Kirjoittaja Aihe: Ville Nieminen  (Luettu 1192976 kertaa)

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1710 : Maaliskuu 09, 2012, 17:27:03 »
Tämän hetkiset pelilliset kyvyt ratkaisevat, ei muu.

Alkaa mennä jo hiukan OT:ksi mutta minkä vuoksi Pasi Puistola sitten aiheuttaa kosteutta alapäässä jos miestä huhuttaisiin/haaveillaan puolustukseen. Päivän kunto ratkaisee? Kuten sanoin heikompi pistekeskiarvo Venäjällä kuin todellisella alakerran hidalgolla Skinnerillä oli.

Olennaisinta on se että mies eli Nieminen on paukuttanut kuitenkin hyviä tehoja usealla kaudella, ei niin että olisi suonenvetokausi välissä ja muuten harmaata massaa. Viime kaudella mies todellakin teki usean tulemisen (henkisesti ja fyysisesti) ja oli loistava Sibirissä. En ymmärrä sitäkään lähtökohtaa mies on nyt sitten aivan hyödytyn ja hidas joka ottaa vain rahat Tapparasta.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1711 : Maaliskuu 09, 2012, 17:33:22 »
Alkaa mennä jo hiukan OT:ksi mutta minkä vuoksi Pasi Puistola sitten aiheuttaa kosteutta alapäässä jos miestä huhuttaisiin/haaveillaan puolustukseen. Päivän kunto ratkaisee? Kuten sanoin heikompi pistekeskiarvo Venäjällä kuin todellisella alakerran hidalgolla Skinnerillä oli.

Sinäänsä hieman ontuva vertaus, kun Puistola kuitenkin on viime kevään maailmanmestari, joka on tälläkin kaudella päässyt kahdelle EHT:lle ja todennäköisesti myös MM-kisoihin. Puistolahan on itse todennut, että ei ole viihtynyt Venäjällä, joten tuo varmasti heijastuu otteisiin, jotka silti ovat varsin kelvollisia tietääkseni olleet.

Niemisen ketju, kun on kyseessä, niin totean edelleen, että toivottavasti Nieminen pelaa ensi kaudella terveen kauden Tapparassa.

Poissa veikko

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 148
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1712 : Maaliskuu 09, 2012, 17:53:14 »
Tämän hetkiset pelilliset kyvyt ratkaisevat, ei muu.

Alkaa mennä jo hiukan OT:ksi mutta minkä vuoksi Pasi Puistola sitten aiheuttaa kosteutta alapäässä jos miestä huhuttaisiin/haaveillaan puolustukseen. Päivän kunto ratkaisee? Kuten sanoin heikompi pistekeskiarvo Venäjällä kuin todellisella alakerran hidalgolla Skinnerillä oli.

Olennaisinta on se että mies eli Nieminen on paukuttanut kuitenkin hyviä tehoja usealla kaudella, ei niin että olisi suonenvetokausi välissä ja muuten harmaata massaa. Viime kaudella mies todellakin teki usean tulemisen (henkisesti ja fyysisesti) ja oli loistava Sibirissä. En ymmärrä sitäkään lähtökohtaa mies on nyt sitten aivan hyödytyn ja hidas joka ottaa vain rahat Tapparasta.

Mitä ihmeen kosteutta?  Olennaisinta olisi tietää, että miksi toissa KHL:ssä kaudella hyvin pelannut Nieminen pelaa nyt Allsvenkanissa? Vähän harmaa kausi selitys ei ole uskottava. Mikä meni pieleen? Kukaan ei ole sanonut, että Nieminen tulee vain ottamaaan rahat pois Tapparalta. Tuollainen sanojen suuhun työntäminen on typerää.
twitter @partakakipahis

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1713 : Maaliskuu 09, 2012, 17:59:38 »
Juuri kukaan ei ole minunkaan mielestäni todennut, etteikö Nieminen olisi tervetullut Tapparaan. Kysymys on lähinnä siitä, paljonko tähän kannattaa panostaa ja mihin rooliin häntä kaavaillaan. Ei Villeäkään mitenkään rahastuksesta syytetä, mutta kyllähän kokemus on osoittanut, että vanhoistakin meriiteistä joutuu usein maksamaan ekstraa pelilliseen tasoon nähden, koska "kekäläiset" hakevat tällaisia konkareita täydentämään mestaruutta varten rakennettavia kokoonpanoja. Tapparalla sellaista ei vielä ole, joten toivotaan, että tapparasydän näkyisi jonkinlaisena kotiseura-alennuksena.

