaminen ja kontaktit kuuluvat oleellisena osana peliin. Engrenkin veti aikamoiset näytelmät. Toki Villekään ei kauheasti väistää yrittänyt, mutta noita väistelijöitä on nähty tässä menneinä vuosina ihan riittävästi, joten sille kiitos ei. Vähän voisi kontrolli pitää noissa tökkimisissä paremmin varsinkin sitten tosipleissä, niin hämmentämisestä saadaan paras teho irti joukkueen kannalta.
Tänään on eilisen huominen!

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1840 : Syyskuu 04, 2012, 22:50:32 »
Villen pravuuri on juuri tuo laidasta vauhdilla sisään pakin ohi ja suoraan maalille. Osaa sen ehkä paremmin kuin kukaan liigasta, joten vähän kredittiä Villelle. Varmasti ei ole pienintäkään aikomusta väistää veskaria, jos pakki vähänkin antaa vauhtia, mutta aika taitavasti Ville sen tekee.

Kerrankin on tunnetta, joten mussutukset sikseen ja kausi käyntiin! Villenkin jäähyt vähenevät kun tosipelit alkavat.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1841 : Syyskuu 14, 2012, 11:09:02 »
Nieminen on saanut viimeaikoina melko paljon palstatilaa keltaisen lehdistön puolella, jälleen tänään törmäsin artikkeliin tulokasrituaaleista ja mopoautoista. Aikamoista hömpänpömppää. Aina kun mitä tahansa Niemisen haastattelua lukee, tekstin artikulaatio taipuu pään sisällä Nemon omintakeiseen, tamperelaiseen tyyliin ja murteeseen. Kuin lukijana olisi itse Nemo. En tiedä, pitäisikö huolestua.

Tässä vielä linkky: Tapparan Stanley-cupin voittaja paljasti tulokasrituaalin, iltasanomat.fi
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa veikko

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 148
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1842 : Syyskuu 14, 2012, 18:34:48 »
Olin erittäin skeptinen Niemisen paluusta Tapparaan. Olin sitä mieltä, että Ville ei vahvista joukkuetta. Olin väärässä. Anteeksi.
twitter @partakakipahis

Poissa Z

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 201
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1843 : Syyskuu 14, 2012, 20:12:53 »
Hienoa, Ville! Upea paluu.

Poissa Iceman88

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1844 : Syyskuu 14, 2012, 20:14:54 »
Täältä myös hattu päästä ja kumarrus Nemolle! Vähän epäileväinen olin ja vielä pre-seasonin jäähyilyt lisäsi tätä. Kun pelit alkoi, Ville oli kuitenkin kaukalon kuningas! Toivottavasti myös Haapala saa jatkaa Nemon kanssa, tuo ketju oli tänään Tapparan paras.