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1714 : Maaliskuu 09, 2012, 18:07:05 »
Ville Nieminen pääsisi tod. näk. useampaan sm-liiga porukkaan niin halutessaan ja niiden fanit varmasti miestä arvostaisivat. Tappara vaan tuntuu olevan ens vuonna niin timanttinen nippu kaikkine Kaksosineen ja Koskirantoineen, ettei sinne oikein Niemistä enään mahtuisi. Kummallista ,että kaikkien näiden tusinapelaajien jälkeen( Virpiö, Järvinen,Karjalainen jne. jne) joita Tapparassa on viimeiset kaudet pyöriny, märistään Villen panoksesta ja kunnosta ja hinnasta ja ja ja ja.........Kyllä se lopettaa varmasti sit kun se ei enää pärjää ja meidän ei kannata kauheesti siitä Tapparan budjetista mouhota kun ei varmaan sitä olla laatimassa.
Juti tossa jo mainitsikin ,että kummallista kun valitetaan värittömästä joukkueesta, sit kun sitä väriä ollaan saamassa niin kauhee märinä taas.
Mä oon ainakin kattellu tätä taaplaamista kyllästymiseen asti ja Nieminen ei todellakaan ole pelaaja joka veisi joukkueen syvemmälle missä se on nyt, joten Villen fanina toivotan miehen tervetulleeksi mikäli on tulossa.

Tapparan mies henkeen ja vereen  Ville ja mä.

Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa miolta

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 970
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1715 : Maaliskuu 09, 2012, 18:16:31 »
Kyllähän Ville joukkueeseen sopii,ihan selvä asia.Rooli varmasti löytyy!

Mutta siinä vaiheessa menee ainakin allekirjoittaneella kuppi nurin,jos kesällä alkaa taas Villen tai Agentin puolelta se vedätys,että joo...kyllä olis aika moni muukin sm-liigaseura kiinnostunut,katotaan ny mihkä päädyn..

Ei jaksaisi taas seurata sitä venkoilua..Jos sille tielle taas päätyy,niin perkele!Menköön muualle,ei se sentään korvaamaton ole!
8onsekova16(Vastaus #362 : Elokuu 19): Mitä maalimäärään tulee niin uskon että Tappara tekee ainakin 18-24 maalia enemmän kuin viimekaudella

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1716 : Maaliskuu 09, 2012, 18:34:07 »
Käsittääkseni Villellä on jo kahden vuoden sopimus Tapparaan, joten asian pitäisi olla kunnossa. Ja varmasti palkka on reilusti yli 100t€ ja sen Ville ansaitsee.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

juujep

  • Vieras
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1717 : Maaliskuu 09, 2012, 18:34:43 »
Mulle on ihan sama mitä pelaaja tehnyt muualla kuin Tapparassa. Meidän hieno historia täynnä upeita pelaajia, jotka ovat tuoneet mestaruuksia taidolla ja tahdolla. Ville ei tuu ikinä tähän porukkaan liittymään pelaajana. Se, että Nieminen osan porukan idoli, olisi hyvä syy palkata kaveri millä ehdoilla tahansa, niinkö?

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1718 : Maaliskuu 09, 2012, 19:13:29 »
Mulle on ihan sama mitä pelaaja tehnyt muualla kuin Tapparassa.
Ja mulle aivan sama mitä mieltä sinä olet, mutta toivoisin joukkueen scouttauksesta vastaavien huomioivan tämänkin. Ei välttämättä saada muutoin kasaan kilpailukykyistä joukkuetta, vaikkakin Villellä on ns. "Tappara-näytötkin" ihan kuosissa..

Meidän hieno historia täynnä upeita pelaajia, jotka ovat tuoneet mestaruuksia taidolla ja tahdolla. Ville ei tuu ikinä tähän porukkaan liittymään pelaajana. 
Siinä meillä taas yksi Nostardamus lisää tälle palstalle. Lupaatko syödä hatullisen valitsemaani tuotetta, jos näin sattuisi lähivuosina käymään?

Se, että Nieminen osan porukan idoli, olisi hyvä syy palkata kaveri millä ehdoilla tahansa, niinkö?
Mielestäni ei ole syytä palkata ketään millä tahansa ehdoilla, mutta viihdebisneksessä, mitä tuo jääkiekkokin nykyään paljolti on, ehdottoman painava syy. Joukkueen markkina-arvo kun sattuu olemaan paljon muutakin kuin perinteitä. Ja sitä markkina-arvoa tulopuolta hankkivat tarvitsevat joukkuetta pyörittääkseen.

Eli kaikenkaikkiaan minä en voisi juurikaan olla enempää erimieltä noista mielipiteistäsi.
Tänään on eilisen huominen!

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1719 : Maaliskuu 09, 2012, 19:32:16 »
Jos Nieminen onnistuttiin Ruotsissa puolta pienemmässä kaupungissa hankkimaan sponsorin rahoilla, on kumma jos Tampereella ei jotain vastaavaa kuviota onnistuta tekemään.

Tietenkään pelaajia ei voi hankkia järkevän joukkueen rakentamisen kustannuksella (tämän kauden Ilves), mutta eiköhän Rautakorpi huolehdi siitä pelaajabudjetti käytetään viisaasti tulevilla kausilla. Nieminen on tämän kauden vaatimattomista tehoista huolimatta kortti joka pitää katsoa.

juujep

  • Vieras
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1720 : Maaliskuu 09, 2012, 20:05:38 »
Mulle on ihan sama mitä pelaaja tehnyt muualla kuin Tapparassa.
Ja mulle aivan sama mitä mieltä sinä olet, mutta toivoisin joukkueen scouttauksesta vastaavien huomioivan tämänkin. Ei välttämättä saada muutoin kasaan kilpailukykyistä joukkuetta, vaikkakin Villellä on ns. "Tappara-näytötkin" ihan kuosissa..

Meidän hieno historia täynnä upeita pelaajia, jotka ovat tuoneet mestaruuksia taidolla ja tahdolla. Ville ei tuu ikinä tähän porukkaan liittymään pelaajana. 
Siinä meillä taas yksi Nostardamus lisää tälle palstalle. Lupaatko syödä hatullisen valitsemaani tuotetta, jos näin sattuisi lähivuosina käymään?

Se, että Nieminen osan porukan idoli, olisi hyvä syy palkata kaveri millä ehdoilla tahansa, niinkö?
Mielestäni ei ole syytä palkata ketään millä tahansa ehdoilla, mutta viihdebisneksessä, mitä tuo jääkiekkokin nykyään paljolti on, ehdottoman painava syy. Joukkueen markkina-arvo kun sattuu olemaan paljon muutakin kuin perinteitä. Ja sitä markkina-arvoa tulopuolta hankkivat tarvitsevat joukkuetta pyörittääkseen.

Eli kaikenkaikkiaan minä en voisi juurikaan olla enempää erimieltä noista mielipiteistäsi.
Onko se vaikee ymmärtää. että vain teot Tapparassa voivat tehdä Tapparaikonin. Ei Teppo Nummisenkaan paitaa kattoon pistetä, vaikka kaveri on paras Tapparan kasvatti ikinä. No paskaa en syö, mutta vetoa voin lyödä, määrää summa. Viihteellisyydestä mä sanon sen verran, että säkin voisit mennä viihdyttään ittees vaikka vessaan, ihan minkä tahansa jääkiekkojulisteen kanssa. Joukkue kun pärjää niin porukkaa on hallilla. Olisin hämmentynyt jos olisit jossain asiassa samaa mieltä kanssani.
Mä olen helkkarin tyytyväinen Villen mahdolliseen soppariin jos rahaa riittää myös pakistoon.

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1721 : Maaliskuu 09, 2012, 22:26:49 »
Ai että, hienoa! On taas tämä Ville hämmennys alkanut, näitä on mahtavaa lukea :D Se täytyy sanoa, että Ville
ei tule enää ainakaan Tapparan kopissa "hämmentämään" soppaa ja paukuttamaan suuta...se aivan varma asia, miettikäähän palsta toverit miksi?
Kyllähän Ville sanoi talvella jo, että jos hän Suomessa pelaa, niin ei ole kuin yksi joukkue mihin tulee.
Tälläkaudellahan Khl ssä ja Örebrossa Villen rooli on ollut jarrumiehenä, niin en usko että hän Tapparassakaan ihan ykkös tai
kakkos kentän roolissa enää ole...Rigassa ja Neftehimikissä taisi sitten istua penkillä suurimman osan ajasta.
Ei nyt voi sanoa yhden nähdy Örebron pelin jälkeen, että minkälaisessa kunnossa mies on huonoltahan se näytti, mutta enemmän kiekkoa seuranneen suusta kuulleena,
että ei Villen liike ole tällä kaudella enää sitä parasta ollut...että tähän paikkaan voisi vähän faneiltakin realismia taas toivoa.
Se Villen kohdalla vain vähän jäi kaivelemaan, mitä tapahtui Novosibirskin keikan jälkeen...oliko harjoittelussa tullut takapakkia kesällä
vai mitä. Toivon kuitenkin, että Ville palaisi Tapparaan, saisi hyvän kesän alle ja pysyisi kunnossa...pelasi hän sitten
ykkösen peliä tekevänä laiturina tai nelosen jarrumiehenä ;)

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1722 : Maaliskuu 10, 2012, 01:22:41 »

Onko se vaikee ymmärtää. että vain teot Tapparassa voivat tehdä Tapparaikonin. Ei Teppo Nummisenkaan paitaa kattoon pistetä, vaikka kaveri on paras Tapparan kasvatti ikinä. No paskaa en syö, mutta vetoa voin lyödä, määrää summa. Viihteellisyydestä mä sanon sen verran, että säkin voisit mennä viihdyttään ittees vaikka vessaan, ihan minkä tahansa jääkiekkojulisteen kanssa. Joukkue kun pärjää niin porukkaa on hallilla. Olisin hämmentynyt jos olisit jossain asiassa samaa mieltä kanssani.
Mä olen helkkarin tyytyväinen Villen mahdolliseen soppariin jos rahaa riittää myös pakistoon.

Nono, tässä mitään paskaa kellekkään tarjoilla. Mielipiteitä (perusteltuja) lähinnä. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, jos joku noita sun puolihuolimattomia ja selvästi lähes pelkällä fiiliksellä heitettyjä kommenttejasi arvostelee.

Tapparaikoni on minulle pääasiassa Tapparassa meritoitunut pelaaja, joka on pelannut Suomessa vain Tapparassa ja jonka jokainen vähän huonomminkin lajia tunteva välittömästi yhdistää Tapparaan. Ville on tässä asteikossa vähän siinä ja siinä lähinnä Tapparameriittien vuoksi. Tosin siitä en edes kanssasi keskustellut, joten vaikea sitä oli kai ymmärtää. Tässä oli kai tarkoitus keskustella Villen hyödyllisyydestä tai hinta/laadusta ensi kauden Tapparassa. Alkuperäisestä kommentistasi oli luettavissa, että Villellä ei olisi mitään asiaa ensi kauden joukkueeseen olettamallasi hinnalla, koska ei ole tuonut mestaruuksia tai niinkuin nyt asian muotoilit, ei ole Tapparaikoni. Tästä olen eri mieltä ja uskon, että Ville on ensi kaudella PELAAJANA, viihdearvoltaan, johtajuudeltaan, esimerkiltään ja asenteeltaan tärkeä palanen joukkuetta, eikä se palkkakaan varmasti pakiston leipää vielä ihan kokonaan syö.

Se minulle ei auennut, että miksi olisit helkkarin tyytyväinen edes kohtuuhintaisen Villen joukkueeseen ottamiseen, vaikka toisaalta et usko miehen johdattavan joukkuetta mestaruuksiin ja nousevan Tapparaikoniksi? Onneksi asenteellasi varustettuja ihmisiä on joukkueemme ympärillä on aika vähän, sillä muutoin noita ikoneitakin olisi todella vähän. Kuka pelaaja sitoutuu joukkueeseen, joka ei sitoudu pelaajiin? (vrt Jokerit).

Vetoja voit Tapparan tulevista tappioista lyödä syssymmällä vaikka vedonlyöntipalstoilla. Siellä voit suht vapaasti valita summankin, jos oikeasti siltä tuntuu..
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2012, 01:24:52 kirjoittanut isokasi »
Tänään on eilisen huominen!

Green Hill

  • Vieras
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1723 : Maaliskuu 10, 2012, 14:09:13 »
Kyllä ite oon sillä kannalla että Niemiselle kannattaa maksaa se 100k tai ylikin.Semmonen hengenluoja on kuitenkin pukukopissa ja Ojasen jälkeen noita ei ole paljon näkyny.
Nieminen lisäks näyttää jo periksiantamattomalla asenteella nuoremmille kuinka tilanteet pelataan loppuun asti ja mustelmia pitää ottaa menestyksen eteen.
Kunnossa ollessaan menisi heittämällä ensi kaudella 1-2 ketjuun.

Poissa 30#

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 426
  • Anze Kopitar*Aleksander Barkov*Teemu Selänne
    • Profiili
Vs: Ville Nieminen
« Vastaus #1724 : Maaliskuu 10, 2012, 14:49:49 »
Kyllä Ville Nieminen on tervetullut tapparaan, en usko että se palkka pyyntökään on suuri, että eiköhän ne pesä munat tienattu jo venäjän reissulla. Mutta sääli kun Villellä tippu viime kauden erin omaisesta 35 piste kaudesta melkein kiikari tehoihin, olikohan joku loukkaantuminen tapahtunut vai eikö nyt vaan ole osunut kohille? Mutta uskon jos Tapparaan saapuu C-merkki rintaan ja viihdyttämään yleisöä. Pitäähän meilläkin olla kunnon NHL/KHL konkari kuten Ville Peltonen ja Sami Kapanen joukkueilleen näyttämässä esimerkkiä. Ens kauden Tapparassa uskoisin hänen pääsevän kolmeen ensimmäiseen kenttään, näyttää siltä että meille on tulossa suunnilleen kolme tasa paksuu kenttää eli kolmos kentässäkin uskon että saa yllin kyllin peliaikaa, ja miksei ykkösen laitaankin, se riippuu hyvin pitkälti miten kemiat toimii vierellä olijoiden kanssa. :) :) :) Onhan hän vielä ovelakin http://www.youtube.com/watch?v=Bxb1VhiI9EE
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2012, 14:58:02 kirjoittanut 30# »